- Kendimle savaşım

34 4 2
                                    


Iyi okumalar umarım seversiniz...

Merhaba  ben Kumsal hayatıma hoşgeldiniz bu sene liseye geçicem ve okulların açılmasına bir hafta kaldi fakat ben yeni taşındığımız şehire alışmaya çalışıyorum . Bu sabah yine kalktım ve her zamanki gibi tavanla konuşuyorum ne yapsam diye düşüncelere daldığım sirada kapı caldi ve annem seslendi .

-Kahvaltı hazır kızım hadi gell.
+Tamam geliyrum anne .

Diyerek yatağımdan kalktim lavobaya giderek yüzümü yıkadım ve aynadan kendime baktım kumral uzun saçlarım yeşil gözlerimle kesişiyordumki gözüme bir şey çarptı aman tanrım olamaz burnumun yaninda sivilce çıkmış ona bakakaldiğımda düşüncelerimi aklımdan kovup alışsam iyi olur diye söyledim kendime sonra üzerime kot sortumu giyip üzerinede yarım beyaz buluzümü giyip saclarımida tardıktan sonra aşağiya inip annemle babamın yanina gidip günaydın diyerek masaya oturdum. Onlarda günaydın dediler ve ben bugün dışarı çıkıp gezme fikrimi onlarada söyledim ve babm para verip geç kalmamı soyledi bende teşekkür edip odama geri döndüm saçlarimi düzlestirip hafif makyajimi yaptim ve güneş gözluklerimi takip asağıya indim sandaletlerimi giyip dışari ciktim .Yürümeye basladım biraz sahilde gezip buranin nasıl bir yer olduğunu öğrensem iyi olucak sahilde yuruyordum herkes bana dik dik bakıyordu anlamıyordum onları neyim vardıki sonra bende kendime baktım ve birine çarptım kafamı kaldırıp baktığımda kaslari thsörtünden cikicak kadr kasli bir bedenle karşılaştım , kafamı daha fazla kaldırdığımda bir çift siyah gözle ve anlatamıyacağım kadar pürüssüz yüzle bulusup pardon diyerek yanindan uzaklaştım ama ama onu bu kadr anlaticak ve her şeyini düşünücek kadar ne hissetmiş olabilirim bilmiyorum diye kendi kendime konuşurken sahilde oturup denizi izlemeye karar verdim.

Ben yine düşüncelere daldığım sırada yan tarafımdaki gülüşme sesleriyle otarafa bakmam ve donup kalmam biraz kırılamam içimdeki burkulmanin anlamsızlığıyla bakakaldım .
Evet az once carptigim cocugu bir kizla gülüsüp sarildiklarini gordüm ve hizla oradan kalkip eve donmeye karar verdim. Telefonuma baktğımda saat 8 buçuğa geliyrdu bende taksiye atlayip eve vardim ucretimi odeyip eve girdim hizla odama çıkıp yatağıma kendimi attğımda bugün yaşadıklarımı düsünmeye basladım .

Dusünürken kafama takılan tek sey ben o çocugu gorduğüm ilk andaki hislerim ve onu bir baska kizla gorduğüm icimdeki burukluk hüzün neden olmus opabilir diye dusünürken telefonuma gelen mesaj sesiyle irkildim.

Gönderen: Bilinmeyen

Seni bugun sahilde gordum yuzundeki ifadesizlikle hizla kalkip gittin sanrm kardeşimle biz seni kiricak bir sey yaptik özür dileriz.

Diye bir mesaj geldi ve benim agzim acik mesaji on kere okumam bir oldu sasirmistim numarami nasil bulup mesaj atti ve en onemlisi kardesiymiss sevgilisi degilms diyerek düsüncelere daldigimda kendimi uykuya birakip yatağıma daha fazla yayilarak uykuya daldim...




Biliyorum biraz kisa oldu arkadaşlar ama ileriki zamnlarda beğenilirse telefi edicem .

Bendeki  SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin