Víkend

79 4 0
                                    

...jela celá rodina na chatu. Rodiče se tam strašně těšili a Sam s Lili také jen jediná Nataly nechtěla jet .

Nataly:
,,Já na tu chatu nejedu !!!"řekla jsem rodičům, když nám oznámili že se jede na chatu.

,,Ale proč vždyť to bude prima. Budeme tam sami a v přírodě,zajdeme si do lesa a bude to fajn" řekla mi mamka hned poté co jsem dopověděla větu opačného názoru.

Nemám co říci nebo snad mám mamce říct že jsme s partou chtěli jít chlastat ? Tak aspoň o tom nebude vědět. Tento boj jsem prohrála a proto jdu nahoru zabalit si věci do mé černé tašky Nike.

Lili:
Mamka nám právě řekla ,že pojedeme na chatu a já se tam strašně těším jelikož na chatě jsem nebyla strašně dlouho. Jenomže co se nestane... Nataly nechce jet ale po krátkém rozhovoru odchází zabalit si věci.

Asi nechce říct rodičům o té chlastačce s její partou. No kdo by to taky chtěl říkat svým rodičům.

Konečně nasedáme do auta a odjíždíme . Už se totiž nemůžu dočkat až zase uvidím Lucy a Petera.

Sam:
Nesnášim když jedeme dlouho v autě a proto taky nesnášim když jedeme na chatu. Už se tolik nedivým Nataly ,že nechce jet.
Strašně rád bych zase viděl Rose.

Konečně jsme přjjeli. Hned při příjezdu nás Peter a Lucy pozvaly na večerní opékání buřtů. Strašně se těším ,protože buřty miluju.

Nataly:
Panebože oni nás na návštěvu pozvali ty chuďasové co maj chatu vedle nás. Asi si myslej ,že když nás pozvou tak jsou strašně bohatý a budu se s nima bavit. Jenomže na to můžou rovnou zapomenout. Na lidi co nejsou bohatý s*ru.

Někdo si o mně myslí , že jsem zlatokopka jenomže já nejsem.
Nejvic si to myslí moje sestra Lili. A Sam naštěstí ani neví co to zlatokopka znamená takže to nemůže posoudit.

Všichni nakonec večer šli k sousedům opékat buřty. Kromě Nataly si to všivhni užívali ,ale ona si stála za svým že s průměrně bohatými lidmi se bavit nebude. Po nějaké době vše zkončilo a všichni šli spát.

Lili:
Je ráno a proto piju čerstvé mléko a k tomu přikusuji čokoládovou bábovku. Na snídani již přichází i největší spáč naší rodiny. Ano, Sam v dest hodin vstává a jde snídat spolu s ostatními u stolu.

Dneska máme v plánu: jet se vykoupat a jet zpátky domů..

Hnedka ráno proto vyrážíme k písečnému lomu, který je nedaleko od naší chaty. Jedou s námi i Peter a Lucy i s rodiči. S nima je to vždycky prima.

Už od rána když se kouknu na Nataly tak vidím akorát to, že už by se radši bavila s tou její novou bohatou partou neboli s partou zlatokopky.

Nataly:
Již včera mě to tu nebavilo a dnes (aby toho nebylo málo) jedeme k písečnémi lomu samozdřejmě že se sousedy neboli s Peterem a Lucy.

Konečně se s nimi už loučíme a odjíždíme domů.

Akorát si balím věci na zítřek do školi,napíšu partě a kouknu na fb. Po dokončení těchto činností si jdu lehnout.

Celá rodina rázem usnula. Vše probíhalo tak jak má až do dalšího dne tedy do pondělí kdy je škola a to tentokrát pro některé je strašné.......

ZlatokopkaKde žijí příběhy. Začni objevovat