Capitolul 2

676 31 2
                                    

Harry Pov

"Buna dimineata fiule"spune mama cu o voce blanda si calda.

"Cat e ceasul?"spun punandu-mi patura in cap.

"Este 7:45...."

"Caaaaaaaaat? Nu nu nu nu am sa intarzii la scoala......"spun incepand sa ma imbrac.

"Scuze dar dormeai prea frumos ca sa te trezesc."spune si face acea fata de nevinovata la mine.

Cand am terminat sa ma imbrac am iesit din baie dar nu am fost atent si am dat cu piciorul in usa si cu periuta de dinti in gura am inceput sa marai niste injuraturi ...

"Harold Edward Styles chiar daca ai periuta de dinti in gura nu inseamna ca nu te aud, ai grija cu limbajul baiete."spune razand de lovitura mea.

"Lasa ca si daca injur si daca nu tot o sa intarzii....pa mama"spun apoi o sarut pe obraz si plec.

Cand am urcat in masina mea frumoasa,de pe canapeua din spate se ridica sora mea mai mica ...

"Din cauza ta o sa intarzii!"spune si eu tresar ca o pisica.

"Tu de unde dracu ai aparut? Plus ai noroc ca invatam la acelasi liceu ca altfel mergeai pe jos"

Tot drumul ne-am contrazis despre diverse subiecte. Nu pot sa cred am intarziat fir-ar. Intram amandoi in liceu fiecare merge in alta directie.

Alegam pana la clasa unde erau in tocul usii Louis,se crede cel mai tare, si Beth,iubita lui care era asa de usoratica, cand ii vad ma bucur ca imi plac baietii dar nimeni nu stie asta... Incerc sa intru dar ea imi da un branci si cad pe jos...

"Oh uitel si pe fraierul de Harild"spune  si toti incep sa rada.

"E Harold"spun incet dar ma aude si se apropie de mine.

"Ma comentezi Haruld?"incearca sa imi dea un pumn insa Louis ii prinde mana.

"Mai usor salbatico,nu te pune cu fraier ca o sa il omori"apoi o trage spre si ii da o palma peste fund dar spre ghinionul lui profesorul intra in clasa.

"Tomlinson 2 ore de detentie" in sfarsit dreptate dar profesorul se intoarce spre mine si ma observa stand pe jos"Styles 2 ore de detentie de asemeni pentru ca nu ai stat in banca" Ce?... Nu-i corect. O sa ajung sacul de box al lui Louis din nou ca si anul trecut ....suuuper.... Nici macar propria ironie nu ma inveseleste si ce ma enerveaza cel mai tare este ca imi place mult Louis dar el ma bate oricand are ocazia.

Dupa ce orele s-au terminat a venit si momentul detentie care in acest liceu inseamna ca un profesor sa bage toti copii intr-o clasa si peste 2ore sa ii scoata de acolo. Si nu inteleg cum am putut nimerii sa fim singurii baieti din scoala care sa fie la detentie.

Am stat in jur de 30 de minute in aceeasi sala cu Tomlinson si m-am holbat la el....

"Doar pentru ca nu ma uit la tine nu inseamna ca nu am observat ca te holbezi"spune facandu-ma sa cred ca mi-a citit gandurile. "Nu ti-am citit gandurile ci incerc sa fiu prietenos,imi cer scuze pentru comportamentul proastei de Beth"

"Nu-i nimic dar de ce vorbesti asa urat de ea? Parca erati cuplul perfect"spun si el incepe sa rada in hohote.

"Mda... Oricum ce iti pasa tie? Nu ar trebuii sa te bagi in viata altora"spune incepand sa devina nervos.

"Nu am vrut sa te enervez..."spun incet.

"Dar asta ai facut"apoi vine aproape de mine si da cu pumnul in perete trecand cu el foarte aproape de fata mea." Data viitoate nu te mai baga unde nu iti este locul ca s-ar putea ca pumnul meu sa iti nimeresca mutra.

"Doar am vrut sa iti arat ca imi pasa"cand a auzit asta s-a intors nervos la mine si a inceput sa tipe.

"Iti pasa? Serios?"spune razand." Nimanui nu ii pasa de nimic dar de mine.... Si de ce ti-ar pasa? Ani de zile te-am umilit..."

"Ai dreptate nu ar trebuii sa imi pese...."spun si dupa s-a lasat o totala liniste.

Louis Pov

Dupa ce s-a lasat o liniste de inmormantare am inceput sa ma gandesc de ce oare i-ar pasa lui Styles de mine nimanui nu ii pasa si nu i-a pasat vreodata de mine. Oricat de mult mi-as dorii sa fie real ca unei persoane sa ii pese de mine mai les unei care o plac dar care am crezut toti acesti ani ca ma uraste. Dar vreau sa aflu mai multe despre el inainte sa incep sa ma indragostesc de el si sa sufar cum am patit de mult in gimnaziu unde toti ma calcau in picioare pentru ca sunt gay si cand am gasit un baiat care a fost prima mea dragoste.....Am incercat sa il sarut dar a zis :" Ce dracu vrei sa faci? Mars de aici poponarule" si cu asta am zis ca nimeni nu trebuie sa stie ca sunt asa cel putin la liceu sa numai fiu un fraier si acum vad ca am ajuns la fel ca acel baiat dar eu chiar il plac pe Styles....adica Harry....

True Love( Larry F.F.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum