Medyada kumsal var..
Sabah uyandigimda dusuncelerimden kurtulamadigimi farkettim ve yatgmdan kalkip ılık suyla bir dus aldim kendime geldigimde dolabimn karsisinda ne giysem diye dusunmeye baslarken siyah yüksel bir kot sort ve uzerine oduncu gomlegimi giydim saclarimi kuruladim on saat taramakla ugrastim birde uzun oldukları icin ugrastrdi birazck ama sonunda guzel oldu ve hafif goz kalemi , rumel surdukten sonra hazirim .
Aşagi indigimde annemle babm yoktu her zamnki gibi tek dertleri işleri zaten benimle ilgilenmezler pek sadece pazar gunleri onlari goruyrm ve pekte ilgilendikleri yok zaten . Herneyse ya bende biraz dişari cikiyim siyah vanslarimi da giydikten snra telefnumu ve birazda para aldktan snra ciktim . Buralari bilmedigim icin insanlrinin da nasl oldugunu bilmyrm eski otrdgumz yerde komsulugu ve gidiş gelis yapln bir yerdi en yakin arkdsimda ordydi adı Çağla cok seviyrum onu her seyimi bilir bende onun bilirim bebeklik arkdsim hatta ablam desem yeridir bir yas var armzda ama yinede ben onu öz ablm gibi goruyrm ve onu cok ozldim . Herneyse fazla duygusala bagldim yolun ortsnda aglamassam iyidir .
Düşüncelerimden kurtulup gezmeye basldim bir kac magaza bulup giriyrdum ama pek tarzm seyler olmadgi icin alamyrdum . Heh sonunda Defacto iste benim magazam burada istedigim herseyi bulabilirim kesin . Magazaya girdim ve bir suru sey denedim ve bir kac parca kiyafet aldim ücreti odedim magazadan çiktim.
Sahile gidip dinlenmek istedim bir bos bank bulup oturdum şansında bu kadarı yani o gizemli yakisiklinin bir kac bank ilerisine oturduguma hala inanamiyrum hernyse ya hem banane ondan dimi ama amaa numarami nerden buldugunu sorabilirim . Sinirli gozukmeye calisark onunde durdum . '' Hey sen benim numarami nerden buldun ve sizi oyle gorupte senin için üzülecegimi nerden çıkardın? ''
''.............'' cevap yok bön bön suratima bakti dilinimi yuttu bu cocuk nedn konuşmuyor '' Konuşsana ya ne bakiyon bön bön suratima . '' ayağa kalkti ve tam önümde durdu biraz yaklasti sonra kulagıma egilip '' sakin ol cok bilmiş hanim zamani geldiginde benide sorularin cevaplarinida ögrenmiş olursun . '' diyerk kulagima fısıldayarak yanım dan ayrildi . Acaba ne demk istedi diye düşünürken onunda dedigi gibi en iyisi zamana bırakmak .Sahilden ilerleyerk ara sokaklarn birine girdim sanrim tek ben varim bu sokkta cok fazla sesiz ve kirik dokuk tek katli evlerin oldugu bazi binalrnda bos ve urkutucu oldugu bu sokaga nasl girdim hala aklim almyr korka korka yururken iki tane kafayi bulms cocuklr onumu kestiler . '' oo guzellik cesaretine hayran kaldik herkes buraya girilmesinin cesart isteyecegi bi sokak oldugunu bilir cunki bizim elimzden kurtulamazlar hahahah '' ikiside okuz gibi anırırken ben korktugumn farkina varark gerilemye başldm onlrdn , biri hamle yaprk beni yakalyıp yıkık binanin duvarina yapistrdi sirtimn acisini hissetmedim bile diğeri boynuma gomuldgunde sessiz sokagi cigliklarim dolduryordu resmen ben itmeye çalışırken gözyaşlarımın akmasina izin veriyorum .
Bir anda ne oldugunu anlmadan yumruk sesleri gelmeye basldi ama ben hala ağlıyordum gozlerim karardi uzerimden o itleri kimn aldığını goremedm . Duvardan yere doğru kaydim aglyrdum boynum sızlyrdu resmen hic gücüm kalmamıştı sanki . Yerden havalndığımda birinin kucaginda olduğumu farkederk sesiz ic çekişlerine yer vererek gozlerimi karanliga yolculuk yapmsina izin verdim .
Gozlerimi acma çablrmdan snra goz kapklrimi hafifçe açarak nerde olduguma baktim yataktan kalkmaya calstgmda ayak seslerinin yaklaştığını duyup tekrar yattim gozlerimide kapadim. Kapi sesi geldiginde yanima doğru gelen ayak seslerinden sonra durdu sanrm yan tarafimdaki koltuga oturdu her kimse . Gozlerimi yeni açyormus numarasi yaparak kim olduguna baktim ve yine yine o gizemli cocuk karşımda oturmuş gozlerime bakıyor .
Ne diyecegimi bilemeyerk ağlamaya basldim boynumun sızladığının farkina vararak boynumu tutup hıçkırarak ağlamaya devam ettim busefer yanima gelip otrdugunda '' şşş sakin ol iyisin bak bir şey olmadı . '' dedi. Bende ağlamklı sesimle kekliyerek '' b-ben cok k-korktum . T-teşekkür ederim.'' Diyerek daha fazla goz yaşı akttığımda içeri gidip geri elinde bir kremle geldi . Ve boynuma o sert ve huzur dolu ellerini kremi hafif bir şekilde gezdirdiğinde iyice mayıştğımn farkına varark kendime geldm . Snra ayağa kalkarak '' tekrar teşekkur edrim gizemli çocuk . '' dediğimde '' seni ben bırakırım ayrica gizemli değilim buradaki herkes beni tanir neredeyse adim Cenk çok bilmiş Kumsal hanim . '' diyerek goz kırpti ve yurumeye basldi bende onun arkasından takip ediyordum neydi simdi bu adimi nerden biliyorduki .
En önemlisi herks beni tanır derken ünlü falan da ben mi bilmiyorum iyice saçmaladiktan sonra evden çıktık bende eve bakyrdum arkmi donup iki katli kahve rengi bağ evlerine benzetilmş farklı yapisi olan bu bahceli evden cikip arbasina binip evimi tarif ettim .
Evimin onunde durduğunda arkaya uzanıp poşetlerimi verdi bende '' Ne desem bilemdim tekrar tekrar teşekkur edrim sen olmasaydin ... '' bir goz yaşımın dökülmesine izin verdigimde egilip gözyaşimi öptuğunde şaşkın ve kızarmış bi şekilde ona baka kaldim .
''Üzülme geçti ağlamyida yasakliyrum bundan sonra sana çünkü ağlarken çok çirkin oluyrsun . '' dedi çok bilms gerizekalı '' sen benim adımı nerden biliyrsun ? Numarımı nerden biliyrsun ? Hem ağlarım seni ilgilendirecek bi durum degil sen neyim oluyrsunki bana yasak koyuyrsun ? '' diye sorularimi sıraladığımda ''Zamana bırakmanı söylemiştim şimdi inebilirsin arbamdan . '' verdiği cevap karşısinda sinirlendiğimin farkına varark hızlıca arbadan inip '' zamanı geldiğinde görüşürüz ego yığını. '' diyip olabildigince kapiyi sert çarparak evime dogru yürümeye başladım arkami döndüğümde gitmişti bile .
Öküz ne olucak iste diye söylene söylene eve girdim odama çıkıp poşetlerimi birakip duşa girdim . Odama geri döndüğümde üstüme sevdiğim ayıcıklı pijamalrimi giyip aynaya baktiğimda boynumun morardiğini gordum . Sinirlerim bozuldugunda yatagima girip uykunun bedenimi hapsetmesine izin verdim .
Beğeni ve yorumlarınızı eksik etmeyim canımlar opüldünüz :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bendeki Sen
Teen FictionKumsal ve Cenk adındaki iki liseli gençlerin aralarındaki bağ tutku ve aşkın getirdiği yeni kesfettikleri taraflarıni anlatan bu kitapta Askin sevginin daha farklı bir boyut alması nı hep birlikte onlarla beraber görücez. Askın ve sevginin beden b...