Echte gevoelens

422 16 0
                                    

Geschrokken kijk ik naar hetgeen dat ik voor me zie. Ik kan het gewoon niet geloven. Frank die op een of andere griet ligt, naakt. 'Frank' stotter ik. In een ruk draait hij om. Hij kruipt van de vrouw af en beide kleden ze zich snel aan. Terwijl ik nog altijd aan de grond genageld sta. Was ik dan zo slecht voor hem dat hij met iemand anders ging? 'Eva sorry maar het kon niet meer verder zo' zucht hij. Ergens hoor ik opluchting in zijn stem. 'Hoelang?' is het enige dat ik uit kan brengen. 'Al een tijdje, en eigenlijk zou ik willen vragen of je wilt vertrekken ik wil niet meer verder met je.' Verbaasd kijk ik hem aan. 'Dus je zet me uit het niets op straat?' kan ik het nog steeds niet geloven. 'Sorry maar ik vind je gewoon lelijk en je bent best dik en je bent ook niet echt goed in bed eerder gewoon heel slecht' zegt hij zonder blikken of blozen. Terwijl ik vecht tegen de tranen ren ik de trap op. Was ik dan echt zo dik, en lelijk. En dan vooral nog dat slecht in bed waarom heeft hij dat nooit eerlijk gezegd. Snikkend pak ik mijn koffer in. Dat het uit is maakt me niet echt uit, maar gewoon de woorden die hij zei. Ze waren gewoon zo kwetsend. Zonder nog wat te zeggen loop ik het huis uit. Gelukkig kon ik nog naar Wolfs, mijn beste vriend.

Als ik bij Wolfs heb aangebeld duurt het even voordat de deur open gaat. Wanneer hij voor de deur stat kan ik mijn ogen niet van hem afhouden. Blijkbaar heeft hij met gedoucht. Hij heeft z'n handdoek om zijn middel geslagen en op zijn bovenlijf zitten nog druppels water. 'Eef wat is er?' kijkt hij me verbaasd aan omdat er nog steeds tranen over mijn wangen diggelen. 'Frank hij' verder kom ik niet uit mijn woorden. 'Rustig maar kom eerst even binnen' pakt hij mijn koffer over waarna ik hem naar binnen volg. Hij zet mijn koffer naast de bank. 'Ga maar even zitten, iets drinken dan kleed ik me even snel om.' Ik knik waarna Wolfs de kamer uitloopt. Even later komt hij terug met een glas chocomel. 'Alsjeblieft, ik kleed me even snel op' zegt hij en hij loopt de kamer uit. Ik zit een beetje voor me uit te staren en probeer alles van daarnet even te verwerken. 'vertel eens wat er gebeurd is' voel ik een arm om me heen. Blijkbaar zat ik zo in gedachte dat ik niet hoorde dat Wolfs klaar was en naast me was komen zitten. 'Frank, hij bedriegt me' snik ik. 'Nee dat meen je niet' brengt hij verbaasd uit. 'Hij zette me gewoon het huis uit. En, en.' Ik vond het zo moeilijk om te zeggen ook omdat het me zo geraakt had. 'Hij zei dat ik eigenlijk best dik ben en lelijk en heel slecht ben in bed' breng ik inmiddels huilend uit. De woorden hadden gewoon zo verschrikkelijke indruk op me gemaakt. 'Wat' kon hij zijn oren niet geloven. 'Je moet echt niet geloven wat hij zegt hoor Eef, je bent prachtig en totaal niet dik' verbaasd kijk ik hem aan. 'Waarom maakt hij het dan uit?' keek ik hem recht in zijn ogen aan. 'Kijk over dat hoe je in bed bent kan ik niet oordelen want dat hebben wij nog niet gedaan' legt hij de nadruk op nog niet. Zou hij dat willen dan. 'Wil je dat dan?' kijk ik hem vragend aan. Verlegen zie ik hem knikken waarvan ik moet blozen. 'Frank weet niet wie hij laat lopen Eef, als hij denkt dat hij het beter heeft met die andere vrouw dan heeft hij het ontzettend mis. Je bent gewoon fantastisch en zelfs al woog je door de honderd kilo dan was je nog mooi. Tuurlijk is een mooi figuur mooi meegenomen maar dat heb jij ook. Je bent echt niet dik maar weet je waar het omgaat, wat van binnen bij je zit om je innerlijk. En ja als je dan prachtig bent is dat nog beter. Als jij mijn vriendin was zou ik je nooit meer laten lopen.' Ik kan gewoon niet geloven wat hij zegt. 'Grapje zeker' geloof ik hem niet. 'Ik zal het bewijzen' voordat ik nog iets kan zeggen voel ik zijn zachte lippen op de mijne. Ze voelen gewoon hemels aan. Het duurt dan ook niet lang voordat ik op zijn schoot zit. 'Zullen we naar boven gaan' fluistert Wolfs tegen mijn lippen. Zacht schud ik mijn hoofd. Ik ben al zo lang verliefd op hem, ik wil niet dat hij op me afknapt omdat ik slecht ben in bed. 'Het is goed echt' streelt hij een pluk haar achter mijn oor. 'Maar ik kan dat niet' fluister ik nu. 'Ik weet zeker dat je dat wel kunt en anders leer ik het je, ik kan niet geloven dat jij slecht daar in bent' zei hij wat me wat zekerheid gaf. 'Dan gaan we naar boven' fluisterde ik in zijn oor waarna ik even in zijn oorlelletje beet. 'Aah Eef' liep hij met me de trap op terwijl ik zijn overhemd al losknoopte en op de trap achterliet terwijl zijn ene hand al onder mijn shirt bevond. Snel maakte ik zijn riem los terwijl hij de deur opende en me vervolgens op bed legde. Al snel werd ik van mijn shirt en bh verlost. 'Je bent zo mooi eef' begon hij mijn borsten te kneedde en likte aan mijn tepel. Zacht begon ik te kreunen. Zijn broek trok ik naar beneden waardoor er iets knellends te zien was. Al snel trok ik zijn boxer uit en duwde hem met zijn rug et bed op. Terwijl Wolfs mijn broek probeerde uit te doen gaf ik hem over zijn hele lijf kusjes. Toen hij mijn slipje had uitgedaan liet ik me langzaam op hem zakken waarna ik steeds sneller ging bewegen.

Hijgend lagen we naast elkaar. 'Lieve Eef het slaat echt nergens op wat frank zegt je bent geweldig in bed.' Neemt hij me in zijn armen. Ik voel hoe m'n wangen rood worden. 'Ik ben verliefd op je Eef wil je alsjeblieft hier blijven en mijn vriendin zijn, voor altijd?' Meteen draai ik mijn gezicht naar hem toe. 'Niet liever Wolfs.'

Korte fleva verhaaltjesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu