6. kapitola

55 10 1
                                    

Shin kolem mně bez povšimnutí prošel, já se za ním otočila a chytla jsem ho za ruku. ,,Sakra Shine nehraj si tady na nedostupného a normálně mi odpověz člověče." řekla jsem docela naštvaně a čekala jsem co z něj vypadne. Konečně se otočil a podíval se na mně. ,,Nic" usmál se a já jsem mu dala facku. ,,Takže se nic nestalo a ty jsi jen tak pro srandu brečel?! Ok, nejsem nejchytřejší, ale mám mozek." řekla jsem a on sklopil pohled. ,, Když to musíš vědět strašně mi připomínáš tu holku z útesu." odsekl a odstrčil mně, já jsem neudržela rovnováhu a spadla jsem na zem. ,,P-promiň." polekal se Shin a pomohl mi vstát. Koukla jsem do země a otočila jsem se směrem domů. ,,Vím, že to nemáš nejlehčí, ale nevybíjej si to na mně. A nejsem jen tak nějaká holka, tohle si pamatuj." řekla jsem a odešla jsem domů. Za sebou jsem ještě slyšela: ,,Neboj už jsem zjistil, že nejsi jen tak nějaká holka, když jsem té potkal.".

Doma
Zalezla jsem si do pokoje a poslouchala jsem Ashe, jak si volá s nějakou holkou. ,,Naomi beru Miu k Yumi, vrátíme se až za týden." řval na mně a já jsem vyšla ze svého utulného pokoje. ,, Ok." usmála jsem se a on už si bral věci ke dveřím. Po pěti minutách už jsem byla doma sama. Yumi je něco jako Ashova druhá starší sestra, často k ní jezdí i s Miou a díky tomu mám dům pořád pro sebe. Šla jsem do kuchyně a začala jsem si vařit ramen. Chtěla jsem víkend strávit bez stresu, přemýšlení a učení. A taky se mi to povedlo až na pár věcí, když jsem třeba usnula u pečení muffinů a malém jsem podpálila dům.

Pondělí
Vstala jsem ze země, kde jsem usnula, šla jsem si připravit snídani. Po snídani jsem šla do koupelny a udělala jsem ze sebe holku, nerada to říkám, ale někdy když usnu a pak se vzbudím vypadám jako kluk. Po učesání svých vlasů jsem se oblékla do školní uniformy a vyrazila jsem do školy. Po cestě jsem nikoho nepotkala, což bylo lepší, protože se mi po ránu nechtělo nic dělat. Ve škole jsem se protlačila davem lidí ke své skříňce a tam jsem si vzala učebnice do zeměpisu. Pomalu jsem vešla do třídy a sedla jsem si do poslední lavice, poslední lavice je dobrá na spaní, protože si vás učitelé moc nevšímají. (To i v realu xD). Shin ke mně přišel a díky mé nepozornosti, mně shodil ze židle. Samozřejmě dostal záchvat smíchu a já jsem ho honila po celé třídě. Najednou do třídy vešla učitelka, Shin se jí vyhnul, ale já jsem do ní vrazila. Učitelka spadla na zem a nezvedala se, já jsem se narozdíl od ní hned postavila a Shin ke mně přiběhl. Učitelka byla v bezvědomí. Klekla jsem si k ní a cvrnkla jsem jí do celá v domnění, že se probudí. Pár šprtů uteklo ze třídy a ostatní se začali bavit. Potom po pěti minutách už jsem ve třídě zbyla jen já, učitelka a Shin. Nakonec jsme učitelku odnesli na ošetřovnu a taky jsme odešli domů. Shin mně doprovodil až před dům. ,,Tak čau" rozloučil se, ale já jsem ho chytla za loket ,, Nechceš být u nás?" zeptala jsem se a pustila jsem ho, on se otočil a kývl. Vešli jsme společně do domu a Shin si sedl na gauč. ,,Ty bydlíš sama?" ptal se mně a já jsem kývla. ,,A to se mně nebojíš si jen tak pozvat do domu?" ušklíbl se a přitiskl mně ke zdi. Strašně jsem se lekla, ale nemohla jsem ho od sebe odstrčit, protože mi ruce i nohy zablokoval. Olízl mi tvář, okamžitě jsem zčervenala a on mně pustil. Já ho uškrtím. pomyslela jsem si když jsem konečně dostala normální barvu v obličeji. On si zase sednul na gauč a dělal, že se nic nestalo. Povzdechla jsem si a přišla jsem k němu, dala jsem mu pěstí do břicha. ,,Ne nebojím, protože jestli něco zkusíš...ZEMŘEŠ." usmála jsem se a vyšla jsem po schodech do pokoje. ,,Pohni, to tu budeš sedět celý den?" křikla jsem a za chvíli přišel do mého pokoje. ,,Říká ta co povalila učitelku" zasmál se Shin a sedl si vedle mně na postel. ,,Co budeme dělat?" ušklíbl se Shin. ,,Nevím, třeba..." přemýšlela jsem nahlas, ale nevšimla jsem si, že Shin mezitím vytáhl moje fotky a koukal se na ně.
,,Shine?"
,,No?"
,,Polož ty fotky a nic se ti nestane."
,,A co by se mi mělo stát, když je nepoložím?" zasmál se a já jsem na něj zezadu skočila ,,Přece zemřeš zapoměl si?" řekla jsem a on mně povalil na zem. ,,Pusť mě! Úchyle!" ječela jsem na něj, ale on si hrál na hluchého takže mi v pohodě zase olízl tvář. Pak konečně slezl a postavil se ,,Už budu muset jít, pokračování zítra." zasmál se a odešel. Já jsem se po chvíli taky postavila a šla jsem se projít. Venku jsem strávila celé odpoledne a a večer jsem jen tak seděla na lavičce. Koukala jsem před sebe a uslyšela jsem za sebou kroky, a najednou mi něco skočilo do klína. ,,Pomoc!!!" lekla jsem se, ale pak jsem zjistila, že je to jen malé černé kotě. Oddychla jsem si a vzala jsem kotě do náruče. Vstala jsem z lavičky a zamířila jsem domů ,,No pro dnešek už toho bylo dost." řekla jsem si pro sebe a koukala jsem na kotě. Přemýšlela jsem nad jeho jménem Je to holka jak už jsem zjistila. Hm...Co by se jí asi líbilo...škoda že neumí mluvit. Najednou jsem do něčeho vrazila a spadla jsem na zem. ,,V pohodě?" pomohl mi vstát Nagi že země ,,Jo" usmála jsem se a koukala jsem na kotě které mi sedělo u nohy. ,,Už jdu." usmála jsem se a dala jsem si kotě do kapsy, vykukovala mu hlavička. Došla jsem domů a nakrmila jsem kotě, dala jsem si ho do postele a šla jsem spát.

Ráno
Vstala jsem a slyšela jsem zvonění, zaklapla jsem budík, ale pořád něco zvonilo. Sešla jsem po schodech dolů a otevřela jsem dveře. Stál tam Shin. ,,Ahoj, je devět ráno, je pondělí a já tu na tebe zvoním už půl hodiny. To si hluchá nebo co?" řekl a vešel dovnitř, rychle jsem se nachystala do školy a šli jsme.

Ve škole
Přišli jsme pozdě a dostali jsme poznámku. Byla přestávka a já jsem šla na střechu, najednou mi někdo poklepal na rameno, otočila jsem hlavu a stála tam Hikari. ,,Potřebuju ti něco důležitého říct." zatáhla mně na střechu a zavřela dveře. ,,Tebe, mně, Shina a Nagiho něco spojuje...Není to něco je to docela velká věc, ale ty už si to nepamatuješ, proto jsem se rozhodla, že ti to řeknu. Spojuje nás..."

Arigato mina ^^ že si to čtete a za vote a komentáře, moc mě to těší :333 Omlouvám se že díl dlouho nevyšel...jaksi jsem neměla čas nebo se mi nechtělo x.x Gomenasai :c teď vám pokusím vydat další o víkendu jestli se k tomu donutím ^^.

+ na obrázku - Naomi a kočka :D

With meWhere stories live. Discover now