Capitolul 12

188 9 4
                                    

Harry Pov

Totul era asa de frumos...poate chiar imi merge si mie bine ceva... Sarutul ne este intrerupt de un mesaj care il primesc de la mama imi care scris "sos" acesta era mesajul de urgenta cand nemernicul ala venea iar la noi in casa si incerca sa o atace.

"Nenorocitul!"spun nervos iar Louis se uita speriat la mine.

"Ce s-a intamplat?"spune Louis.

"Poveste lunga insa am nevoie de tine. Haide trebuie sa ne grabim."spun si il apuc de mana spre masina.

Am pornit cu mare viteza direct acasa. I-am explicat lui Louis ca trebuie sa o ajutam pe mama ca o urmareste un psihopat si ca restul povestii o va auzi dupa. Cand am ajuns am scos din portbagaj o bata si am intrat in casa.

Usa era deschisa sau mai bune zis fortata. Si peste tot erau lucruri ravasite si trantite pe jos ,unele chiar sparte. Am auzit niste batai disperate in usa la etaj asa ca am urcat imediat. Mama se inchisese in dormitor presupun de el tot dadea cu pumnii in usa. Nu pot sa cred ca s-a intors iar sa ii incerce sa ii faca rau mamei asta este prea de tot...ne-am apropiam incet de el. Spre norocul nostru era beat si nu si-a dat seama ca venim spre el. Eu i-am dat cu bata in cap moment in care a cazut dar nu dadusem destul de tare se pare pentru ca incerca sa se ridice. Louis a observat asta si l-a prins imediat de maini. Dar nici asa nu s-a dat batut si m-am vazut nevoit sa il mai lovesc odata chiar daca nu imi doream cu adevarat sa il loveasc,nu am de ales.

Am ajutat-o pe mama sa iasa repede din camera ,era panicata si plangea.Cred ca a facut un atac de panica asa ca o luam fiecare de un brat sa o ducem in fata casei. Louis cheama imediat politia ca sa nu mai avem inca o confruntare de genul celei de mai devreme. Mama inca tremura imi era teama ca Louis sa nu afle de cine era tipul cu care ne-am batut pentru inca nu am o incredere totala in el... cred ca daca ar afla ca nu am incredere m-ar crede un mare nemernic.

"Va multumesc mult ca m-ati ajutat !"spune mama si ne imbratiseaza pe amandoi.

"Cum sa nu te ajutam?"spun si o imbratisez la randul meu.

"Pe tine nu am avut onoarea sa te cunosc pana acum dar am ocazia acum si imi pare rau ca in asa circumstante..."spune mama strista.

"Asa sigur a fost mai interesant sa ma cunoasteti..sunt Louis."spune el si se lasa o liniste intrerupta brutal de sirena masinii de politie.

"In sfarsit!"spun eu si ii vad pe Louis cum se panicheaza cand il vede pe politist.

Oare ii cunoaste? Sau are probleme cu politia? Si de ce se ingrijoreaza atat? O fi ceva ce el nu ar vrea ca eu sa aflu?Atat de multe intrebari care nici nu i le pot pune in acest moment deoarece in mintea mamei el e doar un amic nu iubtul meu... dar noi macar suntem impreuna? Inca o intrebare la care nu stiu cum sa raspund dar sa o pot face intr-o buna zi daca ea chiar va exista.

"Buna ziua...ooo se pare ca Tomlinson e implicat!"spune politistul grasun cu un zambet malefic.

"Ghinion Jack !"spune Louis aratandu-i un deget.

"Louis!"spun sperad ca nu se vor incaiera in momentul urmator.

"Bine mami!"spune Louis dandu-si ochii peste cap.

"Oricum v-am vhemat pentru a ne ajuta cu sotul meu....adica fostul sot care a intrat prin efractie la mine in casa si a incercat sa ma atace."spune mama si politistul ramane blocat.

