Part 6.

835 24 2
                                    

Heei geweldige lezerss, <3

Ik verveelde me dus ik ga weer verder! xx

'Fuck..' Glipt Emma er per ongeluk uit. 'Wat is er? Waarom neem je niet op?' Vraagt Liam. 'Euh.. Lang verhaal..' Harry is hyper en pakt het mobieltje uit Emma's handen. 'Met Emma..' Zegt Harry met z'n hoogste stem. 'GODVERDOMME, EMMA, WAAR BEN JIJ? VERDOMME, VERDOMME!' Zegt de vader van Emma met een hele kwade stem. Harry schrikt en laat het mobieltje vallen. Emma pakt het mobieltje snel op. 'IK HAAT JE, IK BEN WEG VAN JE! IN LONDEN IS HET VEEL FIJNER!' Roept Emma boos. Daarna slaat ze haar hand voor haar mond. Ze had niet moeten vertellen dat ze in Londen is. Ze hangt snel op. De jongens kijken haar vragend aan. 'Ik zal het jullie allemaal wel vertellen.'

Ze vertelde alles, over haar overleden moeder, haar verhuiste BFF, dat ze heel erg gepest werd en dat haar vader elke dag dronken is en haar vaak slaat. Toen ze klaar was, waren de jongens helemaal in shok. Emma stond ook met tranen in haar gezicht. Liam stootte Louis ongemerkt aan. Louis schrok ween beetje, maar wist wat Liam bedoelde. Louis gaf Emma meteen een hele zachte knuffel. 'Wat erg voor je, je had gewoon niemand.' Zegt Niall. 'Maar nu heeft ze ons.' Zegt Louis en laat haar los. 'Ja, ik ben blij dat ik jullie tegen kwam. Maar het ergste is dat ik per ongeluk dus zei dat ik in Londen ben en ik weet 100% zeker dat mijn vader hier heen komt en als hij mij vindt word ik echt in mekaar geslagen. Ik ben zo bang!' 'Maar wij zullen je beschermen. Toch?' Louis kijkt naar de jongens. Iedereen knikt instemmend. Emma moet glimlachen.

De auto stopt voor een gebouw. Maar dan ergens aan de zijkant waar een hele grote deur staat waar VIP op staat. Dat leidt vast naar de VIP plekken. 'Justin, here we are!' Zegt Niall lachend. Emma hoort muziek. 'If I was your boyfriend, never let you go. Keep you on my arm girl, you'd never be alone.' Oh ja, dat liedje, glimlacht Emma. Ze lopen de VIP deur in en gaan op hun plekken zitten.

Na het concert gaat Justin Bieber af. Een paar minuten later gaat de deur open en Niall staat meteen op. 'JUSTIN!!' Roept Niall. 'NIALL!!' Roept Justin. Niall en Justin geven elkaar een 'mattiehug'.

Ze stappen weer de dure auto in, met Justin natuurlijk. 'Wie is die hottie?' Vraagt Justin vol bewondering kijkend naar Emma. 'Dat is Emma.' Zegt Niall met een glimlach naar mij. Louis wordt rood en Liam merkt het en troost hem ongemerkt. 'Zo, zo. Heb je al een BF?' Vraagt Justin. Louis wordt nog roder. 'Haha, nee.' Grinnikt Emma. 'Heb je zin om vanavond met me naar de disco te gaan ofzo?' Vraagt Justin met een schattige glimlach op zijn gezicht. Louis gloeit. 'Aww, ja, leuk, is goed.' Antwoordt Emma. Louis veegt ongemerkt een traan weg.

'We zullen je thuis brengen. Waar woon je?' Vraagt Harry. 'Het grootste hotel van Londen. Tenminste ik huur dat.' Antwoordt Emma. 'Toch niet de goedkoopste?' Vraagt Zayn een beetje lachend. 'Ja, vreselijk.' Antwoordt Emma. 'WAT?!' Zeggen Justin en heel One Direction tegelijk. 'Je hoorde het wel.' Zegt Emma serieus. 'OMG, meid, het is daar gewoon een troep!' Zegt Liam geschrokken. 'Ja, inderdaad. Maar, hoe weten jullie dat?' Vraagt Emma. 'Ieder van ons woont in zo'n appartement daar.' Antwoordt Justin. Emma knikt. Liam stoot Louis weer aan. Dit keer snapt Louis het niet. Liam fluistert iets in Louis oor. 'Ik wil niet dat je in zo'n appartement slaapt enzo. Ik heb in mijn appartement een logeerbed en als je het wilt, mag je daar wel in slapen. Dan slaap je tenminste in een schoon bed en niet in een stinkend bed.' Biedt Louis lief aan. 'Ehh, als je dat goed vindt, graag.' Louis knikt en glimlacht lief naar haar. Justin wordt een beetje pissig maar laat het niet merken.

Emma doet haar deur open en pakt snel al haar spullen. Ze loopt naar Louis' deur toe en klopt aan. Louis doet snel open. 'Kom binnen.' Zegt Louis en hij doet de deur wijdt open. Louis leidt haar naar zijn logeerbed toe. 'Wow, het is hier echt mooi. Dankje Louis.' Zegt Emma en ze geeft Louis een kus op zijn wang. 'You're welcome.' Zegt Louis met een rood hoofd. Louis loopt de kamer uit en gaat wat thee zetten. Emma begint haar tas uit te pakken in de schone kast.

'Ik ga!' Roept Emma. 'Waar heen?' Vraagt Louis haar. 'Naar de disco met Justin, weet je nog?' 'Oh, ja.' Louis krijgt een rotgevoel in zijn maag. Hij besluit ook naar de disco te gaan, gewoon voor de zekerheid. Hij sluit de deur achter zich. 'Heei Louis, waar ga jij heen?' Vraagt een stem achter zich.

Dat was het! Wie denk je dat er achter hem staat? Comment/Vote/Fan?

Ik denk dat ik een tijd niet kan gaan posten want ik ga van dinsdag tot vrijdag op kamp, zaterdag heb ik de uitvoering van mijn musical, 3 mei ga ik naar het concert van One Direction in de Ziggo Dome en 11 mei gaat mijn broer trouwen maar ik probeer zoveel mogelijk te posten. Wordt niet boos please. x Ika

Lou or Justin? (A dutch Louis Tomlinson and Justin Bieber Fan Fiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu