Doğukan ve İrem'in oğlunun adı Özgür'dü. Karamel saçları ve masmavi gözleri ile 'ben buradayım 'demese bile her halinden belli olurdu varlığı. Kişisel olarak babasına çekmiş olmalı ki pek konuşkan değildi. Hep fizik, kimya ile uğraşırdı. Çoğu insan gibi tarih dersini sevmez ama konusu ile ilgilenirdi. O derste başarılı olmak için. Boş zamanı olduğunda kırık,çıkık eşyaları birleştirip bir alet yapardı. Tabi önce taslak çizim,sonra normal çizim,maketi ve orjinali... Derken çok uğraş verirdi. Fiziksel olarak da annesine benziyordu. Kendi de annesi gibi zayıftı. En çok Uzay ve Deniz ile takılıyordu. Masal ve Doğa'yı da çok seviyor,kardeşi gibi görüyordu. Arada Deniz ve Uzay'la birlikte fittnesa gidiyordu. Annesini kaybettikten sonra toparlanması çok zor olsa da büyük çaba gösterdi.
# # # # #
Mehmet ile Nazlı'nın ikizlerinde ise Masal ve Uzay'dan,Masal; kahverengi uzun dalgalı saçları ve apaçık renkte olan (kuru yaprak rengi) sarımsı gözleri ile insanları kendine hayran ediyordu. Fiziği düzgündü, kısa değildi. Ama erkek kardeşi ve arkadaşlarına göre bayağı bi kısaydı.(10-15 cm canımm :D).
Uzay ise beyaz tenli,sarışın ve kardeşi gibi oda sarımsı gözlüydü. Masal ve Uzay'ın doğumundan belli bir süre sonra Nazlı hayatını kaybetti. Bunun üzerine Masal ve Uzay çok üzüldü. Annelerinin ölümü onları yıkmıştı. Özellikle de Masal'ı. Bu ölümden sonra kardeşlik bağları daha da güçlendi. Masal ve Uzay iyi anlaşırlardı! Tabi bazı konularda. Kumanda kavgası falan yapmazlardı,onlar daha çok bilimsel şeyler üzerine tartışıtlardı. Yani daha çok Masal böyle idi. Anneleri veteriner olduğundan Uzay annesine çekmiş olmalı ki hayvanları seviyordu. Özellikle ejderhalar,ankalar, deniz eşekleri vs ve daha bir çok garip,hiç duyulmamış hayvanlar... Masal hem güzel hem akıllı kızdı,işini çoğu zaman iyi bilirdi. O sayısald çı daha çok. Yani aklı matematiğe iyi eriyordu. Ama anneleri olmadığından kafasını bazen öyle şeylere takıyor,dalıyor,daldığı zaman da dersi kaçırıyordu.# # # # #
Kemal ile Ülkü'nün de Doğa adında bir kızı vardı ve Doğa isminin anlamını iyi taşıyordu. Doğa, hayvanları,doğayı,uzayı seviyordu. Bir çok kez koşu yarışlarında,hayvan kurumları için, birinci olmuş,sonra da o kazandığı parayı annesinden izin alıp barınak ve o çeşit kurumlara bağışlamıştı. Yerine göre konuşuyordu. Dağcılıkta da gayet iyiydi. Normal dağlar olmasa da 200-300 metrelik, hatta 600 metrelik yarışlara bile katılmıştı. Doğa, Masal gibi zayıf olmasa da boyu kilosunu koruyordu. Çok uzun değildi,ama kilosuna göre gayet normaldi. Simsiyah ince,düz küt saçları ve koyu mavi gözleri,onun kilosunu korumaya yetiyordu.
# # # #
Sevgi ile Barış'ın ise Deniz adında bir oğlu vardı. Deniz kişiliği konusunda annesine çekmişti muhtemelen. Saf ama zekiydi. Fiziksel olarak da babasına benziyordu. Zayıf,uzun boylu,siyah saçlı,beyaz tenli ve yeşil gözlüydü. Kaslıydı çünkü fittnesa gidiyordu. Müzikle ilgileniyordu,iyi gitar ve piyano/org çalardı. Masal ve Doğa ile de iyi anlaşırdı. Mantıklı biriydi ama bazen esprileri yüzünden devre dışı oluyordu. Genelde Uzay ve Özgür gibi birlikte takılıyorlardı. 3'lü kombo yapmışlardı.
@@@Favori kahramanınız kim çingular???Tanıtımdı bu sadece arkadaşlar ama yinede hikayenin bir bölümü. Çok klasik olmasın diye de ünlü koymayacam. Kendi hayal gücünüze bırakıyorum. Sizleri çoooooooooooooooookk seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEĞİŞİM 〽
Fiksi IlmiahUzay saçmalama! Masal ölmeyecek. O yeniden doğacak. Mantıksız gelse de öyle Uzay öyle! Ölmeyecek o! Laboratuvar bekçileri... Geleceğin eşsiz kahramanları... Eşsiz olduğu kadar havalı da.. Mutantlar.. Mutantlarla savaşanlar.. Mutasyona uğrayanlar...