Sanırım Seviyorum...

11 0 0
                                    

#Kumsal Doğaner #

Aleynanın evine geldigimizde annesinden izin aldık . Odasina cikip bir kac parça kiyafetini ve gerekli olucak ozel esyalirni aldik. Onlardan ayrıldıktan sonra bizim eve geldik . Ben evdeki görevlilerimizden birine "Bu gece arkadasim bizde kalicak bu yuzden yemek yerine pizza turu şeyler yaparmısınız?"dedim . Sonra Aleynayıda alıp odama çıktık . O odamı incelerken ben de uzerimi degistirmek icin banyoya gidrim. Şort ve üzerime rahat bol bir thisrt giydim. Saçımıda meşhur ev topuzumu yapip banyodan çıktım .

Aleynada Yatağımda oturuyordu ona dònüp "Hadi sende üzerini degistir rahat ol tamamı ?"dedim.

"Odan güzelmiş bu arada . Bende üzerimi degistiriyim o zaman. " dedi.

"Teşekkür ederim banyodo değiştirebilirsin istersen ben odadan çıkıyım sen üzerini degistir. " dedim.
"Yok banyoda degistiririm sorun degil."dedi. Sonra çantasından kıyafetlerini alıp banyoya girdi .

Bende telefonumdan annemi aradım tabi islerinden vakit ayırabilirse açar .
Bir kaç kere çaldı çaldı "Alo kumsal ?"dedi soru sorar gibi.
"Şey anne bu gece Aleyna bizde kalıcakta onu haber vericektim."dedim .
"Tamam kalsın kumsalcım sorun değil nasıl olsa annesiyle arkadaşız . Bu gece zaten geç gelicez toplantı var. " dedi oh icim rahatladı . "Tamam Teşekkürler Anne" deyip kapattım . Aslında bazen annemle gercekten yakın oluyoruz yani anne kız iliskisi kuruyoruz ama oda kisa sure oluyor. Aleynada uzerini degistirip banyodon çıktıktan sonra , aşağı salona indik . Televizyonun karşısına oturduk ben televizyondan şarkı kanalını açtıktan sonra. "Aleyna acıktınmı?"dedim . "Evett acıktım aslında biraz ama sonra yesek ."dedi bende "tamam o zaman ben abur cubur birseyler aliyim o zaman ?"dedim . "Tamam kuzum bende geliyim yardima ." dedi.
Mutfaktan çikolata cips içecek falan aldıktan sonra salona gecip sehpanın uzerine koyduk sonra ben Aleynaya anlatmaya karar verdim icimdekileri. "Ee kumsal anlat bakalım şu kafandakileri?"dedi bende bir cips atip agzima anlatmaya basladım. "Ya seyy ...ımm...nasıl söylesemm..."deyip kelimeleri ağzımda gelevelerken.

"Kumsal bana her şeyini anlatabilirsin sen benim icin en yakin arkadaştan otesin gercekten ben seninle her şeyimi paylaştığım gibi sende soyleyebilirsin."dedi .

"Ya yok canım senden cekinmiyorum zaten sende benim icin oylesin ."dedim .

"Ee o zaman neden soyleyemiyorsun?"dedi.

"Tamam tamam soyluycem ama biraz tuhaf oldum o yuzden." dedim.

"Anlatıyorum ben Cenki Sanırım Seviyorum."dedim.

Aleyna şaşırmış gözlerle bana bakarken "Gerçekten mi kumsal bizim Cenk dimi benim kuzenim olan."dedi.

Bende gülüp "Yani evet ama tam emin değilim . Yani şöyleki o gerçekten sevebilecek biri degil her gece altına bir sürtüğü alıyor. Ve kötü yonleride var ama ben onun gözlerine her baktığımda kayboluyorum böyle nasıl desem ."deyip nefes aldım icecegimden icip tekrar konuştum.

"Onu gördüğümde mutlu oluyor gibiyim ama o benim düşüncerimde ne kadar çok yakınsa gerçekte bana bi o kadar uzak."dedim.

Aleyna bana sımsıcak bir gülümseme yolladıktan sonra " Aslında haklısın fakat ben Cenkin sana bir kaç bakışını yakaladım. Yani sanki oda sana karsi bir seyler hissediyor gibi ama emin degil . Yada kendini bir kıza bağlamamak icin çabaliyor bilmiyorum . Ama sende emin degilsin hem bence benimde berkle yaptigim gibi sende zamana bırak."dedi.

Bende gülüp "Haklısın ama hep zaman zaman biraz tuhaf oluyorum ."dedim.

Sonra tekrar konusmaya basladim.

"Ben hep sevdiğim adama ilklerimi vermek istiyorum onun ilki olmak istiyorum fakat Cenk icin oylemi tabikide degil hergun baska biriyle yatıyor. Yani bilmiyorum bu konularda cok uzagiz ben daha kimseye ilk öpücüğümü bile vermedim. " dedim.

Bendeki  SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin