Uyandığımda yatağımdan ayrılamadığım için biraz vakit geçirdim yatağımda yarın okula başlıyorum aman ne güzel. Diye düşüncelere daldığımda aklıma okulumun nerede olduğunu adını bilmiyorum saolsun babamlar beni kaydettirdiklerini söylediler sadece adını bile söylemediler uff bugün pazar evde her zamanki gibi kahvaltı yaparlar normal bi aile gibi o zaman sorabilirim . Yatağımdan kalkıp banyoya girip yüzümü yikayip saçımı meşhur ev topuzumdan yapip ayaklarimi yerde sürterek aşağı indigımde tahmin ettiğim gibi kahvaltı masasındalar . " günaydın " dedim. Onlarda " Günaydın " dediler tabi her zamanki sınırları içinde .
Masaya oturduktan sonra babm lafa başladı " Kumsal liseye başlıyorsun , çok başarılı çalışkan ve soy adımıza yakışır bir şekilde taşımanı istiyoruz annenle bu yüzden ders notlarına dikkat etmen gerek artık . Bu arada okulunun adı Özel Kayer Koleji ben bütün işlemlerini ve yeterli miktarın fazlası para vererek senin için daha fazla ayrı ilgili olmalarını söyledim ."
Bu ne şimdi böyle beni paralarını ve soy adımiza layik gormek icin okutuyorlar anlamıyorum bu emri vaki bir şekilde davranmalarını. " Baba ve anne beni iyi dinleyin bu dedikleriniz biraz fazla degilmi soy adıniza ve paraniza layik olmak icinmi beni okutuyorsunuz ? Sizinle hiç bir zaman gerçek anne ve baba arasındaki sıcaklığı sevgiyi tadamıyacakmıyım hep bir sınır soģukluk veya bir iş aramiza girip duruyor ben ne zamn gerçek anne ve babam var diyebileceğim. Gerçek anne sevgisini tadıcağım yada baba seninle ne zaman baba kız arasındaki samimiyeti kurucaz ? Durun ben söyliyim hiçbir zaman kuramıycaz . " dedim ve masadan kalktım . Annem " Kahvaltını yap kumsal ." Dedi sadece bunu dedi oysa ben onca dediklerime bir cevap beklerken bunu dedi . Sinirle ona dönüp " Sayenizde doydum . " deyip odama dogru yürüdüm .
Kendime yatağıma atıp sakinleştirmeye çalıştım bir damla göz yaşımın aktığını fark ettiğim gibi sildim . Çünkü kendime söz vermiştim onlar için asla ağlamamak için.
Ilık bir duş almaya karar verdim banyoya gidip kendimi ılık suyun altına girip ağladım o zaman göz yaşlarım yok oluyor ağladıgım belli olmuyor bu yüzden hep suyun yada yağmurun altında ağlamak daha güçlü kılıyor beni .
Banyodan çıktıktım yatağımın uzerindeki eşorfmanlarımı giydim . Saçlarımı kuruladıktan sonra taradım. Kendimi yatağıma tekrar attım bu gün tek dostum yatağım sanırım . Telefonumu elime alıp whatsappa girdim Cenk , Aleyna ve benim olduğum guruptan mesaj gelmişti .
Whatsapp Konuşmalar
Aleyna : Gençler yarın okul var nasıl hissediyorsunuz ? ;)
Cenk : Her zamanki gibi sadece okula yeni gelicek çıtırları düşünüyordum . ;*)
Aleyna : Üff cenk ne saçmalıyorsunya başlatma kızına kuzenimi kinseye kaptıramam ben . O kızları oyarım senide yırtarım anladınmı beni şimdi sus sinir etme beni . Kumsallcım neden yazmıyorsunya aktifsin göz var yani bizdede. :(*
Cenk : Sakin ol kuzen anladık kıskandın böyle yakışıklı bir kuzene sahipsin etrafındaki kızları çekemiyorsun falanda yavaş gel. Kumsalda kesin ben başka çıtırları düşündüğüm için kızdı o yuzden cevap vermiyor kesin. ;')
Kumsal: Cenk ne saçmalıyorsun senya uf moralim bozuk zaten seni hiç çekemem. ~.~
Aleyna : Boşver sen şimdi cenki her zamanki zevzek zevzek konuşuyor sana ne oldu kuzum ?
Cenk : Hadi ordan be uydurma kim boş konuşuyo görüyoz. :¿
Aleyna: Ya uf cenk az bi sus seninle uğraşamam kumsala bir şey olmuş onu dinlemem gerek senin boş konuşmalarından daha önemli .
Cenk : Tamam kuzen satıldık iki dk da oyle olsun. Kumsal la anlat bakem ne oldu sana ?¿
Kumsal : Üff cenk iyice cıvıttın bencede herneyse okulumun adini öğrendim özel kayer kolejiymiş okula yüklü miktarda para yatırmış babam benimle daha ayrıcalıklı olmaları için sonra babam bana dönmüş soy adımıza ve paramiza layik olman icin cok çalısip basarili olman gerek faln filan diye zırvaladı...:(
Cenk : Bizim okula geliyrsun yani . :)
Aleyna : Amcamın okuluna geliyosun canim iste ne guzel yani cenklerin okulu cenkin soyadi kayer iste herneyse balim ama baban hakkinda ne desem bilemedim . Bize gel istersen benimde canim sıkıldı zaten dertleşiriz ve çikolata falan yeriz yan evdeyim zaten . ;**
Cenk : kızlar toplanın siz beni unutun zaten ben dış kapının dış paspası dimi ? Cenk kimki zaten pehh.
