.1. Cine este Kate?

174 16 4
                                    

Kate este o adolescenta de 16 ani din New York, talentata la desen si cu o voce impresionanta. Parintii ei , Roby si Matilda Rush , tatal un sculptor faimos , si mama un psiholog renumit, amandoi niste parinti extraordinari, dar care sufera de o boala grava la inima. Inima lor poate ceda in orice clipa, dar sunt puternici si incearca sa isi pastreze sanatatea.
Kate este o fata foarte desteapta si extrem de frumoasa. Ea invata la un liceu foarte bun, unde si-a facut si prieteni pe care are de gand sa ii pastreze o viata intreaga. Ea il intalneste si pe Jake Buttle, baiatul cu vocea de aur din liceul sau. Acesta este exact baiatul visurilor lui Kate. Dar ea , fiind o fata foarte timida , nu vorbeste cu el despre o eventuala relatie. Asa ca decide sa ramana doar ,,colegul din ultima banca".
Lui Kate ii plac filmele de drama romantica si asculta muzica non-stop. Nu exista zi ca parintii ei sa strige la ea ,,KATEEEEE MUZICA MAI INCET TE ROOG". Ea este o fata amuzanta si creativa. Iubeste sa cante si sa deseneze. Isi iubeste atat de mult prietenii si familia, incat si-ar da viata pentru ei.
Kate are o lista cu cateva dorinte , lipita cu o steluta de biroul sau. Aceasta suna cam asa:
Lista de dorinte
Imi doresc :
1. parintii mei sa fie sanatosi
2. prietenii mei sa ma iubeasca la fel de mult cat ii iubesc eu pe ei
3. sa am o surioara sau un fratior
4. sa intru la scoala de muzica
5. sa invat bine
6. pe JAKE :))
7. sa fiu sanatoasa
Aceasta lista insa ,nu o poate vedea oricine; ci doar ea si cea mai buna prietena a ei , Mandy.

Viața lui KateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum