Peste o saptamana...
Kate se duce la liceu. Toti colegii o felicita ca a fost o fata puternica. Toata lumea ii spune ca mama ei o va veghea mereu , si totul va fi ca inainte. A primit o gramada de mesaje de condoleante. Ea este foarte indurerata si trista. Jake nu a aflat inca vestea.
-Ce ai patit ,Kate? Ai zis ca te intorci in 2 saptamani, si ca ne vom inatalni, dar nu ai mai dat niciun semn de viata. Ce s-a intamplat?
-Nimic... scuze!
-Nu esti bine ,Kate! Ce ai patit?
-Nimiic..
Cand a auzit ca nu vrea sa ii spuna, Jake s-a dus la Mandy.
-Ce a patit Kate? Este foarte trista...
-De ce insisti?
-Pentru ca vreau sa stiu...!
-Mama ei a intrat in hipotermie si a murit..
-Ohh.... Nu se poate asa ceva!
Jake se duce ingrijorat la Kate.
-Off.. imi pare rau! Mama ta o sa fie bine acolo , in rai. O sa te vegheze si o sa te sustina in tot ce faci de acolo de sus. Nu am stiut! Imi pare rau ca am insistat sa stiu. Nu vroiam sa te fac sa plangi. Fii tare ,Kate! Eu si tatal tau te iubim la fel de mult cum te iubea mama ta!
Kate a inceput sa planga. Jake o ia in brate si ii sopteste la ureche: ,,Te iubesc!" ,iar Kate ii da un pupic pe obraz si se duce la ora. Ora a decurs normal, insa va fi dusa la psihologul scolii.
-Buna ziua!
-Buna ziua! a spus doamna psiholoaga. Cum te numesti,draga mea?
-Ma numesc Kate Rush.
-Cati ani ai?
-In doua zile fac 17 ani.
-Okay. Am auzit povestea ta. Condoleante!
-Multumesc!
-Draga Kate, trebuie sa clarifican niste lucruri! a zis pe un ton mai ridicat.
-Despre ce vorbiti?
-Permite-mi sa iti adresez cateva intrebari.
-Sigur. Spuneti!
-Il iubesti pe tatal tau?
-Normal!
-O iubeai pe mama ta?
-Mi-as fi dat si viata pentru ea!
-Fii atenta! Mama ta te iubeste! Ea te va iubi mereu! Ea te vede de acolo de sus, te indruma spre bine, iti da putere , te sustine si te vegheaza mereu. Ea acum este ingerul tau pazitor. Este mereu langa tine, dar tu nu o vezi! Este invizibila!
-Vorbiti serios?
-Normal ca vorbesc serios! Spune-mi cat la suta ma crezi.
-Hmm.. 100% !
-Asa te vreau! Esti puternica ,da?
-Da!
-Unde e mama ta?
-In rai, dar langa mine!
-Ce iti face mama ta?
-Ma vegheaza.
-Tu ce crezi despre tatal tau?
-Ca ma iubeste si ca este cel mai bun tata din lume.
-Acum mergi la ora! Succes!
-Multumesc!
Doamna psiholoaga il suna pe tatal lui Kate:
-Buna ziua! Ma scuzati ca va deranjez. Am consultat-o pe fata dumneavoastra. Sa stiti ca aveti i fata foarte puternica si care are incredere in dumneavoastra. A zis ca sunteti cel mai bun tata din lume.Felicitari pentru asa minune!
-Multumesc foarte mult!
-Nu aveti pentru ce. Condoleante si imi pare foarte rau! A fost o femeie extraordinara.
-Asa este. Multumesc!
-La revedere! O zi buna!
-Multumesc la fel!
CITEȘTI
Viața lui Kate
De TodoKate , o adolesceta de 16 ani din New York, indragostita de baiatul visurilor ei, cu o voce incredibila , si talentata la desen, trece prin foarte multe incercari ale vietii, dar reuseste sa treaca prin toate, cu ajutorul tatalui sau , care este c...