#Cenk Kayer #
Dün Kumsalın gözlerime bakarak söylediği şarkı beni tuhaf ve suçlu hissettirdi sanki. Onunla aramdaki bir şeylere açıklık getirdi gibi . Ben onu hak etmiyorum gerçekten o sevgiyi aşkı hak eden biri .
Benim Âşkı sevgiyi bilmeyen biriyle işi olmamalı.diye düşündüm .
Sonra Bizde kafeden çıkıp depoya gittik ben her dk gözlerini şarkının her kelimesini ďüşünerek dahâ da çok icip sızdım.
Uyandığımda berkte diger koltukta yatıyordu sabah olmus sanırım başım çatlıyordu . Kalkıp bir kahve yaptım kendime gelmek icin . Sonra berkide kaldirip kahvaltı yaptık bir kac gun okula gitmemeye karar verdik.Ben telefonumdan altıma alıcak bir sürtük aradım. Aslında ben bu kız yüzünden öyle olmustum yani eskiden bir kızı sevdim cok sevdim hemde sonra bu kız sürtüğün tekiymiş . Bende onun yüzünden boyle oldum aslında kimseyi sevemez her kızı altıma almak icin kullanir oldum . Şimdide o kızı arıyorum onu altima alıcam büyük bir zevkle nasıl olsa artık bir sürtük.
Onu çağırdığımda şaşırsada ilkten kabul etti hemen .
Bir on dk sonra geldiğinde oda koltuğa karşıma oturdu. "Ee ne bekliyorsun sürtük hadi beni eğlendir para vericem o kadar ."dedim .
"Cenk ne diyorsun ben ...."dedi .
Lafının devamını getiremedi neden çünkü öyle de ondan bu bir kabulleniş . Kalkıp kolundan çektim kızı yatağın olduğu odaya sürükledim.
Hemen kızı yatağa attım üzerine çıkıp dizlerimi iki yanına koydum. Ve ben Sevişirken hiç bir kızla öpuşmem . Çünkü Öpüşmek duygu barındırır benim için . Kızın boynuna gömüldüğümde thisrtünü çıkarıp attım . Aşağılara doğru inmeye başladığımda kızın dediğiyle donup kaldım.
"Cenk ben seni hala seviyorum ."dedi . Kafamı kaldırıp sinirle kıza baktım "Bende seni seviyor...."diyemeden lafımı bölen şeyle bir kez daha dondum arkamı dönüp baktığımda Aleyna ve Kumsal Bana bakıyordu aleynanın ağzı açık bakarken Kumsal gözü yaşlı bir şekilde bakıp kaldı. Onların burda ne işi var lanet olsun . Ya kumsal onun gözünden o bir damla yaş neden akıyor . Bana neden acı çekiyor gibi bakıyo.Kızın üstünden hızlıca kalktığımda Kumsal koşarak gitti . Aleynada bana dönüp " işte bu hiç iyi olmadı Cenk Kumsal Bunu hak etmedi. " deyip oda hızlıca çıktı.
Kızda yatakta otururken bana bakıyordu . Ona dönüp "Kahretsin! Bende seni seviyordum bir zamanlar ama sen sevgiyi hak etmiyorsun. Sen sürtük olmayı tercih ettiğinde ben senden ne kadar nefret ediyordum bir bilsen . Senin yalandan sevginin yanında benim içimdeki sana karşı olan öfke az bile kalır."deyip duvara sert bi yumruk attım.
"Şimdi hemen defolup git eski çöplüğüne bir daha etrafımda görmiyim seni !"diye bağırıp odadan çıktım.
Ben şimdi ne yapıcam bu yanlış anlaşılmayı nasıl düzelticem. Tamam kızla yatıcaktım belki ama yapmadım sonuç olarak . Offf bilmiyorum tek bildiğim Kumsala karşı kendimi suçlu hissettiğim. Bi açıklama yapma gereği duyuyorum ona karşı nedense.
********
Depodan çıktığım gibi berki buldum. Aleynaya mesaj atmasını istedim çünkü benle konuşmaz o olaydan sonra. Nerde olduklarını öğrendim ama benim Aleynayla tek görüşmem gerek .Onunla konuşup bütün herşeyi anlatmam azda olsa haklı olduğumu bilmesi gerek. Tekrar Berke döndüm şuan ne yapıyorlarmış diye mesaj at dedim . Tekrar ona dönüp "Ama benim sordurttuğumu belli etme bak tamammı ?"dedim ."Tamam şimdi sordum Aleyna Kumsallarda oturuyoruz ama Kumsal hiç iyi değil Ağlıyormuş diye mesaj attı."dedi .
"Lan neden ağlıyor diye sor."dedim.
"Tamam sordum kardeşim belli etmiyorum senin sorduttugunu oyle bilmiyormus gibi davraniyorum olayları."dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bendeki Sen
Teen FictionKumsal ve Cenk adındaki iki liseli gençlerin aralarındaki bağ tutku ve aşkın getirdiği yeni kesfettikleri taraflarıni anlatan bu kitapta Askin sevginin daha farklı bir boyut alması nı hep birlikte onlarla beraber görücez. Askın ve sevginin beden b...