Louis Pov
Dupa o liniste in care imi puneam intr-una intrebarea: De ce lui i-ar pasa? Oare este un plan de-al cuiva sa isi bata joc de mine? Sau poate este si el ca si mine? Intrebarile astea incep sa ma inebuneasca.
Mi-as dorii sa existe un baiat care sa ma placa pentru cea ce sunt ..... Nu sa fie la fel de prefacut cum sunt eu cu Beth. Si cu ea mi-as dorii sa o termin odata ,numai vreau sa fiu in fata tuturor un fals si un smecher dar daca as fi eu cel real as fi calcat in picioare exact ca Harry.
Niste scancete de plans mi-au atras atentia si cand l-am vazut pe Harry plangand m-a inmuiat atat de mult incat m-am apropiat de el. Am pus o mana pe umarul lui asta l-a facut sa tresara cea ce nu ma uimea la cat de des l-am batut in acesti ani.
"Ce vrei?"spune taios.
"Sa aflu ce ai patit...."spun incet.
"Parca nimanui nu ii pasa de nimic... tie brusc iti pasa?"spune si ma intristeaza. "Cum s-a intamplat minunea de nu imi arzi una si ca plang? Nici nu ma injuri? Nici nu iti bati joc de mine? Sau este micul tau joc sa ma faci sa te cred brusc un coleg bun ca sa razi de mine?"tipa cu o scarba in cuvintele care mi le scuipa in fata si care ma fac sa realizez ca sunt un nemernic.
"Nu mi-am dat seama ..."spun trist.
"Ce brusc iti pasa?"spune ironic printre lacrimi.
"Da imi pasa...."
"De ce brusc iti pasa? Si mie de ce nu imi poate pasa daca tie iti pasa?"spune enervandu-ma dar ma linistesc realizand ca o sa fac o greseala daca ma enervez.
"Esti singura persoana care a zis vreodata ca ii pasa desi ti-am distrus viata de cand esti in acest liceu si m-a uimit. Adica de ce iti pasa?"spun si el se opreste brusc se riduca in picioare.
"Chiar vrei sa sti? Daca o sa sti o sa imi arzi sigur un ...."dar il intrerupe profesorul care ne anuta ca putem pleca si el a plecat mult prea repede pentru al putea prinde sa aflu continuarea.
***************************************************************
Urmatoarea zi l-am urmarit si am vazut ca a ramas ultimul la vestiar sa se.schimbe asa ca am mers la el sa aflu ce nu mi-a mai zis ieri.
"Buna"spun venind langa el.
"Acum ce mai este?"spume Harry dur.
"Am vrut sa aflu ce vroiai sa imi spui ieri dar ai plecat prea repede."spunand asta el se panicheaza."Promit ca nu o sa iti fac nimic"spun bland.
"Ba o sa imi faci si sigur o sa afle tot liceul si o sa isi bata joc de mine ca pana acum."spune trist.
"Te rog promit ca nu am sa zic....Te rog raspunde la acea intrebare"spun cu disperare in glas.
"Bine ....imi pasa de tine pentru ca te plac... Feri...."dar nu il las sa isi termine propozitia ca il sarut.
Chiar daca este uimit de reactia mea imi raspunde la sarut. Totul era atat de perfect. Mi-as dori sa nu se mai termine niciodata. Dar din pacate se termina sarutul atunci cand Beth apare nu stiu de unde si ne face poza.
"Ce dragut ,iubiteii au fost prinsi."spune Beth cu un zambet victorios.
"Beth nu am chef de glume. Sterge acea poza acum."spun dur.
"Oh sigur tu vrei sa o sterg ? Pe cine vrei sa pacalesti? Poza asta o sa ma ajute sa il distrug pe Styes iar tu dragul meu o sa ai scuza ca mai ajutat si gata."spune Beth iar Harry pleaca cu ochii in lacrimi.
Cand am vazut asta m-am enervat si am tras-o pe Beth intr-o clasa goala si incercat cu frumosul sa o conving sa o steargă.
"Ce vrei ca sa stergi poza?"spun calm.
"De ce sa o sterg?"spune mândră.
"Daca nu o stergi....."dar ma întrerupe inainte sa imi termin propozitia.
"Ce o sa imi faci? Tu crezi ca ma sperii?"spune deja nervoasa.
"Ce o sa iti fac? Asta."apoi ii ard o palma peste fata moment in care scapa telefonul. Il iau sterg poza si o las singura pentru ca era mult prea nervoasa si tipa.
Cand am iesit din acea clasa am observat ca se sunase. Am inceput sa alerg printre elevi spre vestiarul baietilor ca sigur Harry a ramas ultimul sa se schimbe. Cand intru in vestiar vad cea mai frumoasa imagine din viata mea un Harry cu patratele care iese ud si doar cu un prosop pe el din dusuri.Nu mi-am dat seama ca stateam nemiscat si ma holbam pana nu m-a trezit Harry din vise.
"Te holbezi"spune amuzat.
"Oh scuze..."spun si simt ca ma inrosesc.
"Acum ai venit ca sa te lauzi cu poza si cum tu si Beth o sa imi distrugeti viata?"spune dur.
"A sters poza deja plus vroiam sa vorbim despre ce s-a intamplat inainte de poza lui Beth"spun inchitind in sec.
"Mda.... Ce este de discutat? Eu sunt gay si te plac si tu ori esti gay ori ai avut chef sa razi de mine."spune Harry in timp ce se imbraca.
"Atunci bravo eu am sa plec."spun dur si plec.
Nu pot pur si simplu sa ii spun adevarul ma doare sa fac asta trebuie sa aflu mai multe despre el. Nu vreau nici sa ii dau papucii lui Beth ca dupa toti o sa ma banuiasca. Plus nu vreau sa sufar din cauza unei persoane din nou cum am suferit cand mama a murit cand eu aveam doar 7ani iar tata m-a lasat la un orfelinat pentru ca nu ma iubea. M-a durut si mai mult cand aveam 12 ani si am fost adoptat de o familie care imediat ce au avut propriul copil al lor nu al unui straini m-au adus din nou la acel orfelinat care era ca o inchisoare pentru ca acolo supraveghetorilor nu le pasa de noi si pur si simplu tipau la noi si ne bateau din orice. Dar am reusit sa trec peste toate astea si sa devin perspoana dura si fara inima de acum. De fapt am fost fara inima pana a aparut Harry care ma face sa stau noapte treaz gândindu-ma la el. Nu inteleg ce are băiatul asta dar cred ca m-am îndrăgostit. Am o voce din capul meu spune: Atunci de ce ai plecat mai devreme si l-ai lasat cu ochii in soare? Urăsc momentele cand subconstientul meu ma contrazice.
☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺
Bun... Deci... fara deci asta a fost si capitolul 3 sper sa va placa si va rog din suflet sa imi spuneti cum vi se pare. Puteti sa si votati daca doriti. Si cine vrea dedicatie sa ma anunte. Stiu ca mai sunt si greseli si ideile sunt apsolut stupide. Nu ma judecati va rog pentru simplul fapt ca imi place Larry.
☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