.12.

44 8 0
                                    

-Kate , sti ca maine este ziua ta. Nu faci petrecere?
-Nu tata..
-Hai Kate... Odata pe an este ziua ta!
-Nu prea am chef. Aseara am visat-o pe mama. Imi spunea ca este bine acolo si sa am grija de mine. Sa ma distrez de ziua mea si sa o fac fericita pentru ca ea ma vede si ma sustine in tot ceea ce fac. Si a zis ca de ziua mea si-ar dori sa ma vada inscrisa la o scoala de muzica.
-Deci nu vrei petrecere?
-Nu stiu.. As vrea sa o ascuslt pe mama. Asa ca voi face .
-Okay. Sa imi spui daca ai nevoie de ceva.
-Sigur. Ma gandeam sa imi dai niste bani sa iau decoratiuni. Mancarea o comanzi tu ,nu?
-Da. Poftim.
-Multumeesc! Ma duc la scoala ,iar dupa ore merg sa iau baloane , confetti si trompetute.
-Okay.
Kate a ajuns la scoala. Ii imaprte invitatie lui: Mandy, Jake si Vane si Criss, colegele ei.
-Multumim mult! Vom veni cu mare drag!
-Va astept! Jake, poti veni, da?
-Sigur ca da.
Cand Kate pleaca la ora,Mandy, Vane ,Criss si Jake propun ceva.
-Ca tot nu i-am luat cadouri ,hai saaii facem noi cel mai frumos cadou. Aseara a visat-o pe mama ei ca ii zicea sa se inscrie la scoala de muzica. Hai sa o inscriem noi, cu acordul tatalui ei. SI... ma gandeam sa ii propunem tatalui ei sa adopte un copil. Sunteti deacord?
-DAAAA! au raspuns toti in cor.
-Pai dupa scoala , hai sa mergem sa vorbim cu tatal sau. Ca ea are treaba si nu va fi acasa.
-Ok. Ne vedem dupa scoala.
Orele au luat sfarsit. Mandy a plecat la cumparaturi ,iar invitatii sai au fugit la ea acasa.
-Buna ziuaa! Kate ne-a invitat la ziua ei si ne-am gandit sa ii facem cel mai frumos cadou. Doriti sa o inscriem la o scoala de muzica?
-Sigur ca da. Pai inscrieti-o voi , iar eu va dau banii. Este bine?
-Normal. Si.. mai avem o idee.
-Spuneti.
-Puteti sa adoptati un ... copilas?
-Asta nu se poate acum.. poate mai tarziu. Acum chiar nu pot. Imi pare rau!
-Nici o problema. Multumiim! Ne vedem maine!
-Okaay!
Kate ajunge acasa si incepe sa decoreze camera. Tortul va fi adus maine de tatal sau.
Camera arata impecabil. Este pregatita pentru o petrecere de vis. Kate se culca..



Viața lui KateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum