...Nataly se dohodla s Jackem ,že spolu někam vyrazej.Hned po škole se sešli na tramvajivé zastávceUž od prvního pohledu se Nataly zamilovala do jeho peněz. On naopak. On miloval jí...
Nataly:
Právě mi zkončila škola a proto jedu na zastávku tramvaje kde se máme sejít. Už tady stojí a čeká na mě. Už vidím i jeho naplněnou peněženku takže to dopadne dobře. Alespoň doufám.,,Ahoj Nataly "
,,Ahoj Jaku"
,,Strašně jsem se na tebe těšil. Málem jsem ani nedospal či utekl ze školy dřív"
,,Já taky. Tak kam zajdem ?"
,,Tak půjdem tamhle do tý restaurace"
,, Myslíš do támhle tý drahý? Tolik peněz s sebou nemám."
,, Neboj zlato,zvu tě,,
Tak super zaplatí za mě jídlo v té nejdražší restauraci v okolí. Aspoň vím že má dost peněz takže to je v pohodě. Vybrala jsem su sushi i když to to nejdražš co tady mají. Jake si dal lososa s nějakym salátem.
,,Chutná ti to ?"zeptal se mé když jsme ochutnali právě přinesené jídlo.
,,Ano" odpovídám a v klidu dojídám zbytek jídla.
Po jídle:
Jake navrhl ,že se půjdeme projít do blízkého parku. Procházíme se, povídáme si o sourozencí a škole když najednou....Jake mě chytl za ruku. Má strašně zpocenou a nechutnou ruku. Snažím se na to nemyslet a myslet radši na jeho peníze.Najednou potkáme stánek se zmrzlinou. Jake mě naštěstí pozval na zmrzku. Konečně vím proč se mi vyplatilo se s ním držet za ruku. Vybrala jsem si samozdřejmě tu nejdražší a taky nejlepší. Jake si vybral něnakou vanilkovou či co to je za příchuť.
Když jsme dojedli zmrzlinu a začali odcházet Jake mě chytl za ruku a řekl: ,,Počkej Nataly víš musím ti říct důležitou věc."
,,Tak povídej."řekla jsem mu nejistě a pro jistotu se na něj usmála.
,,Miluji tě. Rád bych s tebou i chodil. Tak co souhlasíš s mím návrhem ?"
,,Ehm.. Ano a ráda."velice mě zaskočilo to co mi řekl.
,,Věděl jsem že takto odpovíš a proto jsem ti něco koupil."
Vzal mi ruku a pomalu mi na ní začal nasazovat stříbrný prstýnek s diamantem. Nádherný kousek. Strašně se mi líbí. Teda hlavně proto kolik stál.
Usmála jsem se na něj a dala mu pusu ,aby to nevypadalo nějak divně. Strašně se mu to líbilo a proto mi usměv vrátil,chytl mě za ruku a teď jdeme se dál procházet po parku. Nejradši bych si tu pusu utřela od těch jeho slin ,ale jaksy to nejde.Jdeme dál. Jake mi celou dobu něco vypráví ,ale já ho nevnímám a radši myslím na jeho peníze.
Po nějaké době jsme došli ke mě před dům. Dal mi pusu na rozloučenou, obejmul mě a řekl že se těší na to až se zase uvidíme. Já na to odpovídám pouze tím že to cítím stejně a odcházím dovnitř. Hned jakmile jsem vstoupila domů jsem si začala umívat rty od těch jeho rtů.
Ze dneška mam docela špatné zážitky ,ale ten prstýnek a jídlo co zaplatil to bylo fajn. Ti bylo tak jediné ze dneška co by se dalo počítat za dobré či za dobrý krok z jeho strany.
...Nataly má na dnešek spoustu vzpomínek. Dostala prsten s pravým diamanem takže je docela spokojená. A Jake ten je úplně nadšený. Myslí si že to je vemi nadějný a možná i na hodně dlouho jak se to bude dále vyvíjet nikdo zatím netuší ...
Čauky všicni snad se vám líbila další kapitola. Omlouvám se že dlouho nevyšla ale budu se snažit psát víc a častěji. Jinak díky moc všem za vote a komenty taky potěší. Takže se mějte fajn a ČAUKY:*
ČTEŠ
Zlatokopka
RomanceTento příběh je o čtrnáctileté Nataly, která je zlatokopka a přátele vybírá podle toho kolik kdo má peněz. Ona sama je také velice bohatá a její rodiče jí cokoli koupili a povolili....Samozdřejmě že má sourozence ...dokonce dvojče které se jmenuje L...