Capitolul 15

80 7 1
                                    

Louis Pov

Dupa acea discutie cu Mia m-am simtit arat de bine. Ma chinuiam de cativa ani sa ii spun si mereu imi imaginam cat de rau va reactiona si uite ca aflând din greseala am scapat de o mare povară.

Harry a tot insistăm sa mai mergem si la scoala ca am tot lipsit in ultima vreme. Si am cam fost de acord chiar daca nu aveam chef. In momentul cand am ajuns la scoala deja a început să îmi pară rau ca nu am mai stat acasa inca o zi. Toata lumea vorbea de marea petrecere a lui Beth de care uitasem complet chiar daca m-a sacait cu ea in fiecare zi . Si o sa ma omoare daca nu vin dar ce o sa fac cu Harry? Adica stiam ca diseara Mia merge la o prietena din cate imi spusese. Asa ca va trebuii sa îl iau cu mine sper sa nu faca Zayn urat.

"Hey baby! Ai mai dat si pe la scoala?"spune Beth imbratisandu-ma.

"Cam asa."spun un pic ingandurat dar îi raspund la imbratisare.

"Vi diseară la petrecere nu?"spune cu o fata de catel.

"Normal dar ar fi o mica problema ...mai vin cu cineva. Te superi?"spun scarpindu-ma pe ceafa.

"Nici de cum. Ba din potriva adu cate persoane vrei in plus."spune mangandu-ma pe cap si indepartandu-se de mine.

Oare ce o fi cu ea e mai nerăbdătoare ca de obicei. Si ea a fost la foarte multe petreceri facute de alti si multe organizate de ea. Chiar daca la toate am dat de belele ne distram copios. Problemele de dupa insa erau naspa rau... Betii aproape de comă si uneori se mai intampla sa aduca cineva si droguri si ajungem mai toti la spital. Mia încerca de multe ori sa ma oprească sa merg la petreceri insa nu puteam pentru ca asta era anturajul si sa ajung iar cum eram in scoala gimnazială nu am de gând să mai suport batjocura si jignirile. Am fost destul călcat in picioare atunci si mi-am promis ca nu se va mai repeta asta.

Am ajuns acasa unde i-am spus lui Harry ca mergem la petrecerea lui Beth si nu a fost prea fericit. Sincer nici eu nu as fi fost prea fericit daca mergeam la ziua persoanei care mi-ar fi distrus 4 ani de liceu cum a patit el cu Beth si mai ales ca va fi si Zayn acolo care daca nu as fi eu cred ca l-ar bate pe Harry oricand doar pentru ca este un băiat care si-a vazut de treaba lui. Cam asa e liceul esti copil bun si nu te bagi in probleme si devi tinta batausilor iar daca esti popular trebuie sa nu ai creier. Mi se pare o prostie dar si o realitate.

"Chiar trebuie?"spune Harry smiorcait.

"Haide Hazzy nu o sa fie asa rau."spun alegandu-mi un tricou.

"Hmm...Hazzy? Mrr.."spune râzând.

"Ce nu iti place?"spun apropiindu-ma de el in timp ce il mângâi pe piept.

"Cum sa nu imi placa, Boo?"spune saruntandu-ma jucăus.

"Asa ma gândeam si eu."spun raspunzandu-i la sărut." Mergem?"

"Speram sa uiti."spune bosumflandu-se.

"Oh haide o sa ne distrăm!"spun incercand sa ii ridic moralul.

Am incercat sa o sun pe Mia sa vad ce face dar nu mi-a raspuns. Presupun ca o fi cu prietena aceea la care mi-a zis ca sta in seara asta insa am sa mai incerc mai tarziu.

"Okay sunt gata!"spune Harry cu o voce mohorata de copil.

Am urcat in masina impreuna cu Harry. Si am mai incercat sa dau de Mia dar fara succes. Incep sa imi fac griji chiar daca sigur nu ar face ceva fara sa imi spuna. Poate o fi si ea cu fetele chiar are dreptate ca uneori exagerez.

"Ai terminat ingrijoratule?"spune Harry amuzat.

"Da...Nu sunt îngrijorat sunt protectiv."spun eu.

"Nu uita enervant."spune el si rade de nervii mei.

"Okay o sa o sun mai tarziu ...multumit?"spun cu greu.

"Il lasi la mine pe telefon!"spune si îl ia cu greu de la mine.

"Nu prea cred!"spun serios.

Ajunsi in sfarsit la petrecere am stat cateva ore in care mai mult am băut si m-am plictisit apoi ma suna un numar necunoscut la care raspund grabit. Ceea ce aud la telefon nu e insa placut deoarece era un apel de la un politist care mi-a zis de unde pot venii sa imi scot sora ca a fost retnuta imreuna cu un grup de prieteni pe care i-a prins beti la volan. Ce frumos ...incepe sa imi calce pe urme. Asta nu imi convine ...gen serios eu chiar ma chinui sa ii fiu un exemplu ma rog cu ceea ce stie ea despre mine sunt un exemplu.... Oricum adresa aceea e destul de dubioasa adica am cautat-o pe Maps si e acolo o cladire dar nu stiu daca este o sectie de politie sau nu. 

L-am luat pe Harry cu mine care abia astepta sa plece si am pornit spre adresa primita prin telefon care nu e prea aproape oricum asa ca am avut ceva de mers in jur de 50 de kilometrii. Kilometrii care ne-au dus spre autostrada si mai incolo spre un fel de oras fanoma cred ca totul parea parasit. Adresa chiar ducea la o sectie de politie dar parea ca nu a mai fost nimeni acolo de ani de zile... Singurul motiv pentru care continui sa merg in locul asta e sora mea care sigur are probleme.

Intru incet pe usa acelei sectii de politie si am simtim ca mi se taie respiratia cand am vazut.......


Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 10, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

True Love( Larry F.F.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum