Jaku!!!

56 3 1
                                    

...dnes je další den školy a Jake je již od rána úplně jiný než normálně. Jak se mu povede ve škole a ve zbytku dne uvidíte již za chvíli. Jeho sestřička si toho malinko všimla,ale je jí to jedno...

Jake:
Po nádherném probuzení si beru do ruky iphone a jdu napsat Nataly: Krásné ráno lásko jak ses vyspinkala?.
Nandavám si sametový župan. Mobil si dávám do kapsy a jdu se nasnídat. Dneska mamka udělala palačinky. Beru si rozpuštěnou čokoládu a píšu díky ní na palačinku N+J do srdíčka. Mamka si toho všimla ,ale radši odešla a nekomentovala to. Pro mě to je ta lepší možnost.

Po snídani si jdu vzít věci a nasedám k tátovi do auta jelikož mi slíbil, že mě dneska do školy odveze on. Cestou si pouštim písničku do sluchátek a poslouchám "love me like you do" . Táta mi říká něco jako do koho jsem se zamiloval ,ale já na jeho dotaz nereaguju a předvádím že ho neslyším.

Před školou táta zastavil a já vystoupil z auta. Cestou nahorj ke skříňkám jsem potkal Matta a proto po zbytek si s ním povídám. První hodinu máme matiku ,kterou nějak extra nemusim.
CRRRRRRRRRRRRRRR
Zazvonilo což znamená že vyučování právě začíná. Při hodině si píšu s Nataly:
Já: Co máš za hodinu ?
Ona: Občanku co ty ?
Já: Matiku. Ty se ale máš víc.
Ona: Když myslíš...
Já: No jasně že jo.
Ona: Tak dík.
Já: Sejdeme se dneska poškole?
Ona: Promiň ale dnes nemám čas.
Já: Hmmm škoda
Ona: Hmm tak ahoj
Já: Ahoj puso♥

O přestávce:
,,Jaku s kým sis to psal celou hodinu ?"

,,S nikým jasný? A neřeš to Becky!"

,,Ok. Ale už teď vím že v tom je určitě nějaká holka:)"

Nesnášim když má Becky nějaký dotěrný a divný otázky. Příště jí radši nebudj odpovídat ani na první otázku.

Další hodina :
Máme děják což znamená že je volnější hodina. Vzal jsem si papír a kreslím si srdíčka a různý takový věci do sešitu.
,,Jaku!"řekl rozčílený pan učitel.
,,V mých hodinách budeš dávat pozor a nebudeš si tady kreslit nějaký malůvky či něco podobnýho!!!"

Učitel mi sice vynadal ,ale mně je to upřímně šumák. Beru si jiný sešit a doposuju si úkol ze zemáku ,který jsem nestihl udělat doma. Konečně už zase zazvonilo. Ve třídé se ,ale ozvalo..
,,Jake je zamilovanej !!!"řekl Matt a celá třída včetně jeho se začala smát a povídat si o tom.

Na obědě:
Už když jdu s tácem k výdejnímu pultu tak vidím, že dnes zase máme pěknej hnus k obědu. Cestou jsem lehce zakolp ,ale naštěstí jsem nezakopl. Matt se mi stále diví a pořád mi říká, že je čím dál tim víc vidět že jsem zamilovanej.

Je to sice a pravda,že se mi Nataly líbí ví a víc ale prostě to nejde zastavit. Strašně moc ji miluju a tak to zůstane pokud teda se něco velkého nezmění. Musim ji napsat kdy se zase sejdeme.
,,Jaku! Jdeš ?"vyrušilo mě z mého snění.
,,Jo jasně."odvětil jsem a jdh s Mattem odnést táci.

Cestou ze školy:
Ve všem vidím Nataly. Už abych byl doma a mohl jí napsat přes fb. Taky se kouknu na nějaký její fotky.

Konečné jsem doma takže odhazuji svůj batoh a běžim si zapnout macbook.

...Jake se koukal na fb a na Nataly celý zbytek dne. Chvilku si i psali ale ne dlouho jelikož Nataly šla ven s partou...

Čauky všichni , doufám že se vám další kapitola líbila. Omlouvám se za chyby a překlepy ,ale prostě stává se. Díky za vote nebo koment. Mějte se fajn a
ČAUKY :*

ZlatokopkaKde žijí příběhy. Začni objevovat