1. kapitola

188 16 8
                                    

Probudila jsem se, jen díky zvonění mého budíku. Pomalu jsem šla do koupelny a udělala ze sebe normálního člověka. Rychle jsem si vzala tašku přes rameno a šla jsem vzbudit mého mladšího bratra, jmenuje se Ash, je víc přátelštější než já. Často jsem kvůli tomu doma sama, protože chodí po barech s kamarády a přespává u nich. Mám i mladší sestru, jmenuje se Mia a teď je zrovna ve školce. Nešla do ní sama, donutila jsem Ashe vstát v 5 ráno a nařídila jsem mu ať jí zavede. Mia je hodná, má radši mně než Ashe, ale já bych byla ráda kdyby to bylo naopak. Tak, vraťme se k tomu jak ho budím. Otevřela jsem jeho pokoj a beze slov na něj hodila tašku ,,Co to sakra děláš?!" vyjel hned po mně. ,,Já tě sakra budím šípková růženko" řekla jsem v klidu a dala si svoji tašku na rameno. ,,Nemohla by si mě někdy prostě vzbudit normálně?!" slyšela jsem, než jsem odešla do kuchyně. Udělala jsem si na snídani toust s marmeládou, nějak mně netížilo, že už je 7:50 i když cesta do školy mi trvala 20 minut. Vstala jsem a uklidila jsem po sobě, udělala jsem si drdol, aby mi vlasy nepřekáželi. A konečně jsem vyrazila do školy. Další nudný den. Hm...přijdu pozdě do školy, dostanu poznámku a jdu domů. Můj typický den. přemýšlela jsem cestou do školy a do někoho vrazila. ,,Dávej si pozor, kam čumíš." řekla jsem trochu naštvaně a šla dál, špatně jsem se vyspala, to mluvilo za všechno. Někdo mě vzal za rameno a otočil na druhou stranu ,, To ty bys měla dávat pozor, kam čumíš" řekl blonďák se zelenýma očima a pousmál se. ,,Hele já tu nejsem od toho, abych se vyhýbala všem idiotům kteří kolem mě projdou" otočila jsem oči v sloup a chtěla jít dál, jenže blonďák mně zastavil. ,,Jsem Shin Mikaya" řekl a kouknul na mně ,,a myslím, že kdybys nebyla holka už ležíš na zemi" dodal a já jsem se otočila ,, Zaprvé nechápu jak můžeš myslet, když jak je vidět nemáš mozek. Zadruhé jen si posluž. Zatřetí nemám na tebe čas už tak jdu pozdě. Začtvrté nazdar v pekle" usmála jsem se a konečně vyrazila do školy.

Ve třídě
Otevřela jsem dveře a koukla na učitelku. ,,Naomi Risa, už zase si zaspala?" říkala mile učitelka. ,,Ne, asi jsem tu celou dobu seděla a tohle mé dvojče." řekla jsem ironicky a čekala co z té učitelky vypadne. Někdo mi poklepal na rameno a já se otočila ,,Tak blondýnka se uráčila, že mně bude špehovat?" zeptala jsem se s úsměvem a učitelka přišla ke dveřím. "Tohle je náš nový student Shin Mikaya. Naomi tentokrát nedostaneš poznámku, ale provedeš teď našeho nového studenta po škole." řekla učitelka s úsměvem a já jsem po ní hodila vražedný pohled. To je naschvál, že jo. Klidně bych vyčistila záchody v celé škole a byla bych tisíckrát šťastnější. pomyslela jsem si a koukala tupě na toho kluka. ,,Hm...dobře" odsekla jsem a před tím než jsem zavřela dveře do třídy, jsem se podívala na všechny vražedné pohledy co směřovali na mně, všechny holky ve třídě se koukali na Shina a na mně, šlo lehce usoudit, že chtěly být na mém místě a já na jejich. Konečně jsem zavřela dveře do třídy.
,,Takže Naomi-chan" řekl s úšklebkem Shin
,,Ještě jednou vyslovíš moje jméno, tak tě vyhodím z okna"
,,Ale Naomi-chan-"
,,Nech mně sakra bejt" dokončila jsem rozhovor a vyrazila k bufetu. Potom už na mně nepromluvil, za což jsem mu byla docela vděčná, protože jsem neměla potřebu vybavovat se s ním, narozdíl od holek ze třídy. Konečně začalo zvonit a já jen sledovala jak se Shin ztrácí mezi holkama. Vyšla jsem na střechu a došla jsem k oplocení, nikdo tu nechodil, protože jsme to měli zakázané od jistého incidentu, když se poprali dva kluci a spadly ze střechy. Dívala jsem se na hřiště a přemýšlela jsem o tom co se dnes stalo. Proč zrovna mně, učitelka řekla ať ho provedu? Kdybych nezaspala nestalo by se to. A proč jsem ho vlastně potkala?! Copak nemůžu žít normální samotářský život bez toho aby mně někdo otravoval? Blbec. Vítr mi prohrabával mé kaštanové vlasy a já jsem si nakonec musela sednout a dívat se na modrou oblohu. Najednou se spustil déšť. Mám ráda déšť, proto jsem ani nešla pryč až když jsem slyšela tlumené zvonění, odešla jsem.
Přišla jsem do třídy a učitelka si mně hned odchytila a vzala si mně do kabinetu. Mlčky jsem šla za ní a koukala se do země. Viděla jsem jak že mně kapalo na podlahu. Po pár minutách jsme konečně dorazili do žlutého kabinetu. ,,Co po mně sakra chcete?!" křikla jsem a ona mi jen ukázala nějakou modrovlasou holku. ,,Ahoj jsem Hikari Akime. Doufám že spolu budeme vycházet" usmála se modrovláska a já se jen svalila na červenou židli vedle ní. Pomalu jsem na ní otočila hlavu, nepředstavila jsem se a čekala co učitelka řekne. ,,Tohle je Naomi Risa a provede tě po škole" mrkla na mně učitelka a já jsem se hned opřela o stůl a postavila jsem se. ,, No tak s tímhle si dejte pohov. Já nejsem žádný průvodce Japonska, abych všem ukazovala celou školu!" křikla jsem a odešla ke dveřím. ,,Nezapomeň že to já tě mužů nechat propadnout. Vzhledem k tvojim známkám a poznámkám" usmála se učitelka a já si jen odfrkla. Takhle stará bába mi nebude rozkazovat! Ale na druhou stranu nesmím propadnout. rozhodla jsem se a otevřela jsem dveře. "Pojď Hikari" řekla jsem naštvaně a čekala až přijde ke mně. Vyšla jsem ze třídy a uviděla jsem Shina, jak stojí naproti u zdi. Probleskl mi hlavou skvělý nápad. Tak jsem ho uskutečnila, vzala jsem Hikari za ruku a odtáhla jsem ji za Shinem. ,,Tohle je Hikari nevím jak dál." představila jsem mu modrovlásku. ,,A co jako s tím?" řekl, ale já ho ignorovala. Modrovláska jen bezradně stála vedle mně a koukala do země. ,, Tohle je Shin" představila jsem ho a koukla na Hikari. Pořád se dívala do země. ,,Shin tě provede po škole" řekla jsem a koukla na něj. ,,Tak to né." usmál se a já jen protočila očima. ,,Něco za to" řekl s úšklebkem a já neměla jinou možnost. Nechtěla jsem další přestávku strávit chozením po škole. ,, Dobře" řekla jsem a rychle odešla.

