#Kumsal Doğaner #
Bu sabah biraz gec uyandim dungece cenki ve cocugu ne yaptığının dusunceleriyle bogusurken uykuya daldigimda saat gec olmustu çünkü.
Kalkip banyoya girdim elimi yüzümü guzelce yikadiktan sonra odama geri dondum saate baktığımda 45 dk vardi derse girmemize buda demek oluyorki yarim saatte hazirlanmam gerek fakat ben daha ne giyecegimi bilmiyorum . Hava bugun güneşli oldugu icin şortlarımdan birini giymeyi düşünüyorum . Dolabimi actim ve her zamanki gibi yüksek bel lacivert kot şortumu giydim. Üzerinede beyaz kısa biraz bol uzerinde gülen yüz olan thisrt giydim . Saçlarımı hafif maşa yapip doğal dalga gibi durmasi icin buklerlerimi ayirdim. Birde kep takmaya karar verdim lacivert renkte uzerinde W ya benzer beyaz renkte bir isaret vardi . Onuda taktim . Saclarimida duzeltip her zamanki makyajimi yaptım hızlıca . Spor toz pembemsi bir ayakkabimi giydim bu kombinimin altina cok farklilik yaratip şirin gösterdi bence . Sonra parami telefonumu anahtarimi alip arabama bindim . Tam cikicakken Aleynaninda banhcede oldugunu gorup onlarin evinin onune surdum arabayi. Beni görüp hemen arabaya bindi . Bugun beraber gidicegimizi soylemistim zaten ama benim yuzumden beklettim sanirim kızı da gec uyandigim icin. "Günaydın Aleynoşum biraz gec kaldim kusura bakma uyanamadım da sabah ." deyip muzip bir sekilde gülümsedim.
"Gunaydin kuzum yok ne kusuru olucak canim bende yeni cikmistim zaten. " dedi sonra arabayi sürdüm okula dogru bende .
Beni yandan suzdu gülümseyip "Bugün sert degilde cok şirin olmuşsun canım." dedi"Biraz oyle olduya tesekkur ederim sende cok tatli ve her zamanki gibi cekicisin . " dedim.
Okula gelip arabayi park ettikten sonra araban indik ikimizde . Yine bakanlari umursamadan ikimizde sınıfa ciktik . Berkle Cenk ikiside kafalarini siraya gommusler sanirim uyuyorlar . Aleynayla birbirimize bakip sinsice sırıttık o berke ben cenkin tarafina gecip ikimizde ayni anda sularımızı uzerlerine döktük. Ikiside kufur ederek bi anda sıçradılar berk aleynaya cenk bana bağrında. "Ne yapiyorsun kizim !" dedi .
" Ay cenk cok pardon yanlışlıkla döküldü . " deyip uzgun cocuk moduna girdim ayni sekilde aleynada oyle yapmış . Icimizden sinsice sirittik tabi onlar bağrındılar baya sonra biz takmayip kantine indik aleynayla.
Kantine indigimizde icimizdeki sırıtışı kahkahlarla dışarı vurduk .
Herkes bize mal mal bakarken ben aleynaya donup "Superdik ortak o halleri neydi oyle ." dedim . Ben sıcak cikolata aldim . Aleynada kahve alip masalardan birine oturduk.Sonra aleynada birseyler oldugunu fark ettim sanki bir sıkıntısı var gibiydi.
#Aleyna 'dan#
Iki gunden beri berki düşünüyorum sanki ona karsi bir seyler hissediyorum gibi bana cok sıcak ve samimi olan davranışları bana olan ilgisi hosuma gidiyor aslinda ama bilmiyorum pek emin degilim gibi daha kac gun oldu hem . Diye düşünüyorum bilmiyorum bu icimdekilri Kumsala anlatsam guzel olur aslinda bir sıkıntı gibi icimde tutmaktansa en yakin arkadasimla paylasabilirim aslinda. Kantinde kahvemi yudumlarken kumsal bana dik dik bakıp " Aleyna bir sorunmu var tatlım neden boylesin?" dedi ah canim arkadasim hemen de nasil anladi beni en iyisi bende soyliyim icimdekileri.
" Ya şey ...ımm nasıl soylesem bilmiyorum ama ben berke karşı bir şeyler hissediyorum sanırım . Bana olan ilgisi ve samimi icten olan davranışları biraz hoş geliyor bana. Ama iki gun oldu neredeyse bu yuzden net degil icimdekiler onu tam tanimiyorum bile ." dedim.
" Aleyna bak tatlım senin adina sevindim aslinda berkte iyi biri ama bencede erken duygularinin netlesmesi ve onu daha iyi taniman icin zamana birak bence." dedi ki mantikli aslinda dogru olan bu . " Sanirim haklisin bencede ya en iyisi zamana birakmak."dedim sonra bir kac dakika gecti berkle cenk yanimiza gelip oturdular cenkin kumsala bakışları gercekten cok farklı onu ilk defa boyle goruyorum aslinda bence onlar birbiri icin varlar . Ama hala anlamiyorlar onlar icinde zaman gerek bence . O sirada berk bana donup laf atti " Aleyna banada bir kahve kap gel bakim." dedi bu cocuk harbi salak he hizmetcisi var sanki geri zekali . Sinirli olsamda inadina sakin kalmaya çalışarak " Hizmetci gibi bi yanimmi var berk az yede Uşak tut kendine ."dedim.
"Ah hadi ama aleyna ben cokmu yiyorum hem ordan siskoya benzer bir yanimmi var."dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bendeki Sen
Novela JuvenilKumsal ve Cenk adındaki iki liseli gençlerin aralarındaki bağ tutku ve aşkın getirdiği yeni kesfettikleri taraflarıni anlatan bu kitapta Askin sevginin daha farklı bir boyut alması nı hep birlikte onlarla beraber görücez. Askın ve sevginin beden b...