Po tváři mi stekla slza. Někdo prosím...volala jsem v duchu někoho o pomoc. Najednou mně dotyčný pustil a odkryl mi oči. Po tváři mi stekla další slza, spadla jsem na kolena a nevěřícně jsem koukala na toho co mně držel.
,,Sakra Shine jseš normální?!" křikla jsem a postavila jsem se na nohy. ,,Viděl jsem jak k tobě šli ti chlapy. Chtěl jsem ti pomoct, ale ty jsi to hravě zmákla." zasmál se a já na něj koukala. ,,A ty si jako můj stalker nebo co?!" řekla jsem a otočila jsem se k němu zády. ,, Klidně budu." řekl a odešel. Bakaaa! Nesnáším ho. nadávala jsem v duchu a nakonec jsem šla domů.Doma
Vylezla jsem po okapu a otevřenými dveřmi na balkóně jsem se protáhla dovnitř. Zavřela jsem a převléklpřevlékla jsem se do dlouhého černého spacího trika, které mi bylo po kolena. Spokojeně jsem se zavrtala pod peřinu a vzala jsem si na nohy notebook. Najela jsem na nějaké anime a dívala jsem se skoro celou noc.Další den
Zase budík. Vypla jsem ho a unaveně jsem došla ke dveřím, opřela jsem se o ně a protáhla jsem se. Byla jsem strašně unavená z toho ponocování. Otevřela jsem dveře a sešla jsem do kuchyně na snídani. Po celé kuchyni voněla omeleta, usmála jsem se a přečetla jsem si papírek na stole Na snídani je omeleta. Mia je ve školce a já jsem šel do školy. Nezapomeň mi pak vrátit MOJE sladkosti. Ash. Papírek jsem hodila do koše a snědla jsem snídani. Zamkla jsem se v pokoji a převlékla jsem se do školní uniformy. Nevím, proč jsem se zamkla, když jsem doma sama, ale ok. Vzala jsem si tašku přes rameno a vyběhla jsem z domu. Moje únava byla nesnesitelná. Pomalu jsem kráčela po parku a do někoho jsem vrazila. Zvedla jsem svůj zrak na osobu do které jsem vrazila.
,, Naomi-chan dávej pozor" řekl Shin s úšklebkem.
,, Měl si uhnout."
,, Měla ses dívat na cestu."
,, Nechtěla jsem se dívat do tvojí hnusný tváře" usmála jsem se.
,, Ale notááák"
,, Zmlkni"
,,Ne."
,, Jo."
,,Ne."
...
A takhle to pokračovalo celou cestu do školy. Než začala hodina.O přestávce.
Zvedla jsem se z místa s tím, že půjdu na střechu. Prošla jsem chodbou kolem několika tříd, než jsem dorazila na místo. Vyběhla jsem nahoru po schodech a otevřela jsem dveře od střechy. Uviděla jsem sedícího Shina. Tak nic. pomyslela jsem si a chtěla jsem odejít, ale uslyšela jsem za sebou hlas ,, Po škole budu čekat." A pak jsem odešla do třídy.
Po vyučování
Dneska jsem z toho rána nějak unavená. Asi půjdu rovnou domů a- něco mně vyrušilo z přemýšlení, otočila jsem se a vrazila jsem do něčí ruky. ,,Au." řekla jsem naštvaně když jsem uviděla, že je to Shin. Otočila jsem se zpátky a zamířila jsem k parku, slyšela jsem těsně za mnou kroky, věděla jsem že je to Shin a bude mně sledovat až domů...Počkat co domů?! On nesmí vědět kde bydlím! Sakra musím mu utéct, ale jak? zastavila jsem se uprostřed cesty a otočila jsem se k němu čelem. ,,Co po mně chceš?" zavrčela jsem, on se osmál a naklonil se ke mně ,,Nechci aby si zase do někoho vrazila." řekl a já ho odstrčila, potom jsem se otočila a vyrazila jsem směrem k jiné ulici než mám dům. Rozběhla jsem se, dívala jsem se za sebe Shin mně doháněl. Zrychli. Zrychli, ještě trošku. snažila jsem se si dodávat energii, ale nějak to nepomáhalo. Koukala jsem se jak mě dohání. Ucítila jsem něco tvrdého na tváři, nestihla jsem poznamenat co to bylo a už moje bezvládné tělo padalo na zem v bezvědomí.
------
Probudila jsem se ve své posteli, nejdřív jsem vůbec nevěděla co se děje, ale pak jsem uviděla na zemi spícího Shina. Co se tady děje?! pomyslela jsem si a vstala jsem z postele. Došla jsem ke dveřím, když mně rozbolela tvář, pomalu jsem si na ni šáhla a ucítila jsem obvaz a náplast. Konečně jsem si vzpomněla co se stalo, běžela jsem před Shinem pryč a do něčeho jsem narazila, ale pořád nevím do čeho. Otevřela jsem dveře a sešla jsem do kuchyně za bratrem kterého jsem viděla postávat u ledničky. ,,Jsi v pohodě?" přiběhl ke mně a já jsem se usmála ,,Jo" odvětila jsem, obešla jsem ho a vzala jsem si z ledničky jogurt. Sedla jsem si k dřevěnému stolu s žlutým ubrusem a pustila jsem se do jídla. ,,Ten kluk řekl, že jsi narazila hlavou o strom, když ses snažila po něm vyšplhat. A tak tě přinesl domů. Vypadala si strašně, po obličeji ti tekla krev a tak jsem musel Miu odvést do pokoje. Je tam až do teď, pořádně se o tebe bojí měla by ses za ní jít kouknout." řekl a odešel nahoru do svého pokoje. Já jsem se koukala do bílé protější zdi a přemýšlela jsem. To si Shin nemohl vymyslet nic lepšího, než že lezu po stromě?! A teď navíc ví kde bydlím! ječela jsem v duchu a naštvaně jsem bouchla pěstí do dřevěného stolu. Pomalu jsem se zvedla a zamířila jsem do koupelny. Omyla jsem si obličej a sundala jsem si obvazy a náplasti. vyhodila jsem je do koše vedle umyvadla a na chvíli jsem si napustila horkou vanu. Oblékla jsem se a učesala jsem si vlasy. Vyšla jsem z koupelny a prudce jsem otevřela dveře do něčeho ty dveře praštily. ,,Ááááá" lekla jsem se a vyběhla za dveře, v nepozornosti jsem zakopla o Shina sraženého na zemi a spadla jsem na něj. ,,Baka!!!" zaječela jsem a pomalu jsem se zvedla, zavřela jsem dveře a odešla jsem k Mie do pokoje, Shina jsem tam nechala ležet. Otevřela jsem dveře a uviděla jsem malou černovlásku spící pod dekou v postýlce. opatrně jsem vyšla z pokoje a dveře zase zavřela. Popadla jsem věci do školy a seběhla jsem po schodech do kuchyně, věci jsem hodila ke dveřím a rychle jsem se zaběhla napít čaje. Vytáhla jsem si lékárničku a zase jsem si obvázala hlavu. Schovala jsem lékárničku a pomalu jsem dorazila ke dveřím. Shin už čekal, tak jsem vyrazila pro své věci které mi odkopnul dál od dveří, dala jsem si tašku přes rameno na rameno a něco mně přirazilo ke zdi.
Říkala jsem si že dokud mám čas napíšu další část ^^. Klidně zanechte Vote nebo komment :3.
+ na obrázku- Hikari