.14.

46 6 0
                                    

Peste 8 ani...
Kate si Jake sunt impreuna de 5 ani. Au ganduri foarte serioase. In acesti 5 ani, ei s-au mutat impreuna,iar acum se gandesc la cel mai important eveniment din viata lor: Nunta. Kate s-a schimbat foarte mult. Chiar daca a terminat liceul, ea a ramas prietena cu Mandy. Ea este deja casatorita cu un baiat minunat, cu care va avea in curand o fetita... si poate si un baietel. Kate si Jake au o vila cu piscina , exact casa mult visata de Kate.
Dupa aniversarea de 17 ani a lui Kate , tatal sau a adoptat un fratior , care acum are 13 ani si o sustine pe Kate in tot ceea ce face.
Jake hotaraste sa plece intr-o vacanta la munte , inainte de nunta, dar inainte de asta , trebuue sa faca toaate pregatirile. Asa ca cei doi pleaca sa isi cumpere costume.
Ajung la cel mai mare targ de nunti din New York.
-Jake ,uite cat de frumoasa este rochita aia stil printesa!
-Hai sa o probezi. Este minunata!
Kate se imbraca cu respectiva rochie si este foarte multumita de ea.
-Wow , ce mireasa frumoasa! zice Jake uimit.
-Sa o cumpar?
-Daa! Esti minunata ,draga mea!
-Multumesc! Asta este o minune ! Am gasit rochia visurilor mele din prima.
-Asa este! Acum hai sa imi gasesc si eu costumul mult visat.
-Hai :))
Cei doi cauta...cauta... cauta... si hop!
-Kate , asta e minunat!
-Asa este! Si.. iti sta excelent!
-Ok. Il cumpar.
Dupa ce isi gasesc costumatiile, cei doi se duc la cofetarie ,sa dea comanda de un tort.
-Buna ziua! Dorim si noi un tort de nunta , cam pentru 200 de persoane.As vrea din martipan si cu un val de mini-trandafiri roz si fucsia. Se poate?
-Sigur ca da. Priviti albumul aceste si sa imi spuneti care model va intereseaza mai mult ,iar eu va voi da detalii despre el.
-Ok.
Cei doi gasesc un tort minunat.
-Acesta , ce ar contine?
-Pai este cu blat de cacao si crema de zmeura. Blatul este insiropat cu sirop de afine. Este o combinatie foarte placuta.
-Ramane acesta.
-200 de persoane ati zis?
-Da! Ziua nuntii este pe 25 august.
-Va voi da un telefon , ca sa veniti sa il ridicati.
-Ok. Multumim mult! O zi buna!
-Cu cea mai mare placere! Multumesc la fel!
Ziua urmatoare Kate si Jake merg sa imparta invitatiile. Au terminat cu rudele , acum le impart la prieteni. Totul este gata! Inclusiv salonul,muzica,meniul si fotografiile.

Viața lui KateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum