-Hva!? Utbrøt krystallsjel. - det kan du ikke mene! Han er min beste venn!
- jeg vet, men det er ikke noe annet og gjøre, sa Snøstjerne og sukket.Krystallsjel gikk bort til mathaugen ogvalgte seg et ekorn. - krystallsjel! Ropte Morgenlabb og spurtet mot henne. - hva er det? Spurte hun. - jeg bare lurte.... Tror du jeg noen gang blir kriger? Snuser hun og så på krystallsjel med Store triste øyne. - ja, så klart!? Hvorfor skulle du ikke blit det? Spurte krystallsjel sjokkert. -vel...Mørkepote sier jeg er for treg og at jeg ikke kan løpe fra en snegle engang, sa hun trist. -hva!? Mørkepote er bare sint fordi du er en bedere kriger enn han! Sa krystallsjel. -virkelig? Takk, du er den beste søsteren seg har hatt! Sa Morgenlabb og sprang bort til Lynlabb og Silkepote.
Hei! Krystallsjel gikk bort til kreklinghale og la ekornet, hun hadde i munne, ved føttene hans. -takk! Jeg har så mye og gjøre, så det er fint med litt støtte, sa han og slikket henne på øret. - det er noe jeg må si deg. Sa krystallsjel usikkert. - Snøstjerne sa jeg skulle holde meg unna deg, sa hun trist. - jeg...jeg hvet det, sa kreklinghale og så ned i bakken. - hun sa det til meg å, Sa han. Det ble en pinlig stillhet mellom dem, men da sa kreklinghale: -men jeg vil si deg noe å, smilte kreklinghale litt usikkert.
- jeg elsker deg jo, og du elsker meg, Sa han
- men jeg klarer det bare ikke, jeg hvet at det er imot stjerneklanens låv, men.......
.....jeg vil at vi skal ha kattunger__________________________________________________________
Jeg vet denne ble litt kort, men neste blir lenger.
Bare vent det blir mer spennende snart!😙 bare plis fortsett og lese❤️❤️
VOUS LISEZ
Siste tid
FantasyInspirert av Erin Hunter. Krystallpote ble nettopp lærling i måneklanen, og hun og søsknene hennes trener til og bli krigere. Samtidig er det en huskatt som drømmer og skogen hver natt, og en dag tar en stor sjanse