Au ajuns la munte. Peisajul este de vis , iar plamanii lui Kate se umplu de prospetimea aerului curat. Familia Rush despacheteaza bagajele , fac un dus si coboara la restaurantul hotelului ca sa manance pranzul. Mancarea este geniala, mai ales ca erau si foarte infometati de pe un drum luuung .
-Sarutmana pentru masa!
-Sa iti fie de bine , Kate. Urca sus , schimba-te si hai sa mergem la o plimbare.
-Okay, tata.
Kate urca sus si primeste cu mesaj de la Jack.
,,Draga Kate, am realizat ca tu nu vrei sa iesim impreuna , pentru ca ai marit timpul la 2 saptamani. Nu mai are rost sa imi bat capul cu tine. Distractie placuta , cica."
Kate este foarte nervoasa in legatura cu mesajul acesta. Asa ca ii scrie: ,,Crezi ce vrei. Dar parintii mei au horatat sa stam aici 2 saptamani. Imi pare sincer rau ca ti-ai creeat o inpresie proasta despre mine . Dar nu e asa. Te iubesc , Jake!"
Kate se schimba repede si coboara jos.
-Mergem?
-Da. Vom merge cu telecabina. Okay?
-Ok.Abia astept!
Ei hotarasc sa mearga pe jos pana la telecabina. Sunt doar 2 km.
Trrrrr.. Trrrr...
-Alo?
-Hei Kate! Ce faaci?
-Bine ,Mandy. Mergem spre telecabina. Tu ce faci?
-Mbine... Am primit un mesaj de la Jake. Era vorba despre tine.
-Mda... Este suparat pe mine ,pentru ca parintii mei au hotarat sa mai stam inca o saptamana aici. Si crede ca il mint..
-Oh. Face cica ,,Mandy? Am ajuns sa tin foarte mukt la Kate si vreau sa ma vad cu ea. Insa ma tot minte ca este plecata. Si a marit si timpul. Trebuia sa stea o saptamana, dar acum sta doua. Ma minte?". Si am zis ca nu minti, si ca tot ce i-ai zis este adevarat. Apoi nu a mai zis nimic.
-Ah.. Trebuie sa stau doua saptamani. Oricum ma simt ninunat aici. Este un aer asa de curat! Okay... Hai ca eu am ajuns. Nu o sa am semnal in telecabina sa sti.
-Okay. Sa te distreeezi. Mi-e dor de tine !
-Si mie de tine. Mersii! Te puup! Paa!
- Si eu! Pa paa!
Familia Rush se urca in telecabina.
-Wow ! Kate, priveste in jos! Este minunat!
-Daaa! Sti ce ma mira pe mine? Ca suntem doar noi in telecabina asta.
-Mai bine!
-Mda.
Invaluiti in uimire , familia Rush incepe sa vorbeasca despre noul membru al familiei.
-Si.. oare este fata sau baiat?
-Draga mea, la prima ecografie doctorii au spus ca este baiat. Dar vom vedea. Tu ce ti-ai dori?
-O fetitaa!
-Sa vedem.
Dintr-odata se aude ceva e la clestele urias care tine telecabina pe fire. Telecabina se opreste in mijlocul drumului. Se pare ca o pietricica a intrat intre cleste si fir. Mama lui Kate este extrem de panicata. Kate incepe sa planga. Incearfa sa sune la 112 dar telefonul i s-a inchis. Parintii ei nu au telefon. Doamna Matilda face o criza , din cauza ca este insarcinata.
-Mama, te rog! O sa fie bine! Vei vedea! a zis Kate extrem de panicata , si plina de lacrimi pe fata.
Tata lui Kate face un preinfarct pentru ca are probleme grave la inima.
-TATA TE ROG! REVINO-TI! TATAAA! TE ROOG ! NU MA LASA SI SINGURA!
Pentru ca ,criza mamei sale este una foarte puternica , ea face infarct si moare pe loc. Kate izbucneste in plans , iar cand priveste pe geam , o alta telecabina vine din spate siiiii.... BUF!
CITEȘTI
Viața lui Kate
CasualeKate , o adolesceta de 16 ani din New York, indragostita de baiatul visurilor ei, cu o voce incredibila , si talentata la desen, trece prin foarte multe incercari ale vietii, dar reuseste sa treaca prin toate, cu ajutorul tatalui sau , care este c...