Sabah iğrenç alarm sesiyle uyanıcağım sanerken yuzume kondurulan kucuk opucuklerle uyanmıştım.Gozumu yavaş yavaş açtığımda karşımda tişortten fışkırmış kasları ile duran aşkım ♥.Doruldum ve boynuna sıkıca sarıldım. Luhan 'sa elini belime dolamış ustume yatmaya çalıştı ama tuvaletimin gelmesi anı bozdu tabi . Luhan'ın ellerinden kurtuldum yanağına bir opucuk koydum ve lavaboya ilerledim.Odya geldiğimde Luhan hala yataktaydı geceliğimle bana bakıyıyordu .Ona baktığımda ağzında koca bir gulumseme yayıldı.Guluşunu yediğim çok guzel gulmuşu ,opesim geldi o guluşu . Opemez miyim ? hayır operim :D .Ondan yatağa atladım ve yanına sıvıştım Luhan geldiğinden beri sevgisini dokunarak yada operek anlatmıştı ama şimdi ağzı açıldı.
-''Seni seviyorum aşkım ♥'' .
+''Bende seni odunumm ♥''. Boyle dememe ikimizde gulmuştuk çunku ben Luhanın odun olmadığını Lu da kendisinin odun olmadığını biliyordu.Alnıma opucuk kondurdu.
-''Ustunu değiştir sana çok beğeniceğin bir suprizim var .''
+''Tamam hemen giyiniyorum aşkım ''.Ustumu giyinmeye başlamıştım.Papatya desenli etek ve beyaz bir bluz giyinmiştim altıma ise toz pembe topuklu ayakkab ve kare,kutu, çantalardan takmıştım.Aynanın onune geçtim ve saçımı hafif maşlamaya başladım . Sadece uçlarını maşalamam doğal bir goruntu verdiği için oyle yapıyordum .Sonra rimel ruj ve birazcık yanaklarıma pudra surdum .Boy aynama baktığımda gayet iyi gozukuyordum .Luhan etek ,şort yada elbise giymeme karışmazdı tabi onun yanındayken karışmazdı.Odadan çıktım Luhan salonda oturmuş beni bekliyordu .Salona girince birden bana dondu ve uzun sure bakışlarıyle baştan aşağı suzdu beni.Gozlerinin açı adeta bir mukemmelliği suzuyo gibi bakıyordu .Koltuktan kalktı yanıma yurumeye başladı
-''Aşkım çok yakışmış ama acaba evdemi etsek kahvaltıyı '' dedi sırıtarak.
+''Ama aşkımm o kadar hazırlandım '' bende ona sarılarak soyledim onayladı ve dışarı çıktık .Luhan da gerçekten çekici gorunuyordu siyah pantalon uzerinde kaslarını gosteren siyah tişort ve spor ayakkabı normal bir tarz olmasına rağmen onda muthiş duruyordu . Gozlerimi ondan alamadığımın farkına varınca ,yuruken, beni kendine iyice yaklaştırdı ve alnıma bir opucuk kondurdu.Sırıtarak ona dondum. Luhan beni kuçuk bahçeli bir eve getirdi beni.İçerisi ahşap doşemeydi 2 odalı bir yerdi.Bahçesinde ise bi kaç hayvan heykeli , salıncak ve masa vardı .Ağaçların içinde bir yerdi kulübe gibi .Burası çok guzeldi .Luhan burayı beğendiğimi anlamış olmalıkı bana dondu ve ''beğendin mi aşkım''diyerek sırıttı.Tabikide beğenmiştim .Gulerek cevapladım.Kulübeye girdik . Sanki daha once planlanmış gibi mutfak masası kahvaltılıkla donatılmıştı.Kahvaltı masasına oturduk.Yolda yuruken konuştuğumuz gibi sıradan konulardan konuşmultuk taki konu ''sevgi''ye gelinceye kadar.
-''Tabikide ben seni daha çok svyrm ss. susarmısın aşkım''
+''Lu sinir etme beni ilk ben sana aşık oldum ben daha çok seviyorum.''
