Hazırlık

14 1 0
                                    

~ Kumsal Doğaner ~
Eve geldim saatte baya gec olmus ya vakit nasıl gecti anlayamadim ama onlar bana iyi geliyorlar onu anladim . Ama cenkin ne yapmaya çalıştığını anlamadım tamam yakisikli falan ama yani iyice cıvıttı resmen ilk öpücüğümü calicakti ama allahtan dudagimdan opmedi ben ilklerimi sevdigim adamla yasamak istiyorum sonlarimida onunla yasamak istiyorum herseyimde ilkim ve sonum olsun istiyorum sevdigim adamın belki ilki olamam ama sonu olmayi ona farkli hissettirmeyi isterim oysa cenk oyle degil o zevklik takilan tek gecelik kizlarla falan takilan bir tip . Hem ben onu neden sevicegim adamla karşılaştırıyorsam amanya uff banane nasıl isterse öyle yapar beni ilgilendirmez .

Ah babm gelmis olmali soyliyeyimde benimle formami almaya gelsin . Gelicegini hic sanmıyorum ama neyse yinede şansimi deniyim .

"Baba benimle okul formami almaya gelirmisin bu okul serbest kiyafet uygulamasında değilmiş . Arkadaşlarımda oraya gidiyormuş biride okulun sahibinin oğluymuş zaten biride onun kuzeni oda bizim okula gelicekmiş. " dedim . " Benim işlerim var arabayi hazirlatiyorum seni şöförümüz gòtürsun arkadaşlarına gelirsek sevindim bizim gibi soylu bir aile olsa gerekler okulun sahibinin ogluyla arkadas olmanda guzel is birligimiz olmustu zaten o yuzden afferin kizim sana . " dedi ne sacmaliyo bu adam ya iyice gozu soy ve paradan baska seyleri gormuyor off ne dersem diyim beni anlamiycakta zaten en iyisi gülüp geçmek başka türlü zor yani anlamasi beni . Bende evden cikip arabaya bindim sofor beni avm ye birakti ve bende bi magazaya girdim gorevliye okulun ismini soyleyip formalari bana gosterdi . Himm guzel sayilir aslinda en azından renk curcunası yok etek ve bir forma alip kabine girdim ustumdeki beni sararken eteğimde dizlerimin bir karis utunde bunlar olduguna gore tamamdir ustumu degistirip gorevliye verdim . Biraz daha dolaşıcam avmede ya canım sıkılıyor zaten evde belki begendigim bir seyler bulurum . Bir magazaya girip deri ceket aldim altinada spor beyaz nike bileklerimde biten bir ayakkabi hosuma gitti onuda aldım odeyip ciktim magazadan .
Şimdide bir thisrt alsam fena olmaz aslinda birazcık motorcu tarzini seviyorum diyelim . Siyah düz üzerinde beyazla barış işareti olan bir thisrt aldım . Pantolonlarim var zaten gereginden fazla bir seyler yesem fena olmaz aslında sabahtan beri nutellayla duruyorum . Şöförümüz Kaan abiyi cok sevdigim icin onunda benle beraber yemesini rica ettim . Onu aslında hizmetli gibi değilde öz abim gibi goruyorum 23 yaşında yakisiklida aslinda baya koruma gibi valla . Onunla beraber hamburger yedim yaninda cips ve kola ohh mis en sevdigim valla birazcık konustuk onunla oda beni kardesi gibi goruyor zaten ~.~ yedikten sonra eve gitmeye karar verdik . Bana hep 'küçük sevgilim ' diye hitap ediyor babamin yada annemin yaninda da yani sorun yok zaten biliyorlar onun nasıl biri oldunu o gozle bakmiyacagini bu yuzden onu ailemizden goruyoruz. Eve vardik ve ben yarin kendi arabamla gidicegimi soylediğim icin yarin beni birakmasina gerek kalmadi arabami hazirlatip evimizin onunde olucagini soyleyip gitti .

Aslında bu yasimda arabamızın olması çok tuhaf ama para iste ne ceza aliyorum nede farklı bakıyorlar araba kullanmama. Zaten yasimiz buyuk aslinda normalde lise 1 yasitlarim 14 yasinda iken ben 16 yasimdayim oncesinde anaokulum iki uc sene daha farklı egitimler aliyor bizim gibiler cenkte 17 yasinda o zaman . Herneyse ya aman odama gidip aldiklarimi dolabima yerlestirip ustume geceliklerimi giyip telefonumu elime aldim . Cenki arayıp okulun ilk gunu serbest geliyormuyuz onu soriyim bari .

"Alo"

" sey cenk ben formami aldim ama yinede okulun ilk gunu serbest gelebiliyormuyuz diye sorucaktim ? "

" Tabikide kumsal ilk hafta serbest gelebiliyor zaten herkes tanisma fasti alisma bilmemne derken bi hafta herkes rahat anliyacagin yani . " dedi

" tamam iyymis o zamn yarin gorusuruz okulda ." Dedim

" görüşürüz kumsal " dedi ve kapatti .
Bende mutfağa inip süt ısıttim icinede bir kasik bal koydum . Buyuk bir bardaga koyup odama dogru yol aldim yatagıma oturup telefonumu elime aldim Aleyna' ya
' Yarın okula kaçta gidiceksin ve makyaj yapılmıyor dimi gerci ben normalde pek yapmam ama biraz belirgin olmasi gerek giyicegim kombinim icin ?' Diye mesaj attım çok gecmeden oda mesaj attı

' Tabikide yapabilirsin kuzum hem zaten biliyosun okulumuzun sahibinin ogluyla yakin arkadisz ve kuzeniz yani popüler bir cocuk oldugu icin yanina anca yakisiriz :') ' diye deli bu kız allhım ya bende ona cevap attim

' ya manyak mısın kızım onun yanina yakışmaya çalisan kim ? Ben sadece sordum eski okulumda hersey serbesttide o yuzden burada nasil bilmiyorum o yuzden yavrum . :* ' dedim

' Tamam tamam canım bir sey demiyorum şaka yaptım zaten o mal bizim yanımıza yakışmaya çalışsın aslında . ' dedi bende sırıtarak sütümden yudum aldım ve mesaj attım tekrardan .

':)) Aynen öyle yarın okulda görüşürüz o zaman iyi geceler balım sana . ' dedim
'Görüşürüz kuzum iyi geceler ' dedikten sonra sütümün hepsini icip dislerimide fırçaladım yatagima yatip yarının güzel gecmesinın umuduyla yattım . Sanirim ilk defa okullarin acilmasina bu kadar heyecanliyim birde ilk defa okul icin hazirlik yaptim biraz farkli geldi nedense .Bunları düsünurken uykuya dalmisim.

Bendeki  SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin