CHO HEE ? O DA KİM?

445 29 3
                                    

LUHAN'DAN:

Klubeden hemen çıkmıştım çunku kız kardeşim sinir krizi geçiriyordu .Kardeşim Cho Hee 'de yaşadığı sorunlardan dolayı durduk yere gulmeye başlayıp birden ağlayabiliriyor ve sinir krizi geçiriyor.Cho Hee kriz geçirirken kimse ona dokunamaz çunku hem sinirli olur hemde agrasif .Sadece benim o zaman yanında durmamu ister ve eğer ben olmasam saatlerce krizin etkisinden kurtulamayabilir.Hemen arabaya bindim ve eve doğru surmeye başladım neredeyse hızım 110 a gelmişti .Min Jung (sevgilisi) 'a bu durumu anlatmamıştım ondan dolayı klubede şuan ne yaptıgını tahmın eder gibiydim.Beni bekliyecek uyumayacak bana 50 den fazla mesaj gonderecek ve endişelenecekti.Ah Cho krizin şimdi olmak zorundamıydı.

---------------------

Eve gelmiştim .Odanın ışığı yanıyordu , Min Jung belliki dayanamayıp koltukta uyumuştu .Alnından optum ve kucağıma alıp yatağa goturdum bende pantulonumu ve tşörtumu çıkarıp yanına yattım.

-LUHANN ! AŞKIM ! kahvaltı hazır hadı gelll

+AH Min Jung tamam geliyorum.

+Benim tatlı guzel sevgilim bana kahvaltımı hazırlamış .

-Yaa Lu yapma hadı gel yiyelim sonrada eve doneriz .

+Ama benim sevgilime surizlerim daha bitmedi *yuzunu buzmuş halde*

-O buzulmuş dudaklarını yerim ama once kahvaltı hadi Luu

+Tamam aşkım

-Sorma mı beklemiyorsun galiba ?

+Hı ? efendim aşkım

-Luhan dun gece beni bırakıp aceleyle gittin ne oldu ?

+Ha o mu ? şeyy..

-NEY ?

+Imm şey doğrusu benim Çin de yaşayan bir kardeşim vardı adı Cho Hee (resimdeki kız )ama 1 aylığına iş için Kore'ye yani buraya geldi amcamın evinde kalıyor.Kardeşimde sinir krizi var .Onda ki sinir krizi ise ; Herşey kontrol altında olduğunda bir anda gozu bir şeye çarpar ve gulmeye başlar katıla katıla daha sonra ise bu ağlamaya doner ve sinir krizi geçirir.O kriz geçirirken yanındaki herkese agrasıf davranır  ve sadece benim onun yanında olmamı ister o nedenle hemen onun yanına gitmem gerekti.

-Aa-aşkım ne diyeceğimi bilemedim  be-ben sen hemen gidince beni bırakıcan sandım çok ozur dilerim.

+Aşkım lutfen boyle konuşma hadi ustunu giyin eve donelim sen bıraz dınlenirsin hem

-Tamam aşkım .

*Masadan kalkarken Luhan Min Jung'a arkadan gider sarılır  ve Min Jung onune donduğunde dudaklarına yapışır*



BIRAKMA BENİ-LUHANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin