«Οι τύψεις σε έχουν αλλάξει, Στίβεν», μουρμούρισε η Κριστίνα.
Κάτι υπήρχε μέσα στα μάτια της κι εκείνος το έβλεπε ολοκάθαρα. Κάτι μέσα σε εκείνα τα γαλανά μάτια, που είχαν το χρώμα του ουρανού, έμοιαζε διαφορετικό. Μητρικό ένστικτο ίσως, σκέφτηκε ο Στίβεν. Μάλλον αυτό θα είναι. Δεν είναι εύκολο να είσαι γονιός, ειδικά υπό αυτές τις συνθήκες.
«Τύψεις για ποιο πράγμα;», βρήκε το θάρρος να τη ρωτήσει κι εγώ του έριξα μια λοξή ματιά αναμένοντας την απάντησή της.
«Που δεν βρήκες το χρόνο να του πεις όσα θα ήθελες όσο ήταν ακόμα εδώ. Πολλές φορές, κι εγώ η ίδια σκέφτομαι τι άλλο θα μπορούσα να του έχω πει. Αλλά, ξέρω ότι ήταν αγύριστο κεφάλι όσον αφορά κάποια πράγματα. Δεν θα με άκουγε. Του μοιάζεις σε αυτό, όπως κι η Άιβι...»
«Θα ήθελα να του έχω πει ότι δεν χρειαζόταν να προσπαθεί τόσο να αναπληρώσει το παρελθόν. Ό,τι έγινε, έγινε. Όμως, δεν πρόλαβα»
Η Κριστίνα έσκυψε και φίλησε την Άιβι στο μάγουλο. Μια κίνηση που, στην αρχή, μας φάνηκε κάπως παράξενη. Αλλά, μετά καταλάβαμε.
Η Άιβι ένιωθε άβολα, σαν να καθόταν σε αναμμένα κάρβουνα. Ο Στίβεν μπορούσε να ακούσει την καρδιά της να χτυπάει όλο και πιο γρήγορα. Θέλω να φύγω, σκεφτόταν και το εφηβικό της πρόσωπο μόρφαζε. Ξαφνικά, τον είδα να σηκώνεται και να της κάνει νόημα να τον ακολουθήσει. Εκείνη υπάκουσε με φόβο. Δεν μπορούσε ακόμα να χωνέψει όλο αυτό το κλίμα γύρω της.
Τον ακολούθησε σιωπηλά με τα μάτια της μητέρας της να είναι καρφωμένα πάνω της. Ο Στίβεν άνοιξε την πόρτα της ανακαινισμένης σοφίτας και κάθισε στο στρογγυλό χαλί μαζί με την Άιβι. Τα μάτια της εστίασαν στα δικά του για μια στιγμή και μετά κοίταξαν στο πάτωμα.
«Δεν θα σου πω ψέματα», ξεκίνησε ο Στίβεν, «είναι περίεργο και για μένα όλο αυτό»
«Θέλω απλά να μάθω την αλήθεια. Να μάθω γιατί έγιναν όλα αυτά»
«Υποθέτω ότι η Κριστίνα σου έχει πει για μας. Δηλαδή, τι είδους πλάσματα είμαστε»
Η Άιβι έγνεψε καταφατικά. Τον κοιτούσε και πάλι μέσα στα μάτια.
«Όλα αυτά συνέβησαν επειδή κάποιοι ένιωθαν πιο δυνατοί και πιο άξιοι από κάποιους άλλους... Ο Μάικλ Τζόζεφ κι ο Κολ ανέλαβαν ένα ρόλο που δεν μπορούσαν να φέρουν εις πέρας μόνοι τους και, τελικά, ο ένας από αυτούς κατέληξε νεκρός. Μόνιμα...»
YOU ARE READING
Μια Ψυχή Στο Σκοτάδι {Η Καταραμένη Γενιά - Βιβλίο Δεύτερο}
VampireΜυστικά και κρυφά σχέδια αναδύονται από το σκοτάδι για να ταράξουν τις ισορροπίες. Τα αδιέξοδα στριμώχνουν ακόμα και τους πιο δεινούς παίκτες, ενώ νέα πλάσματα κάνουν την εμφάνισή τους. Πόσο μακριά μπορείς να φτάσεις όταν έχεις ήδη ξεπεράσει τα όρια...