A venit si ziua mult asteptata de Kate si prietenii ei. Kate implineste in sfarsit 17 ani. Coboara la bucatarie ,iar acolo, tatal ei o astepta cu un cos imens cu flori.
-La multi ani, Kate! Sa fii sanatoasa , fericita si toate dorintele sa ti se implineasca! Te iubesc mult ,Kate!
-Multumesc tata! Si eu te iubesc!
-La ce ora vin invitatii?
-La ora 12.
-Ok.Eu ma duc sa ridic tortul de la cofetarie.
-Binee.
Kate se duce in camera ei si pregateste muzica. Este o atmosfera foarte frumoasa. Se aude soneria. Kate coboara. Invitatii sunt la usa. Vane si Criss aveau in mana o pancarda uriasa pe care scria ,, Scoala de muzica te asteapta cu drag",iar Jake si Mandy tineau in maini o gramada de cadouri si buchetele cu flori.
-LA MULTI ANI KAAATE!
-MULTUMEEESC! a spus Kate luandu-i pe toti in brate si explodand de fericire.
-De maine vei merge la canto! a zis Vane.
-Va multumesc mult de tot! Cum v-a venit ideea asta?
-Poveste luunga.
-Am timp!
-Noi nu!
-Haideti in casa.
Au urcat cu totii in camera lui Kate... Si a inceput distractia. A sosit si tata cu tortul. Meniul a sosit.
-Pofta buna copii!
-Multumiiiim!
Au mancat meniul , iar acum au inceput sa danseze.
-Am o idee! Haideti sa jucam adevar sau provocare, a zis Criss.
-Hai.
-Kate , alege!
-Hmm..adevar.
-Este adevarat ca iti place de Jake?
-DAAA
-Awee. Jake zi.
-Provocare.
-Te provoc... sa ii faci o declaratie de dragoste lui Kate.
-Kate , te iubesc mult de tot si vreau sa fi alaturi de mine toata viata! Te iubesc!
-Awwww. A fost din inima sau provocare?
-A fost din inima!
Jocul s-a terminat ,iar copiii au inceput iar sa danseze.
Vine si tortul. Au cantat cu totii Multi ani traiasca , iar apoi au servit tort . Petrecerea s-a terminat. Fiecare au ajuns la casele lor. Kate primeste un mesaj de la Jake: ,,Vrei sa fim impreuna?" ,iar emotinoata , Kate raspunde ,,Da, Jake!". Kate da vestea prietenelor , iar apoi se culca.
CITEȘTI
Viața lui Kate
RandomKate , o adolesceta de 16 ani din New York, indragostita de baiatul visurilor ei, cu o voce incredibila , si talentata la desen, trece prin foarte multe incercari ale vietii, dar reuseste sa treaca prin toate, cu ajutorul tatalui sau , care este c...