Po vyučování
Odešla jsem ze školy a Shin postával u zdi. Viděla jsem jak mně zahlédl a mával na mně, tak jsem k němu šla přece jen jsem mu něco dlužila, za to jak provedl modrovlásku po škole. ,,Tak co budeš chtít na oplátku?" vzdychla jsem a rozpustila jsem si vlasy z drdolu. ,,Ještě si to promyslím" usmál se a pohladil mně po právě rozpuštěných vlasech. Potom odešel a já tam zůstala stát jako tvrdé Y a po chvíli jsem se zmohla na výkřik za ním ,,Idiote" a odešla jsem domů.

Doma
"Ohayo Ash" křikla jsem na bratra i přes to, že jsem věděla, že spí. Proto taky "ohayo". Pomalu jsem se vkradla k němu do pokoje a vzala mu z poličky krabici sladkostí. Došla jsem k sobě do pokoje a krabici jsem dala na postel. Rychle jsem se převlékla do bílého trička, pandí mikiny a černých kraťasů. Potom jsem zapla notebook a rychle zamkla pokoj. Sedla jsem si na svoji modrou postel koukala se na anime a jedla sladkosti. Ale jen do té doby než se Ash vzbudil a klepal na dveře mého pokoje ,,Naomi dej mi moje sladkosti!" začal řvát a já jen s klidem vypla anime a zapla si svoji pandí mikinu, obula jsem si tenisky a otevřela balkon. ,,Víš že ti je přeci nedám" křikla jsem a slezla z balkonu dolů. Rychle jsem běžela do parku, udýchaně jsem se opřela o sloup a těžce vydechovala. Potom jsem se rozhodla, že půjdu na své oblíbené místo. ,,Copak to tu máme, že by holčičku?" řekl někdo za mnou, otočila jsem se ,,Ne asi chlapečka, ty idiote" řekla jsem a přišla blíž k nim. ,,Tak co kdyby jsme tě unesli. To už si hubu otvírat nebudeš co?" řekl a já se pousmála ,,Bež se vycpat. A k tomu abys mně unesl asi stačit nebudeš." ušklíbla jsem se a kopla ho do břicha, on jen spadl na zem a já se otočila na jeho dva kámoše kteří běželi proti mně. Jednoho jsem loktem praštila do čela a druhého jsem kopla do rozkroku. Jejich vůdce byl zase na nohách a vyrazil proti mně. Dala jsem mu pěstí do obličeje, zvedli se jeho pomocníci a běželi proti mně. Oba jsem je kopla. A tak to pokračovalo, než všichni tři leželi na zemi a ani se nehli. Spokojeně jsem se usmála a šla jsem dál parkem. Někdo mi zakryl oči a pusu rukou a přitáhl si mně k sobě. Snažila jsem se mu vtrhnout, ale měl sílu, já byla skoro bez energie a bolela mně levá noha. Jsem v háji. pomyslela jsem si.

Doufám že se vám to líbilo ^^. Moje první ňom :D klidně zanechte vote nebo kommenty a sorry za pravopis c:

+ na obrázku- Naomi

With meWhere stories live. Discover now