Aleyna : Ya kuzencim òyle deme sen benim biricik yakısıklı kuzenimsin ama bu kızsal birazcik ondan yani iste uff aman cenk sende bi saat sonra falan gelirsin ?
Cenk : Afferin kuzen soyle yola gel ben gelirim bi saat sonra falan .
Kumsal : Ben geliyrum simdi uzerimi degistirip hadi size by .
Saçım zaten duz taramistim ustume esorfman tipi gri sort ve rahat beyaz üzerinde 'b*tch' yazan thisrt giyip telefonumu aldım . Spor ayakkabılarımıda giyip çıktim yanima para almayida unutmadim .
Kapıya vurup acmasini bekledim sonra odasina gectik . O mutfaga gidip iki tane nutella koca kavonoz ve iki tanede tatli kasigi getirdi . Birini bana verdi birinide kendi onune aldi.
Bende benim ailemle olan konusmalarimi faln anlattim cikolatayi kasiklayip agladim oda benimle agladi fotograf cekilip instagrama attik bu halimizi .
Kapi caldi ben açmaya karar verdim ve açmaya gittim elimde çikolatamla .
~ Cenk Kayer ~
Kapıyı calip beklemeye basladim . Kapı açildi karsimda kumsali bastan asagi suzup icimden sirittim bu kiz beni cidden baştan cikariyor ya diye düşündüm haddinden fazla guzel sortu o guzel bacaklarini ortaya sererken elindeki nutellayla ağzı burnu çikolata olmus bu kız her gecen gun her haliyle daha guzel oldugunu gösteriyor gibi gozleri kızarmis kesin aglamis ama yinede cok tatli. " İceri girneyi düşünmüyor musun ?" Kumsalın sesiyle düsuncelerimi dagitip konuştum " ah tabiki giricemde sen bu haldeyken biraz tuhaf oldum . " Deyip iceri gecmeden once dudaginin kenarinda kalan cikolatayi gorunce dayanamayip egildim ve cikolayi yaladim sonra optum . Çatilmis kaslariyla bana bakarken ne kadar tatli oldugunun farkinda degil gibi. " Ne yapiyorsun sen be ? Ne sandin beni senin etrafindaki surtuklere benzemem ben . " dedi. Bende kahkaha attim bu dediklerine " kumsal ne sacmaliyorsun cikolata vardi onu temizledim sadece amma abarttin ben bu sıfatla sana zaten bakmam . " dedim oda " cenk sen cok durdun kapida kayda egon girsin iceri . " dedi. Bende sırıtıp ilerledim ona bir sey demeden .
Salona gecip kendimi koltuklardan birine attim . Aleynada karşıma oturdu kumsalda tekli koltuklardan birine yan oturmus bacaklarini sarkitmis cikolatasini yiyordu sortu dahada kisalmis ve beni tahrik ediyor acayip . Uff bu kiz ne yapmaya calisiyor anlamadim . Bir sure oyle oturduk ben sıkıldıgımı belli ettim tabi haliyle kumsala dönup " ee bizim okula geldigine gore bizim kizlarin formalarindan aldin he ? " dedim " hayir almadim serbest kiyfet degilmiya uff " dedi. " hayir etek ve beyaz yesil formalarimiz var . " dedim . " babamla gideriz bu aksam aliriz o zamn " dedi. Biraz oturduk film falan izledik sonra kumsal eve gidicegini soyledi kalkti aleyna onu kapiya gecirdi.
Aleyna yanima gelip saclarimi karistirdi ve " kumsala nasil baktigini gordum ona karsi bir seyler hissediyorsun dimi kuzen ? " dedi . Bende " uf kızım sacimi bozdun ne sacmaliyorsun hem sen ne hissi benim bi kıza karsi en fazla ayirdigim vakit bir saat falan oda biliyorsun yani zevkimi tatmin etmek icin . Ki kumsala arkadas olarak bakiyorum o gözle bile bakmadim . " dedim. Oda tek kasini kaldirdi bana donerek " hee tabi tabi kuzen ama hakkini ver guzel kiz valla her haliyle senin surtuklerine bin sanar solda sifir kalir senin kizlar onun yaninda bence kacirma derim . " dedi " aleyna seninde dedigin gibi benim cevremdeki kizlar sadece zevkimi tatmin etmek icin varlar bu yuzden kumsali yani arkadasini surtuklerle kiyaslamayi kes. " dedim ama gercektan yani belki guzel kiz falan ama arkadisiz sonucta ayrica surtuk falanda degil yani . " tamam kuzen ya ben sadece bellirttim sizi yakistirdimda hem o kadar . " dedi bende cevap vermeyip onunda dedigi gibi yan yana düşündüm kumsalla beni yakisiyoruz aslinda ama o benim yanimda fazla masum durur ya uff ne sacmaliyorum aleyna yuzunden kafam karisti kesin boyle bir sey olmaz diye dusunup kestirip attim aklimdan .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bendeki Sen
Novela JuvenilKumsal ve Cenk adındaki iki liseli gençlerin aralarındaki bağ tutku ve aşkın getirdiği yeni kesfettikleri taraflarıni anlatan bu kitapta Askin sevginin daha farklı bir boyut alması nı hep birlikte onlarla beraber görücez. Askın ve sevginin beden b...