Sabah dünkü olayın yorgunluğuyla uyanıp gerindim ve saate baktığımda öglene geliyrdu ve ben yatağımdan çıkmayı pek düşünmüyorum.
Zaten iki gun sonra okul var ve ben yeni okulumu duşünucek durumda değilim . Yatağimdan zar zor kalkarak banyoya girip yüzümü yikayip kendime geldim .
Aşağı mutfağa inip kendime bir seyler hazirlayip kahvaltimi yaptim sonra nutella mi ve kaşığımi alip salondaki televizyonun karşısina yayildim . Bir film acmaya karar verdim komedi olsun istiyordum çünkü gülmeye çok ihtiyacım var . Filmi izleyiyrdum ardada nutellami kaşıkliyordum filmde iki çiftin eglenceli anlrini gosterdiginde ben guluncek yerlerinde ağlyrdum . Bunalimami girdim ya pöff diye düşündüm . Hic arkdsimda yokki burada canimda cok skıldı . Film bittikten sonra saat 15.23 olmustu bende dusa girmeye karar verdim .Odama çıkıp banyoma girdim duş jellerimi şampuanlrimin hepsinden uzerime döktüm ve suyun altına girdim her yerim köpük içinde olup bütün konuların karıştığinin farkina vardiktan sonra duzgunce yıkanip ciktim uzerime bornozumu giyip odama girdim .
Dolabimin Karşısı na geçip yırtik yuksek bel siyah bir pantolon giyip uzerinede gri renkte kısa bir thsrt giydikten sonra saclarimi kurutup dalagalı birakmaya karar vererk goz kalemi ve rumelimi surdukten sonra asagi indim . Beyaz nike spor ayakkabılarimida giyip telefonumu aldktan snra dsri ciktim . Hava almaya ihtiyacım var dısari cikip yan evdeki komsumzun kiziyla arkadas olmaya karar verdim . Onlara gidip zile bastim benim yaslrmda bir kiz cikti . '' Merhaba ben kumsal yan eve yeni taşındikta annelerimz tanismis benimde canim cok sıkıldı seninle arkadas olmaya karar verdim sakıncası yoksa. '' dedim .
Kiz cok sevecen birine benziyr oda gamzeleriyle gülümseyip '' Merhaba bende Aleyna tanıstigima memnun oldum bende buraya yeni geldim aslnda yurt dışındaydim lise icin buraya geldim annemlerin yanina. '' deyip beni içeri çagrdginda bende girdim . Bizim eve benziyrdu aslnda herneyse .kiz cok sevecen ve samimiydi hic yabancılık çekmemi sağladı biraz konusup dışarı cikmaya karar verdik . Oda üzerine giymek icin odasina çıktığında bende salonda oturup onu beklemeye basldim . Aleyla aynı okula gidicekmisiz buna sevindim valla ne yaln soyliyim cok sevdim simdiden . Gülümseyip yanima geldiginde cok tatli olduguna karar kildim onunda benim gibi uzun kumral renk saclari var kahve rengi gozleri gulumseyince çıkan gamzeleriyle cok sirin gozukuyr bendn birazcik kisa o kadar . Disari ciktik '' ne yapmak istersin canim buralari gezdryimmi sana ? '' dedi bnde '' olur aslnda bende kafami dağıtırım biraz. '' diyerek onu onayladım . Neredeyse her yeri gezdirip tanıtmısti bana sonra bir cafeye dinlenmek icin gittik . Ona burada yaşadığım olaylari tek tek anlattım cenkide soyledim . ''Senin uzuldum canim ya cenk olmasaymiş kotu olurmus herneyse daha fazla söyliyip uzmiyim seni ama o sokaklara kimse girmez butun serseriler orada anliyacağın.'' dedi . Sonra cenk cafeden girip yanimiza geldi ve oturdu bu cocuk malmiya daha neyim oluyrda gelyr oturyor bizimle . Aleyna ya dönup '' kuzen naber ?'' Deyince ben şok ben iptal .
Aleynada cevap vermeden ben atildim direk '' siz kuzenmisiniz ?'' Dedim . Ikiside aynandan '' evet kuzeniz '' dediler bende icimden yok artik yani dedim . Sonra aleyna ''yoksa anlattiğin cenk kuzenim cenk miydi ?'' Dedi . Evet kumsalcım simdi tam anlmiyla sıçtın ne diyceksin . Allahtan yakisikli bilmemne demedim uyuz ego yığını gıcik falan dedim . '' ıı sey evet malesef senin uyuz kuzenin oluyor kendisi.'' dedim. Sonra bu karsılasma uzerine biraz muhabbet ettik cok kafa insanlar aslnda vakit gecirince anldim cenkte bizim okuldaymis bir yaş buyukmus bizden ama geri zekali biri oldugu icin sınifta kalmis mal ayni sinifta olucaz buyuk ihtimalle .
Cafeden ciktigimizda ben cenkle tartisiyrum her zamnki gibi cok kafa insanlar dedim ama bakmyin yani eglenceliler ama cenk ayri uyuz yani hala . Ucumzde cenkin arabasina yoneldigimzde Aleyna '' hadi binsene '' dedi .
Ama ben innat ettim binmemeye çunku en son bana o cok kıymetli arabasından in dedigini unutmadim . Biraz daha inatlastıktan sonra cenk arabadan inip beni sirtina atti arabaya zorla bindirdi geri zekali iste ne olucak .Oda bindikten sonra kullanmaya basladi arabayi . Ben de hiç susarmiyim '' En son cok kıymetli arabandan beni kovuyrdun ne olduda beni zorla arabana bindirir oldun ?'' Diye homurdandım . Oda bana dönüp '' Cok konusuyorsun gereksiz yere küçük hanim . '' dedi '' bana kucuk hanim deme bir yas var aramizda sadece ve ayrica ikmzde ayni sinfta olucaz buyuk ihtimalle senin geri kafali olman yuzunden . '' dedim bir seyler homurdandi ama ben ' yav hehe' diyerek gecistirdim. Eve geldgimde arabadan Aleyna'yla indik '' okulda görüşürüz kuzen '' dedi cenk aleynada donup ayni sekilde drdikten sonra el salladi ben ona bakmdan yurumeye basldim aleylada vedalasip . Evime girdim sonunda odama çıkıp ustume rahat birseyler giydim asagi inip yemk yedim televizyonun karsisina kuruldum yine aslnda guzel bi gun gecrmistim ve cenkin beni sırtina almasini hatrlayinca istemiszce sırttim farkina varinca azima bitane patlattim . Dizi izleyip abur cuburumu yedim yarin tum gun yatakta kalmayi pilanliyrum bu yuzden sabaha kadar film dizi izledim . Saate baktigimda sabhın 6.34 du olmustu ve ben hala uyumamistim bu yuzden odama cikip uyumaya karar verdim yatagima girip gozlerimi ve bedenimi uykunun derinlerine teslim ettim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bendeki Sen
Teen FictionKumsal ve Cenk adındaki iki liseli gençlerin aralarındaki bağ tutku ve aşkın getirdiği yeni kesfettikleri taraflarıni anlatan bu kitapta Askin sevginin daha farklı bir boyut alması nı hep birlikte onlarla beraber görücez. Askın ve sevginin beden b...