Part 13.

627 17 3
                                    

Salut lecteurs,

Ik had laatste tijd geen inspiratie meer :(  Sorry     (Reden: Ik mocht geen dextro's van @xlinda16 haha ze ging dreigen dat ze niet verder ging met haar verhaal. Oooh. Haha. Okee ik geef toe 16 dextro's op een dag is heel veel. Haha. Maar mocht er weer eentje van haar eten dus nu heb ik weer wat inspiratie. Haha. Heel vreemd verhaal maar het is ook niet belangrijk ofzo. Laat maar lekker zitten en ga lekker lezen. Haha.)

Ik draag dit verhaal op aan @xlinda16 bc ze geeft me goede tips en ideeën haha. Soms hele vreemde haha. Lovee herr.

Emma nestelt zich lekker in het logeerbed van Louis. Heerlijk om weer vertrouwt te slapen. Plots gaan haar mobiel. He, wat vreemd. Wie belt er nu midden in de nacht? Denkt Emma. Ze kijkt op haar mobiel. 'SOPHIE' staat er op het scherm. Huh, Sophie? Maar die is toch verhuist naar... Naar... Ze weet het al niet meer. Ze besluit maar op te nemen.

'Heei Sophie, met Emma..?'

'Heei Emma. Eumh... Ja het verhaal vertel ik morgen wel maar kan ik morgen bij je langs komen?'

'Eumh... Bedoel je in Londen?'

'Londen? Je woont toch in Nederland? Gewoon in Amsterdam?'

'Euhm... Nee, nou lang verhaal. Als je naar Londen komt dan vertel ik je ook mijn verhaal.'

'Ja, maar ik zit nu in een hotel in Amsterdam en ik was van plan om morgen naar je toe te komen. Ik moet je namelijk heel wat vertellen. Ik kan toch niet zomaar naar Londen toe gaan? Ik ben bijna blut.'

'Ugh, nou wacht even...'

Emma legt haar mobiel op zijn kop zodat Sophie niks kan horen. 'LOUIS!!' Roept Emma. 'Ja? Wat is er?' Louis verschijnt in de deuropening. 'Nou kijk, mijn vroegere.. Nou ja, we zijn het eigenlijk nog steeds, BFF Sophie is nu in Amsterdam want ze dacht nog steeds dat ik daar woonde en ze wou morgen bij mij langskomen maar nu hoort ze dat ik in Londen woon. Dus nu kan ze niet naar me toe komen en ze is blut. Jij bent een van de rijkste mensen op aarde dus.. ehh..' 'Je wilt dat ik het betaal?' 'Ja, zoiets.. denk ik..' 'Natuurlijk! Als jij dat wilt. Voor mij kost het niets. Alles wat je wilt, vraag het aan me en ik regel het voor je.' 'Oh, echt zo bedankt!' Emma geeft een zoen op Louis wang en geeft hem ook nog een stevige knuffel <3 'Your welcome, babe.' Louis loopt de kamer uit met een zachte glimlach.

Emma pakt haar mobiel weer en gaat weer verder met het gesprek met Sophie.

'Daar ben ik weer. Sorry dat het zolang duurde maar ik heb een verrassing!'

'Tell me, tell me! I love surprises!'

'Je hoeft niks te betalen! Een van mijn beste vrienden betaalt het voor je.'

'Wow, maar hebben ze dat geld niet zelf nodig dan?'

'Dat vertel ik je later wel schat. Een van mijn beste vrienden regelt het. Ga maar op je eigen naam, Sophie. Morgen naar de haven in de middag. See you tomorrow. Big kisses and hugs.'

'Okee top, thanks! Ja, tot morgen! Bye. Slaap lekker.'

'Ja, jij ook! Bye.'

Emma drukt haar mobiel uit en legt hem op het kastje. 'Slaap lekker, Lou!' 'Slaap lekker, Em!' Emma moet een beetje grinniken maar valt al snel meteen in slaap.

Hoe vonden jullie het? Comment/Vote/Fan/Tip? xIka

Status:

1474 Readss <33

68 Votes <333

58 Comments <3333

Thank Youuuu Alllllll!!! <3333333

Much kisses, hugs and love. x

Lou or Justin? (A dutch Louis Tomlinson and Justin Bieber Fan Fiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu