Esmee pov.
'Esmee, Romeo mijn kantoor' riep mevrouw Mechels ons. We deden wat ze zei en niet veel later zaten we tegenover mevrouw Mechels. We hadden een nieuwe zaak maar ik heb niet zoveel aandacht voor de zaak ik zat heel de tijd naar Romeo te kijken. Ik ben al vanaf het begin dat ik hier kwam voor mijn stage verliefd op hem. Toen was ik een jaartje weg en ben ik hier komen werken weer was Romeo partner mijn geluk kon niet op. 'Esmee kom je?'' Ja' ik stond op en liep mee naar buiten.' Jij hebt volgens mij niet zo heel veel meegekregen toenet bij Mechels'. Langzaam knikte ik. 'Sorry ik ben er niet zo bij met mijn hoofd' verontschuldigde ik me. 'Het is niet erg Esmee' zei hij waarna hij een arm om me heen sloeg. Waarschijnlijk betekend het niets maar toch kreeg ik een warm gevoel van binnen. 'Zet het uit je hoofd Esmee het wordt toch niets.' Klonk er een stem in mijn hoofd. Een tijdje hebben we zo gelopen dicht tegen elkaar aan met een arm van Romeo om me heen geslagen. Jammer genoeg kwamen we naar mijn mening te snel aan bij het huis waar we moesten zijn. Er was bij de vrouw ingebroken en ze was helemaal van slag. We liepen weer terug en Romeo sloeg weer een arm om me heen. Ik begon er steeds meer aan te twijfelen of het niks betekende. ik ga straks met Eva en Marion over mijn gevoelens praten misschien kunnen hun me wel helpen. Niet veel later kwamen we op het bureau aan en ik riep Eva en Marion gelijk en zo stonden we nu in de kleedkamer. 'Ik heb jullie hulp nodig.'' Vertel' antwoordde Marion. 'Ik ben verliefd op een collega maar ik denk dat het niet wederzijds is' zo het hoge woord was eruit.' Dat is zo schattig' kwam Eva nu ook in het gesprek. 'Maar hij wil me vast niet' bekende ik eerlijk wat me dwars zat. 'We kunnen je alleen helpen als we weten wie het is' antwoordde Marion. 'Maar dan lachen jullie me uit. ''Esmee we lachen jou nooit uit' stelde Eva me gerust. 'Oke ik ben verliefd op Romeo.' 'Nou Julia dan heb je geluk want volgens mij is Romeo ook op jou verliefd' zei Marion. 'Hij had wel zijn arm om me heen geslagen toen ik zei dat ik er niet zo bij was met me hoofd en toen we terug kwamen van die vrouw deed hij het weer.'' Zie je die jongen is smoorverliefd op je Esmee.'' Dankje Eef.' Na nog wat gekletst te hebben liepen we terug naar de kantoortuin. 'Esmee kan ik jou even spreken' zei Romeo toen ik bij zijn bureau aan was gekomen. IK knikte en volgde hem naar buiten. 'Heb je misschien zin om vanavond iets met me te gaan eten' vroeg hij heel onzeker. 'Ja tuurlijk' mijn hart maakte gewoon een sprongetje. We liepen naar binnen toe en gingen verder met de zaak. Eva en Marion kwamen op me afgelopen. 'Wat was dat nou toe net 'vroeg Marion nieuwsgierig.' Hij heeft gevraagd of ik vanavond iets met hem wil gaan eten.'' Maar dat is fantastisch Esmee.'' Ik weet het Eef maar ik ga maar eens mijn werkdag zit erop ik ga me klaarmaken voor vanavond.' Ik liet twee verbaasde vrouwen achter me maar dat maakte me alleen nog maar vrolijker.Over tien minuten komt Romeo. Ik had een strakke zwarte jurk aan met zwarte pumps ik twijfelde wel over die strakke jurk maar hield hem toch aan. Ik was bezig met mijn haar ik liet het los hangen had ik besloten. Misschien houd Romeo hier wel helemaal niet van maar gewoon zoals ik ben. Ik pakte nog snel even mijn tasje waar ik mijn telefoon indeed en geld voor de zekerheid je weet nooit of dat nodig was. Toen ik klaar was ging de bel en stond Romeo in een super mooi pak voor de deur. 'Wat zie jij er mooi uit Romeo.'' Nou jij ziet er fantastisch uit hoor Esmee wauw wat ben je prachtig.'' Dankje zullen we gaan.' Hij knikte en hield de autodeur voor me open waardoor ik in kon stappen. Daarna stapte hij zelf ook in.
We hadden ondertussen ons dessert op. Toen we dat ophadden zijn we nog wat bij Romeo gaan drinken. En daar zaten we nu allebei aan een glas cola. 'Esmee ik moet je wat vertellen.'' Ga je gang.'' Ik ben verliefd op je.' Ik ben verliefd op je die woorden spookte door mijn hoofd. 'Esmee zeg alsjeblieft iets.' Ik stond op en liep naar hem toe. Hij stond heel onzeker op. Ik stond voor zijn neus nu moest ik het doen. Ik drukte mijn lippen op die van hem. heel even trok hij terug en keek me verbaasd aan. 'Ik hou ook van jou Romeo.' Nu was hij degene die zijn lippen op die van mij drukte. Niet veel later liepen we richting de trap liepen die op en liepen zijn slaapkamer in. Ik raakte met mijn kuitbeen de bedrand en viel op bed, Romeo kwam op me liggen.' Wil je het wel'. 'Je wil niet weten hoelang ik hier al op wacht Romeo al vanaf mijn stage al.' Niet veel later lagen onze kleren verspreid over de grond en beleefde we de nacht van ons leven. De volgende dag deden we op het werk alsof er niets was gebeurt we knipoogde wel naar elkaar maar lieten het niet aan de rest merken. Ik liep naar de koffieautomaat totdat ik ineens de kleedkamer in wordt getrokken. 'Marion, Eva ik schrok me dood.'' Hoe was het gisteren' kwam Eva gelijk ter spraken. "We hebben gegeten daarna zijn we bij hem wat gaan drinken en zei hij dat hij verliefd op me was toen heb ik hem gekust.'' En toen' vroeg Marion nieuwsgierig.'' Toen zijn we met elkaar naar bed geweest.'' Hebben jullie nu een relatie.'' Ik weet het niet we knipogen wel hele de tijd naar elkaar.'' Weet je wat ik roep Romeo om even te praten' zei Eva. Ze liepen met zijn tweeën en niet veel later kwam Romeo binnen. 'Ze weten het van gisteren ze weten ook dat ik verliefd op je ben dat vertelde ik gisteren tegen ze.' Hij knikte.' Hebben we nu een relatie' vroeg ik gelijk. 'Als het aan mij ligt wel.'' En ik wil het ook dus.'' Dan hebben wij een relatie Esmee.'
De weken daarna was ik heel misselijk. 'Esmee we hebben een cadeautje voor je' zei Eva. Ik maakte het open een zwangerschapstest, zwanger dat ik daar niet eerder aan had gedacht.' En je gaat hem nu meteen doen succes' zei Marion erachter aan en duwde me het wc hokje in. Ik deed de test en we moesten daarna twee minuten wachten. toen we nog een halve minuut moesten wachten kwam Romeo binnen. 'Wat zijn jullie hier aan het doen' vroeg hij. Ondertussen was de uitslag op de test verschenen. Er stond vijf weken zwanger, ik was gewoon zwanger van Romeo. ik gaf Eva een duwtje in haar zij waardoor ze omkeek en de hint snapte. Naar Marion wenkte ik en ook die had het gezien. 'Het is misschien een beetje snel en als je het niet wil kan ik het begrijpen maar ik ben vijf weken zwanger, van jou.'' Maar dat is geweldig.' Hij kwam naar me toe en gaf me een stevige knuffel. 'Dit wordt ons kindje Esmee.' Ik glimlacht naar Eva en Marion en knuffelde hem terug. Ze feliciteerde ons nog en gingen weg. Ik liet de test aan hem zien. 'Dit is het beste sinds tijden samen dat ik met jou een relatie kreeg.'' Dat is hetzelfde voor mij.'
twee jaar later.
Ik was acht maanden erna bevallen van een prachtige dochter Jara. Mijn geluk kon niet op ik had mijn kleine prinsesje in mijn armen toen Romeo op zijn knieeën en vroeg me ten huwelijk ik wist niet hoe snel ik ja moest zeggen. Zo stonden we dus een jaar geleden voor het altaar en gaven we elkaar het 'ja' woord. Ons geluk werd helemaal bekroond toen ik in zeven maanden geleden ontdekte dat ik zwanger was van een tweeling. 'Nog even doorgaan Esmee je bent er bijna' Ooh ja even vergeten ik was nu aan het bevallen van de tweeling. Een half uur later had ik nog een prachtige dochter en zoon erbij. 'En hoe gaan deze prachtige kindjes heten?'' De meisje heet Anna Sanders en de jongen Liam Sanders.'' Gefeliciteerd.' Ik weet het zeker dit gezin is voor altijd. Net als mijn liefde voor Romeo.
JE LEEST
Korte fleva verhaaltjes
FanfictionHeeeeeee Hier post ik kleine verhaaltjes als ik teveel inspiratie heb en als jullie je vervelen!! X