4.bölüm

32 2 1
                                    

Dinololly1fikirlerin için saol Bu bölüm biraz kısa oldu kusura bakmayın 
Eda demir :
Şu an gecenin 03.42 'si .ve yanımdaki kişilik sayıklıyor .bi de ne dediğini anlasam fısıldıyo bu ne napıcam ben şimdi? mumu yaktım. serumu bitmek üzereydi .ve ben o lanet şeyi kolundan nasıl çıkarılması gerektini bilmiyorum .

yandaki oda telefonuna sarıldım. bu telefon sadece doktorlara ve hemşirelere bağlanıyodu .aradımda denis açtı.
" alo "denis türkçeyi çok iyi bilmiyodu ingiliz aksanıyla konuşurdu.
" denis bu odadaki hastayı biliyosun dimi? "
arkada birisinin sesi geliyodu. ama kim olduğunu anlayamadım.
"kan kaybından ölücek olan mı?" ulan !
"ne ölmesi ya!... serumu bitmek üzere uyuyo şu an ama sayıklıyoda serumu nasıl çıkarılması gerektini bilmiyorum .gelde halet şu işleri ve o ölmeyecek anladınmı denis"
"Tamam ! Bağırma bana geliyorum pansuman olacak zateen "dedi ve suratıma kapatı.

O sırada arkamda inleme sesi geldi başak uyanmıştı.

Başak karaman :
Uyandığımda kendimi tam bir bok gibi hissediyodum. mum ışığında şu an karşımda olan eda bana şaşkın gözlerle bakıyordu.. hata bi şeyler söylüyordu. ama hiç bi şey anlamıyodum. acaba ben en son ne yaşadım da şu an böyle bi ortamda can çekişiyordum.
canım çok acıyodu. sol elimi oynatamiyodum. ve kolumun birleşme noktası ağrıyordu. başım hem dönüyor. hem ağrıyordu sanki ölüyodum.

"unutunmu hemen heralde o kadar uyuşturucu gevşetici ilacı bende alsam bende unuturdum ahahah eda melek oldunu söyledi kulübe götürdü seni beril denilen vampire vermedi seni .aldın ilaç kolundan akan kanlar vb.yüzünden tedavi oluyosun şu an kolunu otururkenki acıyıdamı unutun heralde artık hatırlarsın "
şu an karşımdaki kadın beynimin içindeydi .bunu nasıl yapmıştı . hayır kadının söyledi şeyleri şimdi herşeyi hatırlıyodum. hayır ben bi melek olamazdım .vampir hiç olamam .tamam nası olsa can çelişmiyomuyum? ölücem dimi? o zaman burda işim ne? "uyu"dedi sanki emir vermişti. ne olduğunu anlamadan göz kapaklarım ağırlaştı .ve kendimi uykuya bıraktım.

10 dk .önce

Eda demir:
Denis yanında megiyide getirmişti .bu kadın yeni gelen herkezle ilgilenirdi .ama başakla bi ayrı ilgileniyodu. ve şu an başak inlemelerinden anlaşılıyor. zaten ağrıları yüzünden gebericek durumda. "pansumanı yapıcam .ama acıya dayana bilicekmi ?"dedi ikiside şu an Başağın arkasında duruyodu ..
Başağa yaklaştım halinden beliydi dayanamazdı.
" dayanamaz yapma. kötü görünüyo .canı çok yanıyo zaten yapma." dedim başak noldunu yine anlamamış .olsa gerek gözlerini kırmıştırıp duruyodu. megi yanıma geldi "çekil ordan" dedi.
Bende onun dedini yapmak zorunda kaldım.
" senin anlatmaya ve düşünmeye zahmet etmediğin bilgileri arkadaşından öğrenelim." dedi yaşadımız olaylarda bahsediyodu .başak anlamış olucaki gözlerini kapatmaya çalıştı .ama megi buna izin vermedi eliyle Başağın gözlerini tutu .bir süre sonrada kapanmasına izin verdi .
"Denis pansumanı yapabilirsin. "dedi .
Daha sonra bana döndü.
"Bu gece amerikaya gidiyosunuz. deniz sarayına anladın. "dedi.
"Neden "dedim .
"Çünkü arkadaşının kanı burda yok deniz sarayında 0 rh. Kanı olan ceren adında bi kız sizi bekliyo "diye
Ekledi
"evine gidin. bi kaç parça eşyasını alın."dedi .başaktan bahsediyodu. şimdi amerikaya gidicektik ha....
"Hadi git ."dedi megi
" tamam "dedim .
Amerikaya kuzey amerikaya gidiyoduk ve ben Başağın eşyalarını toplamak zorundaydım .
"Milo ile git "dedi megi
"Ne alaka" dedim
"daha hızlı gidersin "dedi. Ekledi "unutun mu burası yer altı ve sen yukarıya çıkacağın zaman en az 1,5saat'e gidersin "dedi haklıydı
"Tabi haklıyım" dedi susa şaşırdım "beni dinlemek istemiyorsan git hadi"dedi yanından uzaklaştım amerikaya ilk gittiğimde.
Büyü yaptırıp duvar ördürücektim bu sayade aklımın içindeki duvarlar sayesinde düşüncelerimi okuyamazdı bunu başağada kesinlikle yaptırıcakğım sinir oluyorum ya.... düşüncelerimi onun yüzünden kısıtlamak asla !
milo bulmam lazımdı oda numarası kaçtı acaba yemekhanede sabah kahvaltısı yapıyordur o şimdi ya bende gidip bi şeyler yesem iyi olur.

ÖLÜMSÜZ'ÜN HAYATIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin