Sorry dat het zo lang duurde!
Btw ik ga vanaf nu POV's doen! Hier is part 16!
De volgende ochtend wordt Emma wakker. Wat had ze een vreselijke droom, dacht ze. Ze opent haar ogen. Huh, waar ben ik? Dan denkt ze weer terug aan gisteravond. Het was dus geen droom, het wat echt! Een rilling gaat door haar lijf. Ze wilt het bed niet uit. Ze voelt zich nog steeds niet goed. Maar waar is Louis? Ze hoort wel wat gerommel. Ze hoort ook allemaal dingen op de grond vallen. Ja, dat is Louis, dat kan niet anders. Ze denkt weer terug aan gisteravond. Steeds wordt het ietsje duidelijker in haar hoofd. Hoe duidelijker het wordt, hoe meer tranen er over haar wangen glijden. Ze wilt het niet, maar het gaat vanzelf.
POV Louis:
Ugh, ik laat ook echt ALLES vallen. Eerst die beker die per sé uit de kast moest vallen en toen dat lepeltje dat weer uit mijn handen moest glippen. Misschien heeft Liam wel gelijk. Misschien geven lepels écht ongeluk. Ik denk er verder niet over na. Het enigste wat ik wil is een ontbijtje voor Emma. Wat er allemaal valt kan me eigenlijk niet veel schelen. Ik ben het onderhand wel gewend.
Als ik klaar ben, loop ik naar de kamer toe. Als ik voor de deur sta, hoor ik iemand snikken. Nou ja, iemand, het is Emma natuurlijk, dat is logisch. Ik kijk naar mijn ontbijtje. Ik hoop dat mijn ontbijtje haar dan wat opvrolijkt.
Ik klop op de deur en doe de deur open. 'Wat is er? Gaat het?' Vraag ik. Emma kijkt me met betraande ogen aan. Ik ga naast haar zitten en sla mijn armen om haar heen. 'Ik weet het niet.. Echt niet Lou.' 'Niet huilen daar kan ik echt niet tegen. We moeten het van gisteren allemaal maar vergeten. Denk alsjeblieft aan leuke dingen zoals ehh.. Oh ja! Je beste vriendin Sophie komt straks!' Ik zie een klein glimlachje op Emma's gezicht verschijnen maar helaas verdwijnt die al snel. Wat heeft ze toch? Okee er is gisteren ingebroken maar dat is toch niet zo erg?
Emma neemt het laatste slokje van haar jus d'orange. 'Ga je je dan maar omkleden. We gaan over 3 uurtjes weg.' stel ik dan uiteindelijk maar aan haar voor. 'Ja is goed. Tot straks.' Ik zwaai nog naar haar en sluit de deur. Gelukkig ben ik al aangekleed zodat ze rustig zich aan kan kleden.
POV Emma:
Wat heb ik toch vandaag? Ik kan beter alles wat gisteren gebeurd is vergeten, maar het lukt gewoon écht niet. Ik hoop dat het straks weer beter met mij gaat als ik Sophie ga ophalen. Ik heb er zoveel zin in! Het is ook zolang geleden.
Snel gris ik een blauw topje en een broekje uit de kast en trek het aan. Ik loop naar de badkamer toe. Ik poets snel mijn tanden en doe wat mascara op. Ik ben niet echt van de make-up.
Als ik weer gewoon in de woonkamer sta, zie ik Louis op de bank wat TV kijken. Ik besluit even naar buiten te gaan. Even wat frisse lucht. 'Ik ga even naar buiten, oké?' 'Right! Doe je voorzichtig?' 'Sure.' Ik pak mijn jas en loop de deur uit.
Eindelijk even naar buiten. Nergens aan denken. Diep inademen en mijn problemen vergeten. Dat is dus ook wat ik doe als ik buiten sta. Ik sluit mijn ogen en adem diep in.
Wanneer ik weer wil uitademen door mijn mond, voel ik een arm om me heen geslagen. Ik schrik me dood. Ik denk terug aan gisteravond. Die vreselijke avond.
Ik draai me met een ruk om. Als ik Justin voor me zie staan, word ik weer wat rustiger. 'Justin! Ik schrok me dood!' Een paar tranen voel ik prikkelen in mijn ogen. Shit, wat ben ik toch een watje. Hij bedoelde het lief, dan ga je toch niet huilen?
'Sorry, ik wou je niet laten schrikken.' Als hij mijn tranen in mijn ogen ziet, verdwijnt zijn glimlach. 'Wat is er? Liet ik je zó erg schrikken?' 'Nee, dat is het niet. Gisteravond sliep ik bij Louis, weet je nog? En toen kwamen er inbrekers enzo maar ik heb het er liever niet meer over. Ik wil het graag vergeten.' 'Sure, ga je straks nog wat doen?' vraagt hij. 'Ja, ik ga straks Sophie, mijn beste vriendin ophalen.' zeg ik met een glimlach op mijn gezicht. Hij geeft mij een warme glimlach terug. 'Ah, fijn dat je haar dan weer ziet. Ik denk dat het zeker al een tijd geleden is dat je haar voor het laatst zag?' 'Ja, inderdaad.'
Waaaaah hij is eindelijk klaar! Sorry dat ik zo lang niet meer gepost heb maar ik begon aan een nieuwe school enzo en daardoor had ik het zó druk! Dus sorry sorry sorry!
Maar ik wil wel gewoon zeggen dat ik gewoon ga schrijven en posten wanneer ik het zelf wil!
Comment/Vote/Fan/Tip? x Ika
JE LEEST
Lou or Justin? (A dutch Louis Tomlinson and Justin Bieber Fan Fiction)
FanficEmma is een meisje dat veel gespest wordt op school. Haar moeder is overleden en haar vader is er nooit en als hij er is, is hij bezopen en slaat hij haar vaak. Ze besluit om weg te lopen. Ze gaat naar Londen. Daar ontmoet ze One Direction. Vlak daa...