"Adica Tomlinson v-a ajutat? Trebuie sa iti dau o medalie pentru prima ta bila alba in dosarul tau gros."spune Jack sau cum i-a spus Louis si deja ma face sa imi pun multe intrebari despre Louis pe care le voi afla fie de la el fie de la altcineva.

"Taci!"spune Louis mai mult panicat decat nervos.

Cand in sfarsit am terminat si cu intrebarile politiei si politia l-a luat pe tata la sectie,mama a insistat ca Louis sa ramana la noi la cina.

"Dar chiar nu e nevoie!"spune Louis stanjenit.

"Nici sa nu te aud...macar atat dupa tot ce ai facut pentru noi azi!"spune mama si il baga cu forta in casa.

"Pai mama noi mergem sus sa ....ne facem temele pana e gata masa."spun si plec cu Louis imediat sus.

Nu apuc sa aud ce vrea sa zica pentru ca plec repede la etaj cu Louis. Ma gandeam sa ii spun de mine si Louis ca ar fi momentul oportun. Dar nu pot fara sa fie si Louis deacord plus ca nici nu stiu ce reactie o sa aiba. Sper ca una buna ca si Gemma. Nu stiu cum sa ii zic lui Louis care ma priveste ingrijorat pentru ca sunt atat de ganditor.

"Pamantul catre Harry! Esti bine? La ce te gandesti?"spune si imi confirma ingrijorarea care credeam ca o are.

"Ce? Nimic...doar ca imi pare rau ca a trebuit sa imi cunosti familia in felul asta si tocmai azi ar fi cel mai bun moment sa ii zic mamei ca sunt gay desigur daca esti si tu de acord plus ca inca as avea multe intrebari despre faza de azi dintre tine si politistul ala si imi este frica de reactia mamei daca ii spun de noi...."spun foarte repede si el ramane buimac.

"Deci...despre familia ta nu te ingrijora nimic atat de rau, daca esti in stare sa ii zici sunt alaturi de tine si daca nu poti o sa ii spunem impreuna mamei tale dar despre politist este o poveste pentru alta data...este destul de complicat plus nu vreau sa te pierd daca imi afli trecutul nu prea bun."spune si se intristeaza.

"Niciodata nu ai sa ma pierzi plus iti promit ca orice ar fi atat de negru in trecutul tau am sa raman langa tine."ii spun in timp ce il imbratsez si ii dau un sarut scurt pe buze.

"Gemmaaa! Baieti! La masa!"tipa mama de la bucatarie.

"Sincer,la cate emotii am sa ii zic mamei de noi nu prea simt foamea!"spun si incepem sa radem.

Coboram in bucatarie unde mama facuse macare cat pentru o armata. Nimic nou! Ma asez la masa fastacindu-ma cea ce mama se pare ca a observat.

"Ce ai patit puiule?"intreaba amuzata.

"Pai...pai...eu..adica noi..eu si Louis vrem...sa iti spunem ca..."incerc sa spun dar nu reusesc sa mai iasa cuvintele din gura mea.

"Harry dragule esti bine?"spune deja ingrijorata.

"Da! Doar ...ca ...n..nu stiu...cum...."balbaindu-ma si mai tare.

"Ce poate fi asa rau? Deja incepi sa ma sperii fiule."spune mama.

"Eu si Louis suntem prieteni ...nu ca amici ci ca si cuplu....."spun intr-un final.

"Ha...Harry...eu.......



























Buuuuun! Cam asta a fost pentru acest capitol sper sa a placa! Va multumesc din suflet ca sunteti +2.8k si va iubesc pe toti mult mult mult. Mda din cauza examenului am cam intarziat cu next-urile dar de acum sunt practic la liceu si o sa am timp sa scriu mai mult la poveste. Vreau sa va urez o vacanta placuta atat cat mai e din ea si vreau sa va intreb ce parere aveti despre faptul ca s-au legaizat casatoriile intre persoane de acelasi sex la americani? Eu cel putin sunt foarte bucuroasa pentru ei si sper ca pe viitor sa fie si la noi legal. #lovewins <3

True Love( Larry F.F.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum