10. kapitola

33 8 1
                                    

Probudila jsem se na gauči a nahmatala jsem mobil. Bylo 11:35. Sedla jsem si a protáhla se, uslyšela jsem zvuk v kuchyni. Ještě nás někdo může vykrást ne? Pomyslela jsem si se smíchem a uviděla Shina vedle gauče na zemi. Trochu jsem do něj kopla a on mi chytl nohu, vzala jsem si do ruky mobil a pustila jsem mu do ucha nahlas první náhodnou písničku. Shin sebou trhl a převalil se na druhý bok, samozřejmě mně stáhl s sebou a tak jsem na něm ležela. Konečně otevřel oči a koukl na mně, usmál se a dal mi pusu na tvář. ,,Si blbý" smála jsem se a vstala jsem. Doběhla jsem do kuchyně a skočila jsem na záda Kurovi, ten malém spadl na zem. ,,Jak je ségra?" zasmál se a já s ním. Shin se na nás koukal jak na d*b*l*. :D Sedl si ke stolu a díval se do zdi, pokrčila jsem nad ním rameny a vydala se do pokoje.

,,Naomi sorry ale musím do práce, čau" zařval Kuro zdola a já jsem vstala a šla ho obejmout. ,,Přijď zas někdy" usmála jsem se a on odešel následně jsem z domu vykopla i Shina. Vyběhla jsem nahoru do pokoje a pustila jsem si písničky, přitom jsem si psala s Ashem.

  ~ Chat Naomi a Ash ~

Naomi: Ashi kde jsi?

Ash: Ouuuu...ty sis všimla že tam s Miou nejsem?

Naomi: Kde jsi?

Ash: U Cary...

Naomi: I s Miou?

Ash: Jo

Naomi: Pojďte domů prosím...

Ash: Já myslel že ti na nás nezáleží :)

Naomi: Proč? Nemělo by snad? Ashi ty víš, že vás mám oba dva ráda a VŽDYCKY vás ráda mít budu a navíc Mia je malá a Cara....víš co si o ní myslím tak přijďte domů

Ash: Ségra tak tě máme rádi ale Cara tady má mamku Mia si jí oblíbila ptal jsem se jí a nechce se vrátit...ale já za tebou budu jezdit :)

Naomi: Dobře tak na ní dávej pozor a čekám tě :3

Ash: Dneska?

Naomi: Jo potřebuju s tebou něco probrat tak pohni brácha ^^

           ~ Konec chatu ~

Někdo začal zvonit a já vyběhla otevřít. ,,Ashi chyběl jsi mi" usmála jsem se a objala ho. Objetí mi opětoval. Pozvala jsem ho dovnitř a zavřela jsem dveře. ,,Ashi asi ti to bude připadat jako blbost ale máš bratra" řekla jsem a on vykulil oči. ,,C-co?"

,,Máš bratra"
,, Kde?"   Na marsu. Pomyslela jsem si.
,,Právě teď v práci" usmála jsem se a on se na mně divně díval. Potom jsme si povídali do večera dokud nemusel jít.

Další den ráno
Zase škola a musím vstávat brzo. Rozběhla jsem se do koupelny a upravila jsem se, sedla jsem snídani a vyšla jsem do školy.

Konečně zazvonilo a já se protáhla, někdo mi zaklepal na rameno. Otočila jsem se, uviděla jsem Hikari ,,Potřebuju s tebou mluvit" řekla stručně a odešla se mnou na střechu školy. ,,Poslouchám" usmála jsem se a ona se tvářila vážně. ,,No nemohla by jsi mi domluvit...to..no...rande s S-Shinem?" zeptala se a začala se červenat. Rozesmála jsem se a spadla jsem na zem, smála jsem se, ona mezitím odešla. Postavila jsem se a koukala jsem se dolů ze zábradlí. Přináší to vzpomínky. Pomyslela jsem si a po tváři mi stekla slza.

         ~ Flashback ~
Seděla jsem na gauči a dívala se na televizi, Ash byl u kamarádů a Mia u Yumi. Po celém bytě se rozlehl zvuk zvonku, postavila jsem se a otevřela dveře. Na tváři se mi objevil úsměv, objala jsem ho. ,,Ahoj Luku" usmála jsem se mu do ramene. Luke byl můj kamarád co se přistěhoval z Anglie. ,,Ahoj Omi"  odtáhl se ode mně a já se zasmála. ,,Co budem dneska dělat?" zeptala jsem se ho a vešla s ním do bytu. ,,Co takhle bazén?" usmál se na mně. ,,To beru" zasmála jsem se a vzala si do své tašky plavky.

Skočila jsem za Lukem do bazénu a smála jsem se, protože mu nešly dotáhnout plavky. Taky se smál a potopil mě. Vynořila jsem se a udělala jsem uražený obličej, Luke se uchechtnul a objal mně.
,,Naomi promiň" zašeptal a usmál se, začal mně lechtat a já se rozesmála.

Večer mě odvezl domů a přepsal u mně, byl to dobrý kamarád. Vlastně nejlepší.

Protřela jsem si oči a naposledy jsem se podívala dolů.

Ahoj lidi ^-^ moc se omlouvám za mojí dlouhou neaktivitu, nebudu tady říkat že jsem neměla čas. Prostě promiňte :( Kapitola je trochu kratší doufám že vám to moc nevadí c:

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 18, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

With meWhere stories live. Discover now