6 /1.bölüm

19 2 0
                                    

=Ciddi bölüm2=
Başak karaman :
Tekerlekli sandalyeye bağlanmış.  
önümdeki masaya bakıyordum .lucky ise camlı odanın camına ters oturmuştu. Sıkıntıyla
o

fff 'luyodu.

gece uykum bölünmüş uyuyamamıştım .bütün sarayı gezmeye karar vermiş ancak daha tam iyileşmediğim için sadece 2kat çıkabilmiştim .ama dosya odasına girmeyi becermiştim .taki kendi dosyamı bulup lucky 'nin odaya girmesiyle yakalandığım ana kadar.daha sonrada lucky beni hasta bakıcı yardımıyla iğne yapıp. Tekerlekli sandalyeye bağladı. Uyandığımdan beri Kahvaltı etirmeye çalışıyodu .ama  konuşmuyodum bille.
Lucky ,çataldaki domatesi yeniden bana doğru uzatı ağzıma doğru tutu .ama ben aç hissetmiyodum .kafasımı geriye doğru çektim .eda uyanmış olsa gerek   içeriye girdi.hemde gecelikle.
Lucky hemen gülümsedi.
"Günaydın" dedi lucky
"Günaydın" diye hemen karşılık verdi eda.ayaklandı lucky.kesin benim  hakkımda konuşmak istiyodu edayla .odanın dışına doğru giderken edaya 'gel gel 'işareti yaptı. Edada onu takip etti .
Kapıyı kapatı. Camdan onları izlemeye başladım.hareketli hareketli  bi şeyler konuştular.
Ve lucky eliyle uyarır işareti yapıp.bana baktı.sonrada gitti.edanın yüzü düşebildiği kadar düştü.ve odaya geri girdi.
"Başak"dedi girer girmez. dikkatimi çekmeye çalışıyodu. ama başak üzerimde hiç beceremiyodu .istifimi bozmadan somurtmaya devam ettim.nasıl yüzüme bakabiliyodu? Mendebur yüzünü görmemek için kafamı sol doğru çevirdim.
Sandalyeye oturdu. hemen  çatal'ı alıp lucky gibi ağzıma vermeye çalıştı domatesi.
Başak o domatesi yermi ?helede
O domates edadan geliyosa .
Başımı üfff 'leyerek yana çevirdim yeniden .boyun fıtığı olmazdım dimi ? Onlar gitinden beri bağlı olan sağ elimi kemerli kayışları gevşete gevşete açmaya çalışıyodum. Eda bellki domatesi beğenmiyorum diye düşünerek başka şeylere daldırıp.  ağzıma götürüyodu .ama yiyen kim ?her yiyecekte daha çok sinirlenip sağ elimi oynatıp kayışları açıyodum.
Sonunda artık yememesine ramen uzatılan yiyeceklerden bıkmışt kayıştan kurtulup .edanın elindeki çatal'ı alıp aynı hızda yere atı. Eda hiç şaşırmadı. Çünkü Başağın gözlerindeki ateşi görüyordu .
"Seninle bi anlaşma yapalımı ?
Yada söz veriyim ama istediklerimi yapacaksın" dedi eda şaşırmıştı başak kolay kolay söz vermezdi çünkü verdimide tutardı. Öyle sözler verirdiki senin aklına 40 yıl gelmezdi böyle bi şey söyletmek söz verdirmek .eda her sözüne karşılıkta isterdi ama garipti biraz kim deyildiki zaten.
Başak saf 'tı onunda bu hallerini görünce" neler geçiyor aklından açığa çıkartt" dedi
"Sen konuşacak ,yemek yiycek ,
Burdaki çalışmalara katılacaksın yani yapman gerekeni yapacaksın. Bende kolunu kullanmaya başladığını an senin burdan kaçmana yardım edicem söz veriyorum tabi sen kabul edersen "dedi eda başak şok olmuştu. Ona yeniden güvene bilirmiydi ?"sana neden güveniyim ?"dedi başak
"Çünkü sen benim ailemsin " dedi eda onu kandırıyordu aslında onun kaçmasına izin veremezdi böyle yaparsa ancak onu hayata tutabilirdi .
"Tamam "dedi başak ne dediğini anlamıyodu burdan en kısa zamanda çıkmak istiyodu ama bu halde gidemezdi .kollu iyileşir ve burdakileri tanır neler yapabileceklerini anlarsa kaçmak kolay olurdu .doğru yolu seçtiğini düşündü.
Ve herşey asıl şimdi başladı.
Günler günleri kovaladı.
Kollunun bi kaç ayda iyileşeceğini öğrendiğinde biraz üzüldü başak ama sonra sevindi kesilmesinden iyiydi onun için bu sözel eğitim'i 1 ay kadar bi sürede bitirdi .başak andre sayesinde andre hem meleklerin eğitim'i hemde sağlık durumlarıyla ilgileniyodu .
Başağın yaşı küçük olmadığı için onu hızlı bi şekilde sözel eğitimden geçirdi bir ayda başakta hakkını verdi yani.bütün herşeyi zihnine kazanmıştı. Meleklik hakında herşeyi biliyodu .nasıl defter yazacağını sırtı acıldığında napacağını kızlarda 17-22 erkeklerin 20-25 arasında melek olduğunu herşeyi biliyodu .
Andre ona "yarın özel eğitime başlıyorsun "demişti ilk anlamadı fiziksel olarak çalışıcaklardı. Özel eğitim alacaktı yine kollu yüzündendi.
O gün içi içini kemirdi ve koşarak yine dosya odasına girdi. Gece yarısı, dosyasını buldu.
En arka sayfadan başladı.
Eli ayağına dolaşmıştı. yakalanma korkusu işte .
Okumaya başladı.
Sözel eğitim almış geçerlilik verilmiştir, sol kol kas parçalanması ve sinir zedelenmesi sonucu belli bi süre kullanılamaz durumdadır, hemofili hastasıdır........bildiği şeylerdi bunlar taki ön sayfayı görene dek.başağa kader yazan melek bebek olduğu için ona isim koymuştu. Başak yavaş yavaş aşağı doğru inerek yere oturdu .başak ismi değildi. gerçek değildi. geçerli değildi .

Dünya ismi :
Başak karaman
Geçerli isim :
Leatine munfoy
Yazıyodu.

Leatine...

Leatine munfoy

Leatine

Aklında bu isimle kaderini okumaya başladı yine bildiği yerlere kadar okuya bildi çünkü bundan sonraki sayfalar boştu. Anlayamadı o anda omzuna biri dokundu hemen o tarafa döndü kendinden bi tane daha gördü.
"Noluyo be ?"dedi
"Bi şey olduğu yok yaşadığın olaylar sana ağır geldi .2kişilik olarak düşünmeye başladın
Ben senin 2. Halinim iç sesinin görüntülü haliyim 'de denilebilir artık beni dinlemeye dinlemeye bu halle geldin "dedi
"Senin adın başak olsun ben Leatin" dedi. Artık başak ismini kullanmayacaktı. Ancak başak ismini koyduğu 2. Kişiliğinin ne olduğunu bildiğini sanıyordu
Ama hiçbir şey bilmiyodu .
"Hadi o dosyayı yerine koy yakalanıcaksın "dedi başak
"Bi şey sorucam "dedi leatin
"Sor "dedi
"Kaderimin devamı nerde ?"dedi leatin

"onu beraber yazıcaz "
*oy vermeden diğer bölüme geçmeyin! *

ÖLÜMSÜZ'ÜN HAYATIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin