Eva pov.
Wat doe ik hier in godsnaam. Als ik gewoon naar Wolfs had geluisterd was dit niet gebeurd hij vertrouwde Bols al vanaf het begin niet. En nu ben ik hem kwijt omdat ik niet naar hem luisterde. Ik had gewoon thuis in de Ponti kunnen zitten samen met Wolfs maar nee ik zit hier in Amsterdam te zorgen voor de veiligheid van Bols die zelf niet eens ongevaarlijk is. Waarom heb ik me laten aanpraten van mechels om mee te gaan. Ik had in principe geen keuze ik moest wel en nu zit ik hier en ik mis Wolfs...Wolfs pov.
Ik heb Fleur op het vliegtuig gezet zelf ben ik niet meegegaan. Ik vertrouw die Bols voor geen meter, ik kan Eva niet alleen achterlaten in Nederland met die klootzak terwijl ik in Brazilië zit. Ik heb beloofd Fleur een keer op te zoeken samen met Eva. Fleur had het er wel moeilijk mee maar ze weet hoeveel ik van Eva houdt. Ze is al jaren bezig met Eva en mij bij elkaar te krijgen en daarom vond ze het toch goed dat ik ging. Zodra Fleur in het vliegtuig zit race ik naar het bureau waar ik Mechels smeek om het adres te geven van het save-house. Na lang zeuren heb ik het uiteindelijk toch gekregen en rijd er zo snel mogelijk heen.Eva pov.
Bols is net weg. Hij was mijn kamer ingekomen, waar hij me had opgesloten, en ik vroeg ik wat drinken mocht. Met als gevolg dat ik een paar stompen in mijn buik kreeg. Opeens hoor ik veel gestommel zou het mijn redden zijn of wil ik dat alleen maar?Wolfs pov.
Eindelijk was ik bij het huis aangekomen en trapte de deur open. Zo snel ik kon zocht ik alle kamers af. Ik had Bols stil zien zitten in de keuken en liep stil via de trap naar boven. Opeens stond Bols bovenaan de trap. Hoe kan het dat hij hier ineens staat. Blijkbaar had hij mijn verbaasde blik gezien. 'Denk je dat ik je niet hoorde er zijn twee trappen in huis je zult nooit bij Eva geraken' zei hij met zo'n schijnheilige grijns. Het kon me niks interesseren wat hij zou doen en liep gewoon verder de trap af. Ineens haalde hij een pistool uit z'n zak en schoot in mijn schouder. Ik viel van de trap af en mijn wond bloeden. Met een grote grijns liep hij langs me naar beneden terwijl ik doodstil bleef liggen. Toen hij na een tijdje ver weg was liep ik de trap op hoe pijn mijn schouder ook deed. Ik had een wit overhemd aan dus dat was nu helemaal rood. Vluchtig controleerde ik alle kamers. Op de laatste na kreeg ik alle deuren open. De laatste trapte ik open en daar zat ze in een hoekje weggekropen. 'Eef ik ben het.' Ze keek op. 'Wolfs, je bent hier?'' Jaa en ik ga je hieruit bevrijden.'' Wat is er met je schouder gebeurd.'' Bols schoot in mijn schouder maar het belangrijkste is dat ik je hieruit ga bevrijden lieve Eef.'
JE LEEST
Korte fleva verhaaltjes
FanfictionHeeeeeee Hier post ik kleine verhaaltjes als ik teveel inspiratie heb en als jullie je vervelen!! X