Pasta Gunu ?

345 23 3
                                    

İNANMIYORUM 452 OKUYUCU ? HEPİNİZE TEK TEK TEŞEKKUR EDERİM . UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR . BUNDAN SONRA BOLUMLERİ DAHA SIK PAYLAŞICAĞIM ^^ OKUMAYA DEVAM EDİN :)


-Min Jungggg !! nerde kaldın , ağaç oldum kok  salıyorum ya !

+Tamam ya geldim çikolatalı kremayı unutmuşum .

-Hadi odeyelim ve eve gidelim bir an once çok yoruldum.

+Tamam aşkım tamamm

......

+EVETTT. !!

-Min Jung ne barıyorsun kulağımın dipinde ya !

+Pasta yapmak için her şeyimiz hazır. Hadi başlayalım :D

-AH bendemi ben koltuğa oturup seni izlesem .

+Olduu  otur tamam pastanın hepsini kendim yerim bende hıh.

-Ona da oldu

+Pasta yemek istemiyormusun ? taamamm bende hepsini yerimm.

-Hayır , hayır pastayı bende yiyeceğim

+Evet , evet benden kalırsa yersin

-Dudaklarında o tatın kalacağına eminim *pis sırıtış*

Min Jung'dan

Bu çoçuk bu kadar tatlı olmak zorundamı !! sırf beni opsun diye pastanın hepsini yiyebilirim.Ama sonuçta pastayı ben yapıyorum zehirlenme olasılığımda var ondan bu seçeneği pas geçip Luhan 'a da pastadan yedirtcem.VEE Luhan'a artık kaslarını gosteren tişort giymemesini soyleyeceğim.Markette tum kızların gozleri Luhan'daydı ahh - acaba neden çunku o bir unlu .Unlu bir sevgilini olmasının kotu yanları number 1 .En son ''Dudaklarında o tatın kalacağına eminim'' derkenki tipi , pis pis sırıtışı yerim yaa gel beni op beni bırakma diyordu sankı .Luhan'ın oyle demesine karşılık olarak bende anlamamışcasına tek kaşımı kaldırcaktmkı KARİZMA YERLERDE yapamadım tabikideee ve Luhan bunu gorup pis sırıtışına bide kahkaha ekledi LANED .

+peki hadi başlayalım Beyefendi . Hemen mutfak onuluklerini getir  !

-Ha emrediyorsun yani ?

+Evett

-Emrini yerine getireceğim ama emir verdiğin için bunun bedelini odeyeceksin *pis sırıtış*

AHH lanet yine o pis sırıtışı yaptı yapma olumm o ne çekicilik yada yap :D iyi oluyor.

+Neee !

NEE diye bağırdıktan sonra Luhan bana bakmayıp *umursamaz şekilde* onlukleri almaya gitti bende onume donup pasta kremasını hazırlamaya başladım kiii belimde bir el hissettim.Luhann ay ne kadar romantikk .Aşkım birtanem beyaz atlı prensim sonsuzluğum ayy çok tatlı gorunuyor.Önluğu başımdan geçirdi ve ellerini bel boşluğuma indirdi .Elleriyle önluğun ipini bağlarken başını omzuma koymuştu nefeslerimiz karşıyıyordu .Yanağını yanağıma sürttu ve elimde olmadan ona dondum dudaklarımız çok yakındı cm bile yoktu arada ve bu çok hoştu :D önluğumu bağladıktan sonra geri çekildi.Nayırrr Nolamazzz !! Gel tekrar koy kafanı omzuma yanaklarımız birleşsin Luu gitmee diye içimden ah çekerken .Ahım yarıda kaldı çunku luhan omuzlarımdan tutup beni kendine doğru çekti bu sefer aramızdakı mm olçemezdim çunku Luhan çoktan dudaklarıma yapışmıştı .Guzel bir his onun beni opmesi hatta muhteşem bir his.Beni opmeyi bırakınca dudakları dudaklarımın ustundeyken sırıttım oda güldu dişlerimiz birbirine deydi fkjsdhj romantik sevgilim ♥ dişlerimiz bile opuşuyor .

-Eee karıcığım pasta yapmayacakmıyız ?

+*guldum* yapalım .

 - - - - - - - - - - - - - - - - -- - -

BIRAKMA BENİ-LUHANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin