.3.Petrecerea

120 10 0
                                    

Toate invitatele au ajuns , asa ca distractia a inceput.
-Haideti sa ne uitam la un film! a spus Andre.
-Laptop-ul meu nu mai merge, asa ca nu putem face asta
-Okay! au raspuns fetele in cor.
Mary ataca dulciurile din candy bar, Anna vorbeste la telefon, Andre asigura muzica , Mandy scrie provocari, iar Kate sta singura, ea fiind gazda fetelor. Petrecerea a iceput bine. Fetele au organizat un concurs de karaoke . Juriul era format din Andre si Anna ,iar celelalte fete impreuna cu Kate , concurentele. Prima runda este castigata de catre Mandy si Kate. Fetele au o pauza scurta de 10 minute, timp in care se hotarasc ce melodie vor canta si isi vor odihni vocile.
-Sii incepem cu Mandy, care va interpreta piesa See you again. Succes!
Mandy a cantat foarte frumos ,dar mai este si randul lui Kate.
-Kate, ce vei canta in seara asta?
-Voi canta You lost me. O piesa foarte grea , cu un mesaj puternic.
Kate se aseaza pe covor si incepe sa cante. La terminarea piesei fetele aplauda, inafara de Mandy care are o reactie foarte urata.
-SI CASTIGATOAREA ESTEEEE....KATEEE! FICITARI! AI O VOCE MINUNATA!
Atunci Mandy ,nervoasa, vine si sare pe piciorul lui Kate. Parintii sai vin repede si suna la 112 . Salvarea vine, si o ia de urgenta la spital. Piciorul ei este rupt ,asa ca i-l pune in gips.
Cand Kate ajunge acasa , in scaunul cu rotile , parintii sai ii telefoneaza pe parintii lui Mandy. De atunci parintii fetelor nu mai comunica.

Viața lui KateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum