Po velmi dlouhé cestě do lékárny a domů jsem se unaveně svalila na gauč. ,,Shine přines mi něco k jídlu" křikla jsem a pustila jsem televizi. ,,Co za to?"křikl
,,Pět minut navíc v mém domě"
,,Něco jiného bych chtěl"
,,Tak to máš asi smůlu" řekla jsem uraženě a slyšela jsem, jak se začal smát. Po chvíli přišel s jablkem a sedl si ke mně, já jsem protočila očima a zakousla se do něj (do toho jablka :D). Konečně jsem snědla jablko, ale po pár minutách jsem usnula.Vzbudila jsem se na posteli a koukla jsem na lísteček vedle postele. Ahoj princezno :3 musel jsem domů...ale jen ať víš jsi roztomilá když spíš :* Shin. Zmuchlala jsem papírek a hodila ho někam do neznáma. Ráda bych se umyla, ale se sádrou asi těžko. Pomyslela jsem si a natáhla se pro berle, postavila jsem se a nějakým záhadným způsobem jsem se dostala do kuchyně a snědla jsem další jablko.
Odpoledne přišel Shin, tak jsem se aspoň nenudila. A tak to šlo celý měsíc než mi sundali sádru. Do školy jsem nechodila, takže jsem se docela bála co se stane až zase vejdu do té budovy jménem 'škola'.
Přišla jsem domů se Shinem v patách, za ten měsíc jsme se docela sblížili. Sedla jsem si na gauč a začala se hlasitě smát, protože mně Shin začal lechtat. ,,Nech toho" smála jsem se, ale on nepřestával. ,,Shineeee" prosila jsem, nakonec jsem se zvedla a utekla do svého pokoje, Shin za mnou. Takže jsem ani v pokoji nebyla v bezpečí, běžela jsem zpátky ke schodů a Shin běžel za mnou. Vrazil do mně, protože nestihl zpomalit, padala jsem ze schodů. Už zase. Spadla jsem na ruku, ale mohla jsem s ní hýbat, takže nemohla být zlomená. Shin běžel ke mně. ,,P-promiň...já nechtěl" koktal a koukal na mně. ,,Běž pryč" šeptla jsem.
,,Co?"
,,Běž pryč!" křikla jsem
,,Naomi..."
,,Ne!"
,,Ale-"
,,Řekla jsem ať jdeš tak už jdi sakra!" Zařval jsem a on odešel, začala jsem brečet. Nevím proč. Zvedla jsem se a ruku jsem si obvázala, udělala jsem si drdol a vzala jsem si mikinu, dala jsem si do ní mobil a odešla jsem z domu.Byla jsem v nějakém klubu a pila jsem pivo, seděla jsem u baru a byla už docela opilá. Přišel ke mně nějaký kluk a sedl si vedle mně. Kluk si mně měřil a pak vykřikl ,,Naomi?!" tázavě jsem zvedla obočí a on mně objal. Konečně mně pustil a koukal se mi do očí ,,Chtěl jsem tě vidět jinde v lepších podmínkách, ale i tak tě moc rád vidím. Ahoj já jsem Kuro" usmál se a já na něj nechápavě dívala, pak mi to došlo. Objala jsem ho a smála jsem se. Nakonec jsme po dvou hodinách šli domů, Kuro nebyl opilí narozdíl odemně.
Probudila jsem se v posteli vedle nějakého kluka, dostala jsem strach, tak jsem se radši podívala jestli jsem oblečená. Byla jsem. Šla jsem do kuchyně a vzala jsem si prášek na bolest hlavy. Někdo mně zezadu objal zrovna, když jsem se chtěla napít, vylila jsem po dotyčném pití. ,,Kdo jsi?" zeptala jsem se se strachem, on se zasmál. ,,Tak podruhé, ahoj sestřičko jsem Kuro" usmál se a já jsem se taky usmála, nasnídala jsem se a povídala jsem si s Kurem. Zavybroval mi mobil.
~ chat Naomi a Shina ~Shin: Naomi co jsem ti včera udělal? :c
Naomi: Shodil si mně ze schodů...
Shin: Promiň :C
Naomi: Buď ticho mám návštěvu
Shin: Koho? :0
Naomi: Toho koho ty nikdy nepoznáš :*
Shin: Proč ne? Kdybych teď přišel tak ho poznám ne? ♡
Naomi: Tak tě nepustím dovnitř :3
Shin: Vlezu oknem :*
Naomi: Právě jsem ho zavřela :D
Shin: Ale já už jsem vevnitř :*
Naomi: Jistě...
Shin: No dobře jsem u sebe doma, ale změnil jsem plány a jdu za tebou :3
Naomi: A kdo tě pozval?
Shin: Sám jsem se pozval :*
Najednou se ozvalo zaklepání na dveře, šla jsem otevřít a stál v nich Shin. ,,Kdo to je?" zeptal se Kuro, který stál za mnou. ,,Nikdo" odsekla jsem a zavřela dveře, ozval se zvonek, ten idiot ho držel dokuď jsem ho nepustila dovnitř. ,,Eh...takže Naomi jsi ještě.....panna?" nevěděl jak začít Kuro. ,,Bože" řekla jsem potichu a zakroutila hlavou na znak souhlasu.
Tohle bude ještě zajímavý den.