Heei geweldige lezerss, <3
Sorry dat ik zo lang niet meer heb geschreven maar dat komt omdat ik het heel druk heb! Er is ook iets geweldigs gebeurd op het concert van 1D! Louis zwaaide, keek en zette een BIG smile op naar mij! En ik ben de laatste tijd heel erg inspiratieloos. En mijn laptop begeeft het. Ik kan dus niet meer op internet dus ik kan het verhaal niet verder schrijven. Ik kan alleen verder als ik op mijn vaders laptop zit maar die zit er ook de hele dag achter. I'm sorry! Maar hier is ie dan, mijn verhaal!:
Nee, ik kies voor de tweede keuze. Niemand mag weten dat ik haar leuk vind. Alleen Ni, Li, Za en Ha. Maar als hij naar Emma kijkt, zo perfect, begint hij weer te twijfelen. Oh, ik moet het gewoon doen, denkt Louis.
Hij loopt weer naar de DJ toe en vertelt hem dat hij Emma super leuk vindt en dat het daarom zo belangrijk is. 'Ik zal er over nadenken.' Zegt de DJ kort. Ja, daar heb ik ook wat aan zeg, denkt Louis sarcastisch.
'Wat vroeg je net?' Vraagt Emma aan Louis. 'Oh gewoon, ik wil ook wat doen maar hij denkt erover na of ik wel of niet mag.' Antwoordt Louis bloedserieus. 'Wat wil je doen dan?' Vraagt Emma weer. Dat gaat hij dus nog niet vertellen natuurlijk. 'Haha, dat mag jij niet weten. Dat is nog een verrassing.' 'Ahhh, please?' Smeekt Emma. Louis kijkt haar aan met een ik-ga-niets-zeggenblik en loopt naar Niall en Zayn toe. Emma kijkt hem na met een jij-bent-irritantblik. Sarcastisch natuurlijk.
Een paar minuten later wenkt de DJ naar Louis om naar hem toe te komen. 'Je mag het doen op één voorwaarden: het mag NIET te lang duren.' 'Nee, het duurt niet zo lang hoor. Ongeveer 3 minuten en 15 seconden.' Spiekt Louis op zijn telefoon. 'Okee, als dit liedje is afgelopen ben jij de laatste die iets mag doen.' 'Hell yeah!' Schreeuwt Louis en hij loopt weer naar Emma, Zayn en Niall toe. Louis knipoogt nog even naar Zayn en Niall. Die begrijpen het meteen.
'Dames en heren, er worden veel acts gedaan vandaag. Maar hier komt dan de laatste: Louis Tomlinson met het nummer Because of You!' Iedereen begint te klappen. Louis pakt de microfoon aan van de DJ en begint te zingen: 'Want to but I can't help it...' (Kijk hiernaast bij de multimedia en hoor Louis Because of You zingen)
Tijdens het zingen kijkt Louis alleen maar naar Emma. Daardoor voelt Emma zich erg aangesproken. Ze glimlacht naar Louis en draait langzaam met haar heupen. Wauw, dit had ik nooit verwacht, denkt Emma.
Dat was het! Hoe vonden jullie het? Hadden jullie dit verwacht? Ik houd van het nummer Because of You oor Louis gezongen. Hartstikke sexy gewoon. Haha. Wie is er allemaal nog meer naar 1D geweest? Wist je dat 1D na de tour weer terug naar Nederland komt? Ik ga dan zeker weer! Jullie? Comment/Vote/Fan? x Ika.
JE LEEST
Lou or Justin? (A dutch Louis Tomlinson and Justin Bieber Fan Fiction)
FanfictionEmma is een meisje dat veel gespest wordt op school. Haar moeder is overleden en haar vader is er nooit en als hij er is, is hij bezopen en slaat hij haar vaak. Ze besluit om weg te lopen. Ze gaat naar Londen. Daar ontmoet ze One Direction. Vlak daa...