Benim Olurmusun?

20 0 0
                                    

#Kumsal Doğaner #

Sabah depoya girdiğimizde içinin baya büyük olduğunu ve tuhaf olduğunu incelerken . Sesler duyduğumuzda oraya dogru gittiğimizde duyduklarımla ve gördüklerimle şok geçirdim . Canım o kadar çok yandıki kalbime öyle bir ağrı girdiki ayakta zor durur hale girdim gözleeim dolup bi damla gòz yaşım aktığında oradan koşarak çıktım.

Canım o kadar çok yanıyorduki nefes alamıyordum sanki kalbim bi anlına durdu . Aleynayla hemen eve gittik . Ben odama gidip yatağıma yattım. Ölene kadar ağlamak istiyordum yalnız kalmak istiyordum. Iste o an anladım ben cenki gerçekten cok seviyorum onun boyle olduğunu bilsem bile sevdim kalbime söz geçiremedim işte. Bir süre Aleyna da benimle durup gitti. Bende banyoya girip duş aldım rahatlamam gerekti biraz .

********

Şimdi ise duştan çıktım yatağımda oturup gülümseyerek aleynayı dinliyorum. Bana herşeyi anlattiğında gerçekleri öğrendim. Ama sonra tekrar ağlamaya başladım.

"Şimdi neden ağlıyorsun kumsalcım?"deyip sarıldı.

"Bilmiyorum Aleyna Cenk beni sevmez hem hemde ben o kız gibi kendimi ona sevdiremem bence Cenk hala o kızı seviyor. " dedim.

Aleyna çatık kaşlarıyla bana bakarak"Ne diyorsun kumsal kız aldatmış diyorum nasıl sevebilir onu hala cenk"dedi.

"Aleyna bak belki haklı olabilirsin ama cenk deliler gibi sevmiş dedin sevgi bu hemen gidebilecek bir sey degil. O kızı gercekten sevmisse eger ne olursa olsun sevgisi azalmaz."dedim.

"Demekki gerçekten sevmiyordu öyle sanıyorduki kızdan nefret ediyor."dedi.

"Bilmiyorum kahretsin tek bildiğim Cenki cok sevdiğim. Ama ben hala o kızı sevdiğini düşünüyorum."dedim.

"Düşünme kumsal düşünme bak napalım biliyormusun yarın yine *#*#**#* kafeye gidelim sen şarkı söyle kafanı dağıtırsın hem ."dedi. Iyi fikir aslında toparlanmam gerek gözlerim kızardı ve şişti zaten.

"Tamam yarın gideriz o zaman şimdi uyumam gerek ama benim kusura bakma olurmu ?"dedim.

"Tamam kuzum sen uyu ."deyip alnımdan öpüp gitti. Bende uykuya bıraktım kendimi.

#Cenk Kayer #

Aleynayı gittiğinden beri heyecanla bekliyorum hala arabada . Neredeyse bir saat oldu nerde bu kız uff derken arabanın kapısı acildi . Aleyna oturup bana döndü .

"Kuzen bu iyiliğimi unutma bak. Herseyi anlattım kumsala ama kafasi karışık yani senin o kızı hala sevdiğini düşünüyo . Eğer gerçekten deliler gibi sevdiyse ne olursa olsun sevgisi azalmaz dedi." dedi.

Off kumsal neden boyle düşünüyorsun ben seni seviyorken o sürtüğü hala sevebileceğimi nasıl düşünürsün.
Aleyna bana tekrar döndü " Yarında tekrar *#*#**#* kafeye gidicez şarkı soyleyip kafa dağıtacak. " dedi .

"Tamam siz gidince bizde gelicez benim bir fikrim var . Ama o sahneye çıkınca bana haber ver . Biz o zaman gelicez ."dedim. Onay verip gitti . Bende evime dogru yol aldım. Eve girdikten sonra bir seyler yiyip iç
tim . Sabırsızlıkla yarını beklerken uykuya daldım.

#Kumsal Doğaner #

Sabah uyandığımda gòzlerimi zor açtım . Saate baktığımda gerçekten cok uyuduğuma karar verdim. 13.12ydi hemen kalkıp banyoya girdim islerimi hallettikten sonra telefonumu alıp Aleynayı aradım.

"Günaydın canım anca uyandım kusura bakma hemen hazırlanıcam şimdi arabayla gelip alırım seni ."dedim.

"Sanaa Günaydın kuzum acele etmene gerek yok sakin ol biraz bende anca kalktım zaten simdi hazirlanicam hadi görüşürüz. " deyip kapttık.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 22, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bendeki  SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin