Capitolul 11

296 17 2
                                    

Louis pov

Am intrat plin de nervi in clasa dar profesorul venise deja m-am asezat jos. Dupa vreo 10 minute apare si Harry la ora. Mi-am facut scenarii în cap cum de s-au făcut pozele acelea dar nu o sa stiu pana ce nu o sa aflu de Beth care sigur e de vina pentru toate acestea.

Stateam uitandu.ma in gol pana cand am simtit ca imi vibreaza telefonul.Asa ca il scot si observ ca am primit un mesaj de la un numar necunoscut. Doar ca mesajul chiar ca ma deranja...."Te-ai schimbat numai esti cum erai inainte ,esti un prefacut plin de fite.Te.ai de partat de toti prietenii tau...te crezi prieten cu toti popularii care iti fac numai rau... Nimeni nu te mai suporta. Toti te barfesc ca stai cu frumoasa de Beth cand nici macar nu o iubesti."

Ca sa descopar cine a trimis mesajul am sunat acel numar si am ramas uimit sa vad ca era Harry. Ceva nu se leaga deloc. De ce mi-ar spune Harry toate astea? Pana sa mai fac vreun scenariu observ ca se sunase si raman singur in clasa.

M-am dus in sala de mese unde mi-am luat un burger si o sticla cu apa. Ma uitam unde sa ma asez pana o vad pe Beth care imi făcea semn sa vin la masa ei. Oh da....aproape ca uitasem de faza cu pozele.

"Louis, baby vino aici."spune Beth plina de entuziasm.

"Hey." spun rece. "Ia zi care e faza cu acele poza?" spun si o vad cum se schimba la fata...parca panicata.

"Ce poza?"spune Beth relundu-si fata confuza in loc de cea panicata.

"Pozele acelea care i le-ai trimis lui Harry. Plus daca viitoare cand o faci nu iti mai folosi numarul de telefon."spun nervos.

"Nici nu am numarul lui Harru."spune Beth cu o fata de ingeras.

"Este Harry plus numai face pe nevinovata. Esti singura care imi putea face asta!"spun eu si ea se enerveaza.

"Oh tu mai ti cu el dupa acel mesaj?"spune Beth si eu ridic o spranceana moment in care isi da o palma peste gura.

"De unde sti tu de acel mesaj?"spun curios si totusi amuzat pentru ca s-a dat de gol."Tu l.ai scris nu.i asa?"spun un pic nervos.

"Cine? Eu? Cred ca ma confunzi..."spune Beth si pleaca ca sa scape.

"Crezi ca scapi daca pleci?"spun nervos.

"Nu am de ce sa scap cat timp nu sunt vinovata."spune Beth ca o pisica.

"M-am saturat de tine pana peste cap...iti dau papucii!"spun nervos.

"Tu te desparti de mine? Nu cred ca vrei. Sau poate Haruld afla secretul tau!"spune superioara.

"E Harry si nu ai tupeu!"spun speriat.

,,E nu . Provoaca-ma" spune Beth.

,,Okay retrag ce am spus"spun fortat de imrejurari.
,,Asa,baiat bun "spune Beth si imi ciufuleste parul.
,,Nu sunt un caine" spun nervos dar totusi invins.
,,Cum zici tu.Pa baby!"spune Beth si imi da cu coada de cal perfecta in fata.
Aaaaaaaaaa.....Imi vine sa tip de nervi nu pot sa sa cred ca ma controleaza ca pe un caine.Se foloseste de slabiciunea mea pentru Harry.....nu pot sa cred . Imi vine sa o bat.Cred a vrea sa bage zazanie intre nou. De ce? Cu ce o afecteaza pe ea relatia mea (sau ce o fi ea) cu mine? Oare ea sufera?Niciodata nu mi-am pus aceasta intrebare.Cred ca la sentimentele ei nu m-am gandit pana acum.Oh Doamne sunt un monstru nu m-am gandit la sentimentele ei si cred ca vrea sa se razbune pe Harry pentru ca i-a luat locul.
Ce prost ma simt....
Insa nu stiu sigur este doar o presupunere ,no?
Sper ca presupun gresit .Adica par eu un baiat rau dar ma atasez ,din pacate, foarte usor de oameni....sunt mai prost de felul meu ce sa fac.....Altora nici nu le-ar pasa. Oare de ce trebuie sa tin asa mult la oameni ?? Eh mai bine renunt sa imi pun intrebari fara raspuns ca le pun degeaba daca nimeni nu-mi raspunde.....Suna cam ciudat dar m-am obisnuit cu intrebari de genul pe care mi le tot pun.Hmm..oare ce se intampla ? Il vad pe Zayn care il pandea pe Harry cand el isi deschidea dulapul..Am urmarit de la distanta pana cand am vazut ca Zayn era pregatit sa filmeze atunci m-am indreptat spre Harry si l-am dat intro parte , moment in care dulapul se deschide si o bomba cu clei ma loveste in fata .
Frate la asta nu ma asteptam. Zayn se apropie de mine nervos si bufneste in ras filmand in continuare.
,,Asa meriti daca te bagi'' spuse Zayn razand.

,,Ce glume cretine frate" spun cu un ras fals.

Harry privea de la distanta si se abtinea cu greu sa nu rada . Imi indrept privirea spre el si el isi muta privirea de la mine.M-am indreptat spre baie sa curat cleiul de pe mine si i-am facut semn lui Harry sa vine dupa mine sper sa fi inteles.

Am mers la baia de la sala de sport si cand m-am intors fiind doar intr-un prosop il vad pe Harry acolo. El ramane blocat cand ma vede dar isi schimba directia in care se uita.

,,Multumesc"spune cu jumatate de gura .

,,Nu ai pentru ce. Inca esti suparat pe mine?"spun si imi cobor privirea in pamant .

,,Nu sunt suparat decat ca iti puteai face rau la acea petrecere"spune Harry si se apropie de mine.

,,Mersi ca iti pasa" spun si vin sa il imbratisez.

,,Mi-a fost dor de imbratisarile tale"spune Harry oftand.

Ne-am despartit din imbratisare si am ramas cateva clipe sa ne uitam unul la altul in tacere.....cum mie nu imi placea linistea mi-am apropiat fata de a lui si l-am sarutat. Am ramas uimit cand el mi-a raspuns imediat la sarut.A fost un sarut lung si de care mi-a fost atat de dor.Oh, ce imi face mie baiatul asta? Simt ca il iubesc din ce in ce mai mult.Si nu stiu de ce dar nu as putea sa renunt la el niciodata.

Stiu am postat foarte greu insa eu postasem acum 3 saptamani si am descoperit ca se stersese capitolul....ma rog pana am rescris tot a durat ceva dar am reusit. Sper sa va placa capitolul si vrea sa va multumesc din suflet ca sunteti +1.55k cititori. Sunteti cei mai tari! Am mai scris o poveste impreuna cu QueenHT se numeste A Different Story daca ati lasa o mica părere despre ea ar fi super. :)

True Love( Larry F.F.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum