Harry pov
E luni dimineata si eu ca de obicei întârzi nimic nou. Cam am vrut sa ies din camera o vad pe Gemma in fata usi cu o trusă de machiaje in mana. Machiaje? Ce mai vrea sa faca? Adica este sora mea ceea ce clar inseamna ca ori are un plan viclean prin care vrea sa ma omoare cu acele machiaje ori sa imi pregatesca vreo farsa.
"Nu e nicio farsă fratioare daca la asta te gândesti."spune Gemma citindu-mi gândurile.
"Bine.... Atunci de ce ai venit în camera mea cu ele? Plus o sa intarziem daca încerci sa repari acum acel dezastru care il numesti fata."
"Haha. Am uitat sa rad! Vroiam sa te ajut cu acel ochi invinetit."spune ea si eu il ating ca prostul si simt o durere enervantă.
"Nu am nevoie de machiaje ca sa o ascund pun niste ochelari de soare si gata."spun mândru si cand incerc sa ii pun dar imi bag in ochi una din barete.
"Wow câteodată ma intreb cum de suntem frati."spune Gemma râzând.
"Si eu ma intreb asta mereu cand deschizi gura."spun eu si atunci ea pleaca tafnoasa.
Mereu castig aceste schimburi de replici. Sunt mândru de asta pentru ca eu si Gemma ne chiondanim mereu dar cand avem nevoie de ajutor lăsăm glumele de o parte.
Un mesaj primit pe telefon imi distrage atentia de la amintirile fratilor Styles. Ma uit pe el si vad ca era un mesaj de la un numar necunoscut si cand ma uit in el erau o grămadă de poze cu Louis si o tipa ciudată. Presupun ca asta este felul lui Louis de a se răzbuna pe mine pentru fuga de ieri. Dar nu inteleg ceva aia nu e camera lui....stai un pic auzisem de o petrecere a fratiei nu imi spune ca s-a dus...
Cand eu tot facem pe Sherlock am observat cat este ceasul asa ca am placat cu Gemma la scoala. Nu ar trebui sa imi mai pese atata de el....E viata lui pana la urma.
Am plecat la scoala unde nuvse putea sa mi se faca tipicele tachinari ale colegilor cretini de care abia astept sa scap... Dupa primele 2 ore il vad pe Louis stand la langa dulapul meu. Super acum ce mai vrea.
"Okay astept predicile..."spune el ca un copil mic care stie ca o sa fie pedepsit.
Insa nu il bag in seama si il astept sa se dea din drumul meu...dar cum nu a vrut sa se dea l-am impins de langa dulapul meu mi-am luat cartea de matematica si am plecat spre sala in care din pacate avea si el ora ca mine. Karma tampita...dar ce am facut draga karma de te razbuni pe mine? Si cand ma gandeam avandu-l pe Louis dupa coada mea m-am lovit cu capul de usa clasei care era inchisa si imi cad ochelarii.
"Ce ai pătit la ochi?"ma intreaba Louis incepand sa fie nervos." Harry spune!"
"M-am batut cu prietenul imaginar."spun eu ironic de parca nu ar sti ca Zayn ma bate mereu.
"Haha acum zi pe bune."spune Louis supart.
"Lasa-ma! Okay? De ce brusc iti pasa ? Ma lasi...daca chiar ti-ar pasa de ce nu m-ai ascultat cand ti-am zis sa te odihnesti? Tu ai mers la nu stiu ce petrecere si mai primesc si pozele asta."spun arătându-i pozele de pe telefon.
"Ce sunt astea?"spune Louis rămânând blocat.
Wow asta inseamna ca nu stia de pozele astea...sau joaca prea bine teatru.
"Tu sa imi zici...sau acum te faci si actor? Ca se pare ca te pricepi la prefacatorie."spun si incerc sa scap de el dar ma opreste." Acum ce mai e?"
"Nu ma prefac si cu atat mau putin te mint...Okay lasa-ma sa aflu cine ti-a trimis pozele de care nici eu nu stiam. Plus Beth m-a luat cu forta la petrecere....Beth ...nu pot sa cred!"spune Louis nervos si intra in clasa nervos.
Okay...clar băiatul asta este bipolar. Adică nu pot sa cred ca nu si-a dat seama ca Beth ia facut pozele dar nu cred că sunt inscenate.
Deci...fara deci imi cer scuze ca am postat asa de greu dar sper sa va placa. Vreau sa va multumesc ca sunteti +880 de cititori. Sunteti cei mai tari. Si ce ati facut la simulări? Eu cam prost ....macar examenul la mate o sa fie usor no? Eh vom trai si vom vedea.:)))