Ráno museli všichni vstávat v 7:00 stejně jako před dvěma měsíci. Nikomu se samozdřejmě nechtělo.
Nataly:
,,Co si mám vzít na sebe a jakej mam mít make -up:o bože můj co mam dělat:o???" šílela jsem a přitom pobíhala po pokoji.,,Uklidni se prosímtě a vezmi si třeba tenhle tyrkysový crop top."
Řekla mi mamka v klidu a odešla nám uďělat snídani a svačinu.Nakonec teda davam na mamku radu a beru si na sebe tyrkysový crop top a černou sukni s vysokým pasem. K tomuto oblečení si ještě nazuji vysoký černý podpadky a jdu dolů na snídani.
Lili:
Konečně jsme na cestě do školy.
Strašně se těším až pozám mé budoucí spolužáky. Doufám že budem ve škole dobrá parta.Sam:
Konečně poznám nový lidi. Po rozloučení se sestrami utíkám do třídy.Když jsem vešel do třídy učitelka mě hned představila a já si mezitím všiml jedné nádherné dívky která se jmenoval Rose .
Sedl jsem si vedle ní azačal si s ní povídat.
Nataly:
Hned jakmile jsem vstoupila do třídy jsem si nemohla nevšimnout koutku tří lidí který se skládal ze dvou kluků a jedné holky . Všichni drželi v ruce iphony. Tak s těma se budu bavit vypadají totiž že jsou dost v balíku.A jestli nejsou tak se s nimi přestanu bavit a najdu si jiné boháče.
Lili:
Už na začátku jsem nemohla přehlídnout jak se v ní zase objevila zlatokopka a hledí jenom po těch co maj značkový oblečení a držej nový iphony.
Myslim že si už našla partiçku boháčů.Já ale zatím nevím kam si sednu,s kým se budu bavit, kdo vypadá jako dobrá partije či s kým bych mohla chodit ale to je myšlenka na dalekou budouctnost.
Zatím co se všichni ve škole seznamovali s lidmy kteří jim padly do oka čas se pomalu sunul do předu. A najednou byli 12:00 a všichni šli na oběd.
Nataly:
Jdu na oběd a právě s tou partičkou která mi padla do oka jako první. Všichni jsou dost bohatí takže to je dobrá partije pro mě:).Oběd jsem hnedka odneska ,aby si všichni říkali že mam hodně peněz a tak a faky proto že to je pěkně hnusný.
Díky odpornýmu obědu jsme se s partou dohodli ,že půjdeme do KFC. To je jiný oběd a mnohem lepši. Dnešek s partou ksme ukončili tak ,že jsme si řekli navzájem své fb.
Už jsem doma a proto sedám k macbooku a vyhledávám si naší partu na fb. Zakládám novou skupinu ve který jsme jem my čtyři.
Lili:
Ve škole jsem si našla kámošku která je ve škole taky nová. Strašně moc si rozumíme. Šli jsme spolu na oběd a pak domů jelikož skoro celou cestu máme společnou. Před rozloučením jsem jí dala svůj fb a ona mě ten její.I když je už skoro večer tak si píšu s Kate. Je fakt dobrá.
Všichni jsou spokojení a stejně jako dnes probíhal celý zbytek týdne až do výkendu kdy.....
ČTEŠ
Zlatokopka
RomanceTento příběh je o čtrnáctileté Nataly, která je zlatokopka a přátele vybírá podle toho kolik kdo má peněz. Ona sama je také velice bohatá a její rodiče jí cokoli koupili a povolili....Samozdřejmě že má sourozence ...dokonce dvojče které se jmenuje L...