...Nataly si psala s Jakem ,ale přestalo jí to bavit a proto se rozhodla jít ven...
Nataly;
Sice jsem řekla Jakovi, že jdu ven s partou, ale to není úplně pravda. Mám nového známýho (soused), který vím že na tom finančně není špatně takže jsme se dohodli na tom že se sejdeme.Při srazu :
Je docela hezký, ale hlavně když jsem viděla jeho mobil tak mě to ujistilo, že na tom jsou dobře :).
Řekla jsem mu o tom jak po mně doma pořád něco chtějí rodiče něco dělat a pomáhat někomu a tak a jak je to strašně únavný a pak nemám moc času na školu a kamarády. Naštěstí mi hned rozumněl co říkám a pochopil mě a tak řekl: chudáčku...pojď ke mně.. A objal mě :).
Když jsme se loučili tak mi "omylem" spadnul mobil na zem a rozbila se mi obrazovka takže jsem si nemohla odpustit neříct že mi za to rodiče vynadají a než budu mít nový a narozeniny tak to bude ještě dlouho trvat...Doma:
Domů jsem přišla tak akorát na večeři takže nikdo neměl moc připomínky a byli spíš rádi že jsem se seznámila se sousedem.
Jake mi zavolal, jaký to bylo a tak, ale naštěstí jsem to nějak okecala a zmínila jsem se o spadnutém telefonu. Hovor jsem asi po půl hodině zakončila tím, že už jdu spát, což nebyla úplně pravda a šla jsem si psát se sousedem (btw.jmenuje se Luky).Další den
Jake:
Dneska mám v plánu překvapit Nataly. Šel jsem proto již ráno do obchodu, abych jí koupil novou kabelku od gucciho, protože vím že si potrpí na značce a tato je její oblíbená.
Jakmile jsem vše (spolu s kytkou) nakoupil,zavolal jsem řidiči, aby mě odvezl k Nataly. Celou cestu jsem se na ni moc těšil.Konečně jsme přijeli před její dům. Z hluboka jsem se nadechl,urovnal vlasy a vyšel ven z auta. Před dveřmi jsem se ještě párkrát pro uklidnění nadechl a zazvonil jsem. Trvalo asi dvě minuty než přišla Nataly.
Já :Ahoj lásko jak se máš?
Ona: Ahoj Jaku, co tady děláš?
Já: Přijel jsem tě překvapit (řekl jsem a mile jsem se na ni usmál)
Ona:Vážně? (také se upřímně usmál)
Já :Ano. Mám pro tebe dárek..
Ona: Jéé tak to už se těším. Nechceš jít dovnitř?
Já: Dobře, sluníčko.Já :Víš jak jsi mi včera říkala, že ti spadnul telefon a jsi z toho smutná?
Ona:Ano to si pamatuju.. A co s tím?
Já: No,tak jsem tě chtěl rozveselit tak jsem ti koupil novou kabelku..
Ona: Oo,děkuji moc! (a dala mi krásný polibek, který pro mě znamená mnoho)Nataly :
Nejprve mě návštěva Jaka zaskočila, ale jakmile jsem zjistila za jakým účelem přišel,byla jsem naopak ráda. Nová kabelka od gucciho mě potěšila a proto jsem mu, když mi jí dal,dala pusu. Doufám, že jí nebral jako falešnou.
Po tomto předání jsme si ještě asi dvě hodiny povídali, ale mně do toho pořád pípal mobil tak jsem pak vypnula zvonění, aby to Jakovi nepřišlo divné.
Když ale odešel, podívala jsem se kdo mi co napsal. U čtení a odepisování mě zarazila jedna zpráva...Čauky,docela po dlouhé době jsem konečně napsala další díl, tak snad se vám líbil :)
ČTEŠ
Zlatokopka
RomanceTento příběh je o čtrnáctileté Nataly, která je zlatokopka a přátele vybírá podle toho kolik kdo má peněz. Ona sama je také velice bohatá a její rodiče jí cokoli koupili a povolili....Samozdřejmě že má sourozence ...dokonce dvojče které se jmenuje L...