GRUP PARTİSİ Mİ ?

338 16 4
                                    

+Min jung akşam saat 20:00 da seni evinden alıcam .Elbise giy çok kısa olmasın , koyu renk giyme ama çok cırtlak renklerde olmasın hadi optum bb.


Dıt-dıt-dıt .Luhan beni aradı hemen bişiler soyledi ve kapattı ''kısa olmayan ve cırtlak olmayan bir elbise hımm.Zaten be oyle giyinmem ki ! Ama neden oyle dedi ?.Acaba yemeğemi çıkarcak? .Aklımda deli sorular derken gozum saate kaydı NEE ! saat 17:43 neredeyse 6 olucak of nasıl hazırlancam hemen saçımı yapmalıyım ilk .Hayır hayır kıyafet bulmalıyım off.Dolabımı açtım ve tum elbiselerimi yatağımın ustune koydum.Pembe ? olmaz Yeşil ? bu da olmaz Siyah ? ahh siyah giyme dedi .Turuncu ? turuncumu hiç sevmediğim renk ben bu elbiseyi ne zaman aldım ya neyse .Mor ? bu hiç olmaz .Daha iyileri gerekli off .Aaa buldummm .İşte toz pembe yanları taşlı elbisem çook  guzel bu ya (resimdeki elbise) ♥ ay elbiseme aşık oldumm .Ayy Min Jung kendine gel kızım sen Luhan ' a aşıksın .Hemen saçımı maşa yapmalıyım evet daha sonra makyaj sonra kıyafetlerimi giyinirim altıma beyaz taşlı topuklu ayakkabım oh superim harikayım mukemmelim :D.

 - - - - - - - - - - -  -- - - -

Sonunda tum işlerim bitti hazırım aynadaki goruntumde saçları beline kadar uzun maşalı gozlerinde hafif makyaj ve pembe bir ruj ustunde toz pembe elbise altında ise beyaz taşlı ayakkabılarla duran muhteşem bir kız var.Aaa bu benim ahjhdfjksa kendimle çok barışığım.

 - - - - - - - - - - - - - - - -

+Min Jungg bu nee !

-A-a şey ne oldu aşkım ?

+ÇOK GUZEL OLMUŞSUN ! YA YOLDAKİ KİŞİLER SANA BAKARSA *,*

-ah aşkım utandırıyorsun .Oncelikle daha nereye gideceğimizi bilmiyorum ve ikinci olarak senin yanında olduğum surece kimse bana bakamaz.

+Tabiki de benim kaslarımı gordukten sonra kimse sana bakamaz *pis sırıtış*ha bu arada bizim uyeler sadece aramızda partı duzenlemiş sende benim sevgilim olarak partıye gelmek zorundasın ve geliyorsunda.

-ne bide zorundaymışım ha ! çok beklersin gelmiyorum

AH bunu neye dayanarak soyledim hiçbir fikrim yok tam 3 saat boyunca hazırlanmıştım ve partiye gitmeliydim of benim akılsız kafam derkennn Beyaz atlı prensim geldi haha beni kucağına aldı

-Yaa Luhan napıyosun ?

+Partiye gidiyoruz bebeğim *opucuk*

 - - -  - - - -  - - - -  - -

Partiye geldiğimizde Tao ve Chan bizi kapıda karşıladı.

Tao:Ooo yenge çok hoşsun.

Lu:Benim sevgilime benden başka kimse iltifat edemez.

MinJung(ben):AH Tao kusura bakma takma kafana Luhanı sen hadi içeri geçelim

Sehun:Ooo yengemiz gelmiş hoşgelmiş sefalar getirmiş

ben:Hoşbuldum Sehun çok mutlusun galiba

Sehun:Oyle evet yakında kendi albumumu çıkarabilirim .

ben:Vayy Sehun ilk ben dinlerim şarkıyı ona gore

Sehun:Tamam :D

Lu :Ne oluyo ne ara sız bu kadar samımı oldunuz lan ?

Sehun: Lucuğum yapma boyle ama :D bak sevgilin olmadan onceki zamanları açmayalım istersen *pis sırıtış*

Lu:Sehun ! yuru Min Jung Xiuminin yanına gidiyoruz.

Xiumin muziklerle uğraşıyordu ve bizi gorduğunde *hoşgeldiniz ama banena* bakışı atıp geri muziklere dondu .Aahah kulaklığı çok tatlıydı.

Xiu:Sana veriyimmi kulaklığımı Min Jung ?

ne içimimi okuyor bu çoçuk ha ! OMG !

ben:Ha-hayır teşekkurler

Xiu:baya baktında :D

ben:EHEH dalmışım oyle

Lay :Hadi gelinn !! pasta keselimm !! acıktımm

DİĞER UYULER : tamam geliyoruzz !

- -  - - -  - - - - - -

Pasta kestik şişe çevirmece oynadık D.O'yu opmem gerekti  ve Luhan bunun yuzunden oyunu bozdu şimdi ise diğer uyeler kendi halinde takılırken Luhan ve ben dans pistinde romantik bir şarkıda dans ediyoruz .Gozlerimiz birbirinden hiç ayrılmıyor ve yakınız çok yakın .

Luhan:Mutlu musun sevgilim ?

-Sen varken her zaman sevgilim.

+seni seviyorum♥

-Bende seni seviyorum♥

İkimizde birbirimizin gozlerine bakarken ''seni seviyorum '' dedik birbirimize .Işıklar bizim ustumuzdeydi ve her bakanın goz odağı oluyorduk .Luhan bana daha çok yaklaştı ve gozlerini dudağıma indirdi .Birden opmeye başladı ve bende karşılık verdim uzun bir sure opuştukten sonra arkadan bir alkış koptu biz bir an *noluyor siz kimsiniz bu ortam ne lan ?* bakışı attık.Tabi bu bakışlar nasıl bilmezsiniz fghıjksf.

DİĞER UYELER: WOOWW öP öP öP öP !

Luhan : Lan burda ne arıyorsunuz ?!?

Baek: Luhan siz bizim önumuzde opuştunuz bizede bakmak duşer *sırıtış* zaten sevgilimden ayrıldım *mama isteyen yavru kopek bakışı*

Ben:Oy bizim Baek'imiz yalnızmıymış-mış

Baek: Min Jung kurtar beni bu yalnızlıktan!

Baek'e gidip sarılacakken Luhan elimden tuttu beni kendine çekti ve bana sarıldı

Luhan:Oğlum kendine başka kol ara .

Baek:Tamam apla

Luhan: NEE !

Baek: ay pardon tamam abi *ve arkasına bakmadan içeride koşmaya başlar*

Luhan ise beni bırakıp onu yakalamaya çalışır fhdkjgf .Saat 1:30 partiye 22:00 da başlamıştık şimdi ise saat geçti.Kris film izleyelim mi? teklifini ortaya atınca buyuk ekran tv 'nın önundeki koltuklara herkes yayıldı -tabiki de luhan 2'li koltukta oturan Chen ve Kai yı atıp ikimizin oturmasını sağladı-Korku filmi açtılar ve filmin %60 Luhan'ın kaslarını izledim %20 filmi izledim %20'sinde ise başımı Luhan 'ın omzuna koyup uyumaya çalışmıştım.

 - - -  -   - -  - - -

Şükur film bitti oh be - Luhan beni evime bırakmak için kalktı kucağına aldı ve arabaya bindik.Beni evime bırakmadan once ona bir öpucuk verdim ve eve girdim.Cidden benim sevgilim Luhan muhteşem biri ♥



BIRAKMA BENİ-LUHANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin