Kate si cu tatal sau au plecat spre hotel ca sa isi faca bagajele ,pentru a pleca acasa. Mama sa va fi adusa cu o masina mortuara, pentru a fi inmormantata.
Cei doi ajung . In 30 de minute va sosi si mama sa in sicriu. Ei fac pregatirile pentru inmormantare.
A sosit si cadavrul. Lumea incepe sa se adune in casa sa. Preotul a sosit. Kate si tatal ei nu se mai pot opri din plans. Totul este pusitu, acum, fara mama sa.
-Era o femeie extraordinara. O mama si o sotie minunata. De ficare data cand treceam pe langa dânsa ,ma saluta si imi spunea o vorba buna. Dumnezeu sa o ierte!
Asta se auzea in casa lor:,, Condoleante!" si ,,Dumnezeu sa o ierte". Toata lumea prezenta plangea. Preotul a facut o slujba minunata. Maine va fi o zi foarte grea , pentru ca doamna Rush o sa fie inmormantata.
-Kate.. nu este nevoie sa stai si la priveghi. Mergi si odihneste-te putin. Maine va fi o zi grea! a zis domul Rush.
-Asa voi face ,tata! Te iubesc, si incearca sa nu mai plangi!
-Si eu te iubesc, puiul meu!
Kate ,s-a dus acasa ,in camera sa sa se culce. A pregatit hainele ei si ale tatului sau cu care se vor imbraca maine, la mormantare, iar apoi s-a culcat. Era singura acasa, deoarece tatal ei era la Casa Mortuara, la priveghiul mamei sale.
Dimineata , tata a veit acasa sa se schimbe. Cei doi s-au dus la cimitir , impreuna cu rudele si prietenii doamnei Rush. Groapa unde va fi inmormantata mama sa , era facuta. Cand sicriul a fost bagat in gropa , Kate a avut o criza de plans. Nu se putea stapani. Durerea era prea mare. Cavoul sau era plin cu coroane de la familie si prieteni. Acum.. Kate o poate privi pe mama ei doar in poza de pe cruce.
Toti ii spuneau lui Kate acelasi lucru:,,Ai incredere in tine si fii puternica. Mama ta te vegheaza de acolo de sus.". Doar vorbe de incurajare se mai auzeau, insa vocea mamei sale ,nu. Totul era asa de pustiu si de trist in viata ei..
CITEȘTI
Viața lui Kate
RandomKate , o adolesceta de 16 ani din New York, indragostita de baiatul visurilor ei, cu o voce incredibila , si talentata la desen, trece prin foarte multe incercari ale vietii, dar reuseste sa treaca prin toate, cu ajutorul tatalui sau , care este c...