Ακόμη κι η σιωπή είχε δικό της ήχο. Έναν ήχο άσπλαχνο που κάλυπτε όλους τους άλλους και τους έκανε να μοιάζουν μηδαμινοί απέναντι στο δικό του μεγαλείο. Ο ήχος της σιωπής τρεφόταν από το συναισθηματικό αδιέξοδο που δέσποζε μέσα μας σαν ψηλός τοίχος. Καταβρόχθιζε λαίμαργα κάθε μας λέξη κι άφηνε τα θλιβερά απομεινάρια της κολλημένα στο λαιμό μας.
Ο Στίβεν δεν μιλούσε όση ώρα εγώ κι η Αϊλίν τρώγαμε. Κάτι τον ενοχλούσε κι εκείνος ασχολούνταν με αυτό σιωπηλά για να μην προβληματίσει κι εμάς. Όμως, τα συναισθήματά του εξωτερικεύονταν κατά παράξενο τρόπο μέσω κυμάτων ηλεκτρισμού σε όλη την ατμόσφαιρα.
Τίναξε στιγμιαία το κεφάλι του και μερικές τούφες καστανών μαλλιών κάλυψαν το μέτωπό του. «Δεν κολλάει, διάολε!», ψιθύρισε με ένταση χτυπώντας τη γροθιά του πάνω στο πόδι του. Η Αϊλίν τον κοίταξε πριν από μένα, όμως πριν καν προλάβει να αρθρώσει λέξη, ο Στίβεν σηκώθηκε και πήγε στο δωμάτιο του Μάικλ.
Πάνω στο γραφείο υπήρχε ακόμα εκείνο το χαρτί με τις σημειώσεις του που είχα ανακαλύψει κι εγώ. Ο Στίβεν είχε διαβάσει εκείνο το χαρτί ξανά και ξανά με μια μανία να βρει κάποιο κρυμμένο στοιχείο μέσα στις αράδες από λέξεις. Είχε υποσχεθεί στον εαυτό του πως δεν θα ασχολούνταν άλλο με αυτό πριν το συζητήσει με τον ίδιο τον Μάικλ. Έτσι, είχε εναποθέσει όλες του τις ελπίδες στο να πιστεύει ότι εκείνος, μετά την επιστροφή του, θα ήταν πρόθυμος για συζήτηση. Μα τα σχέδιά του βρήκαν μπροστά τους τοίχο κι ο ίδιος βρισκόταν αντιμέτωπος με πολλαπλά ερωτηματικά. Το ένα αφορούσε τον πατέρα του, το δεύτερο τον αδερφό του πατέρα του και το τρίτο το νεκροταφείο βρικολάκων.
«Οι βρικόλακες πεθαίνουν με πολύ συγκεκριμένο τρόπο κι όταν τους καίνε δεν μένει τίποτα από δαύτους... Άρα, ή κάποιος μου κάνει πλάκα ή μια στρατιά από βρικόλακες θανατώθηκαν σκόπιμα. Γιατί;», αναρωτήθηκε φωναχτά ξέροντας ότι τον ήχο της φωνής του θα κάλυπτε η ανοιχτή τηλεόραση στο σαλόνι κι η κλειστή πόρτα του δωματίου.
Η πίεση έκανε τα χέρια του να ιδρώνουν. Κι αυτό γιατί σε συνθήκες υψηλής πνευματικής κόπωσης ή πίεσης, η θερμοκρασία του σώματος ενός βρικόλακα αυξάνεται κατ' ελάχιστο και κάποιες φορές προκαλεί εφίδρωση.
Ένα παλιό νεκροταφείο βρικολάκων, μια κρύπτη και μια μάγισσα που ήταν φυλακισμένη μέσα της. Πώς υποτίθεται ότι έπρεπε όλο αυτό να βγάζει νόημα; Κάθε νέος συλλογισμός που έκανε ο Στίβεν δεν κατέληγε πουθενά. Εκτός από έναν...
YOU ARE READING
Μια Ψυχή Στο Σκοτάδι {Η Καταραμένη Γενιά - Βιβλίο Δεύτερο}
VampireΜυστικά και κρυφά σχέδια αναδύονται από το σκοτάδι για να ταράξουν τις ισορροπίες. Τα αδιέξοδα στριμώχνουν ακόμα και τους πιο δεινούς παίκτες, ενώ νέα πλάσματα κάνουν την εμφάνισή τους. Πόσο μακριά μπορείς να φτάσεις όταν έχεις ήδη ξεπεράσει τα όρια...