-------------------
Şakalaşma halinde geçen bu konuşmayı bitirmiş mutfak masasının karşısındaki koltukta oturmuş tv izliyorduk.Sonuç olarak ikimizde birbirimizi çok seviyorduk ♥.Luhan dunku dans pratiklerinden yorulduğu için yanımda kafasını omzuma yasladı.Kafamı çevirdim ve dudağından kuçuk bir opucuk aldım.Guldu ve uyudu bende biraz uyumuştum.2saat uyumanın ardından kalkınca Luhanın ellerini belimde bacaklarımı onun bacaklarının uzerinde buldum .İkimizde birbirimize bakıp guluştuk beni opup banyoya doğru gitti o sırada atıştırmak için kek filan çıkardım .Luhan içeri geldi.Ben atıştırmalık hazırlarken arkada belimden tutup çenesını omzuma koyudu.
-''Benim karıcığım neler yapıyormuş bakalım ''
+''Kocacığıma atıştırmalık şeyler hazırlıyorum ♥''.Yanağımdan opup hazırladıklarımı tepsiye koydu ve bahçeye çıkardı beni tepsiyi masaya koydu ve atıştırmalıkları masaya çıkarttı .Bende o sırada salıncakta sallandım.
-''Aşkım hadi gel biraz atıştıralım seni bir yere gotureceğim''.
+''Tamam aşkımmm geldimm''Heyecanım Luhan'la olduğu surece her zaman doruktaydı kuçuk suprızleri bile bana kocaman gelip beni çok mutlu ediyordu .Buyuk suprizleri kalpten goturuyormuş :D.Yanına gittim birlikte atıştırmalıkları yedik, daha sonra kırmızı ustu açık bir arabaya bindik ve 20 km kadar ilerledik.
+''Aşkım nereye geldik ?''
-''Sevgilimi çok beğeneceği bir yere getirdim''
+''Romantik erkeğim benim ♥''.Luhan'ın boyle suprizlerine baylılıyordum neyi sevip neyi sevmediğimi çok iyi biliyordu. Onumuzde kocaman gol ve sandallarda ki sevgililer vardı.
+''AŞKIMMM buraya bayıldım çok guzel burası ''
-''Biliyorum aşkım sen seversin diye getirdim şuradakı mavı sandal bizim hadi gel binelim.''Bindik ve golde dolanmaya başladık yanımda kaslarıyla kurek çeken aşkım gayet yakışıklı gozukuyordu.Telefonumu çıkartıp bol bol resim çekindik.Sandal gezimiz de guluştuk eğlendik arada Luhan kuçuk opucukleri ile beni şımarttı.Şimdi ise kulübedeydik akşamı burada geçirecektik! mukemmel olacaktı.Akşam yemeğini yedik ve film koyup izledik.İkimizinde uykusu gelmişti .Yatağa doğru ilerlerken Luhan belimden tutuyordu .Dolapta bir kız birde erkek pijaması vardı, değiştirdik ve yattık. Luhan bana donmuş bir eli yanağımda bana guzel sozler soyluyordu ona yaklaştım tam onu opecekken bir telefon zil sesi.Lanet ya ! bu anı kim bozdurdu .Luhan ağzında kufur gevelerden bende yorganı çekip yanına doğru sokuldum .Luhan telefonu açtı.
-''Efendim ? ''
-''Ne ? hemen geliyorum bekleyin ''.Çok telaşlı gorunuyordu yataktan kalktı ve hemen ustunu giyindi odadan çıkarken ise:
-''Aşkım sakın kulübeden ayrılma telefonun şarjı dolu oldun ben 3-4 saate kadar geliceğim.''Dedi ne yapacağımı bilmiyordum tek başıma etrafı ağaçlarla çeviri yol kenarında bir kulübede tek başıma kaldım.Luhanı aramaya çalıştım ama ulaşılmıyordu.Ne oldu da beni bırakıp gitti ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BIRAKMA BENİ-LUHAN
FanficBu hikaye tum LuFan ve EXO-L olanlara gelsin. Hikayemde olan bazı olaylar Exo'nun tv showlarından , gunluk haberlerinden alınmıştır ^^(eğer tum EXO videolarını izlemişseniz olayları okudukça daha iyi anlayabilirsiniz) Hikayemde Luhan ve sevgilisi Mi...